Jeg er ved at være godt træt af min Bodymanshaker, som er utrolig vanskelig at skrue ordentligt låget på, hvilket gør den utæt, og dermed ryger alle mine gains ud
Nogle der kan anbefale en god og billig shaker til omkring en flad 50'er?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kim Ferré skrev:Har haft en shaker fra fitness nord i godt et år og den fejler intet! Nemt at skrue af og på osv. osv.
Et lille plus er også at deres logo ikke falder af når man smider dem i opvaskemaskine.
- Koster vidst en 20'er

TheAlmightyZyzz skrev:Hej bb'ere.
Jeg er ved at være godt træt af min Bodymanshaker, som er utrolig vanskelig at skrue ordentligt låget på, hvilket gør den utæt, og dermed ryger alle mine gains ud![]()
Nogle der kan anbefale en god og billig shaker til omkring en flad 50'er?

Storfod skrev:Jeg har ejet en hel del forskellige shakere i tidens løb, også fra Bodyman, alle med skruelåg, og ingen af dem har nogensinde været utætte (jo, de der 2-3 gange hvor jeg har haft for travlt og ikke fået låget drejet de sidste 10%)...

og så har den indtil videre holdt et ½ år..

NGS skrev:Fylder I væske i med eller uden låg på?

Dingo skrev:Ingen batterier eller elektricitet betyder bevægelighed og pålidelighed.
Bedste argument for salg af et stykke udstyr, hvis funktion aldrig har krævet batteri eller elektricitet.
"Det smarte ved dette Ikea BJÖRKUDDEN spisebord er at det ikke bruger benzin og ikke kræver opladning - perfekt til al slags brug der kræver hurtig placering af objekter på en plan overflade der er parallelt med, og dog hævet over, gulvet"

Dingo skrev:Ingen batterier eller elektricitet betyder bevægelighed og pålidelighed.
Bedste argument for salg af et stykke udstyr, hvis funktion aldrig har krævet batteri eller elektricitet.
"Det smarte ved dette Ikea BJÖRKUDDEN spisebord er at det ikke bruger benzin og ikke kræver opladning - perfekt til al slags brug der kræver hurtig placering af objekter på en plan overflade der er parallelt med, og dog hævet over, gulvet"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster