Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?

xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
Startede med at træne den 5 marts sidste år, seriøst.
Har kun haft få pauser begrund af sygdom og ferie.
Men træner 4 gange om ugen, har jeg altid gjort.
Har 4-5 programmet i løbet af året.

toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
Gider ikke til at kigge hele din log igennem efter det. Kan du ikke skrive hvilken side osv?
Kig i min log, jeg har fået anbefalet advanced german volume training under cut, og der er nogle der skriver lidt om det osv. Startede på det igår og det er hårdt, men sikkert skidegodt

xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
Gider ikke til at kigge hele din log igennem efter det. Kan du ikke skrive hvilken side osv?
Kig i min log, jeg har fået anbefalet advanced german volume training under cut, og der er nogle der skriver lidt om det osv. Startede på det igår og det er hårdt, men sikkert skidegodt

toto_G4M3R skrev:xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
det citering fuckede vist for dig? Men det ligger på de 2 første sider. måske 3

xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
Hvorfor er det du skriver: "det citering fuckede vist for dig?"
Hvis du bruger et øjeblik kan du se at jeg er "ny" på forummet. Derfor har jeg også lavet tråden her inde i begynder. (har haft min profil siden 2009 tror jeg det er, men har ikke deltaget så meget her inde)
Jeg regnede med at det ville stå til sidst i din log, da du først lige er startet på det og der er omkring 35 sider.
Men kan da også være mig der har misforstået det du har skrevet. Men derfor er der ingen grund til ord som "fuckede".

Pind skrev:Hvad er det helt præcist at du vil ha'? En kostplan og et træningsprogram serveret for dig?

RippedInFourWeeks skrev:xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?
Hvorfor er det du skriver: "det citering fuckede vist for dig?"
Hvis du bruger et øjeblik kan du se at jeg er "ny" på forummet. Derfor har jeg også lavet tråden her inde i begynder. (har haft min profil siden 2009 tror jeg det er, men har ikke deltaget så meget her inde)
Jeg regnede med at det ville stå til sidst i din log, da du først lige er startet på det og der er omkring 35 sider.
Men kan da også være mig der har misforstået det du har skrevet. Men derfor er der ingen grund til ord som "fuckede".
Han skrev det jo ikke for at fornærme dig. Du citerede ham uden at skrive noget, så han konkluderede altså det var et uheld, eller der var noget du ikke kunne finde ud af. Nu må du lige stramme ballerne og gøre noget arbejde selv. Smæk selv din kostplan sammen med noget ala 40/40/20 (protein,kulhydrat,fedt).

xabo skrev:toto_G4M3R skrev:xabo skrev:IZOM skrev:Hvor mange gange om ugen vil du træne? Og hvad har du af træningserfaring?

xabo skrev:Starter med at cutte den 1. marts.
Basalstofskifte: 2120 kcal (8870 kJ)
Energiforbrug: 3286 kcal (13749 kJ)

Jmt skrev:http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Hvad med at kigge i i den øverste tråd?

Ignoratios skrev:Under cut (og helt generelt) er det ikke smart at få så mange kulhydrater lige inden sengetid, som du gør. Det eneste, der kan retfærdiggøre carbs om aftenen er hvis du træner om aftenen.
Hvis jeg træner om middagen, spiser jeg de sidste starchy carbs omkring klokken 16. Aftensmad består af grøntsager, kød og fedt. Sidste måltid inden sengetid bør bestå af langsom optageligt protein (eksempelvis bodylabs kasein protein eller bare kød) og lidt fedt. Et stort indtag af kulhydrat vil, hvis kroppen ikke har brug for det, resultere i frigivelse af insulin og det er ikke noget man ønsker når man sover og ønsker at forbrænde fedt.

Ignoratios skrev:Ja, når du træner på det tidspunkt, er det helt rigtigt det du gør, med en god omgang protein og kulhydrat lige efter træning. Så bare fortsæt med det.
Da jeg nu ved at det er dagens sidste måltid og du har trænet lige inden har jeg lidt andre forslag. Der går en del timer før du vågner og spiser morgenmad. Derfor er det vigtigt at du spiser noget der optages langsomt. Både kulhydrat og protein. Eksempelvis havregryn som kilde til kulhydrat og kasein eller kød som kilde til protein (jeg spiser ofte en dåse tun inden sengetid, fordi det er så let og hurtigt.
Jeg vil fjerne de frugter du spiser i det sidste måltid og erstatte dem med eksempelvis havregryn, som jeg skriver.
Så har du noget kroppen kan tage af i længere tid gennem natten og derfor undgår katabolisme tidligt på natten.

Jmt skrev:Træningsprogram?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster