Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()
Min personlige favoritter er:
- Danutrition High Protein Bar Hazelnut & Chocolate
- Danutrition High Protein Bar Coconut & Chocolate
Begge typer fåes hos Bodyman.dk
- Så er vi nede på 9 kr. stykket ;)
roedz skrev:Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()
Lige nu kan de faktisk fåes til 899,00 kr.- Så er vi nede på 9 kr. stykket ;)
Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()

*JJ* skrev:Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()
OMG!De er altså bare lækre de 2 barer der!
![]()
Var i Bodyman-shoppen forleden dag for at hente whey 80 med karamel (som er total nice!) - der købte jeg lige et par barer med for at smage, og hold kæft hvor er de nice de 2 versioner...
I må lige sige til, hvis der er nogen fra Aalborg (og omegn) som er frisk på en lille fælles shoppetur til Bodyman-shoppen så vi kan blande nogle billige barer (100 stk. for et eller andet) - jeg skal nok aftage 20-25 stykker med Hazzelnut og Coconut...

Dingo skrev:DANutrition kokos og choko for the win![]()

WrathChild skrev:nu ikke for at sætte bodylab i dårligt lys, men jeg fik lige en af deres pro barer hos en ven, og den var så tør som et knækbrød, og umulig at tygge ?
har vi fået nogle for gamle eller hvad, ?

J-S-O skrev:Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()
Jeg fik nogle smagsprøver i dag, og må satme sige det er klasse! Det er nærmest ligesom en normal chokoladebar, men bare sund - kan man ønske sig mere?

ninjagrenen skrev:J-S-O skrev:Bondi skrev:Vil klart anbefale proteinbarer fra Bodylab og Danutrition. Køber man 100 koster de kun 10 kr. stykket. Man kan altid finde nogle at købe ind sammen med, hvis man syntes det er for mange til eget brug![]()
Jeg fik nogle smagsprøver i dag, og må satme sige det er klasse! Det er nærmest ligesom en normal chokoladebar, men bare sund - kan man ønske sig mere?
Ja, at de ikke probbede dem med sukker og mættede fedtsyre ;)
Kokos & chokoladesmag
100 g 60 g
Energi 1.643 KJ 986 KJ
391 Kcal 234 Kcal
Protein 30,8 g 18,5 g
Kulhydrat 32,2 g 19,3 g
- heraf sukkerarter 26,1 g 15,6 g
Fedt 14,5 g 8,7 g
- heraf mættede fedtsyrer 7,9 g 4,7 g
Fibre: 1,8 g 1,1 g
Natrium: 0,42 g 0,25 g

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 84 gæster