Nu nærmer Juleaften sig snart og den er også hurtig overe og så er det nytår vi har i tankerne, men hvad skal jeres nytårsforsæt egentlig være – Hvis i da har et?
Mit skal være at lade vær med at drikke endnu et år

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheCzech skrev:Spændende emne Blitz

Blitz skrev:TheCzech skrev:Spændende emne Blitz
Ja, men jeg synes at der er lidt død i Off Topic her på BB.dk, så vil da gøre nogen forsøg på at få det op

blomdk skrev:blitz - nu skal du lige huske også at leve livet. Man er kun ung en gang. Lev det mens du har det

Man kan jo godt gå i byen uden at drikke, ikke?

Det er en sindsyg dårlig vane og ser ånsvagt ud

HAV skrev:Jeg skal holde op med at nuller min næse når jeg keder mig![]()
Det er en sindsyg dårlig vane og ser ånsvagt ud
![]()

Hr Larsen skrev:Mit nytårsfortsæt er at blive bedre til at ramme i kiks!
Det er fandme ikke sjovt altid at være den sidste til at fyre kanonen af, også oven i købet misse.![]()

elsker dine kommentarer
blomdk skrev:Blitz skrev:blomdk skrev:blitz - nu skal du lige huske også at leve livet. Man er kun ung en gang. Lev det mens du har det
Man kan jo godt gå i byen uden at drikke, ikke?
Har da også lige været i biografen med nogen af vennerne.
Men man behøver da ikke tilside sætte alt muligt(f-eks ikk at drikke) pga ens træning.
forstå mig nu ret. skal ikke bestemme hvad i vil, må i så sandelig selv om.
MEN man skal jo os huske at leve, en øl en gang i mellem ødelægger da ingen tingdet samme med slik og sodavand
men fuck det, alt hvad jeg siger herinde er jo forkert alligevel
men fuck det, alt hvad jeg siger herinde er jo forkert alligevel

Blitz skrev:Hr Larsen skrev:Mit nytårsfortsæt er at blive bedre til at ramme i kiks!
Det er fandme ikke sjovt altid at være den sidste til at fyre kanonen af, også oven i købet misse.![]()
![]()
Faur skrev:Hahaha. Hr. Larsen du er virkelig så syg Stort smil elsker dine kommentarer

der har altid været en øl dunk 
Zendium skrev:At se min sixpack for første gang i mit livder har altid været en øl dunk
PS. jeg har fødselsdag i morgen

archie skrev:Zendium skrev:At se min sixpack for første gang i mit livder har altid været en øl dunk
PS. jeg har fødselsdag i morgen
Hvornår begyndte du at drikke?![]()
![]()
![]()

8800 skrev:BB.dk er jo delt på det her punkt :mrgreen: Fanebærerne på den ene side er KarkÆg, Smeden og jeg selv, vi kan godt lide at drikke en tår over tørsten. De andre er så nogle helse/fitness-freaks :mrgreen: Ej jeg har stor respekt for dem, der kan lade være med at fulde sig osv, så lang tid det ikke gå udover deres sociale relationer :)
Niddingen: Lyder fornuftigt, har fulgt med på BH og du er vel på det nærmeste i gang med en ændre din livsopfattelse (værdier osv) =D>

JernHenrik skrev:1. Blive udstationeret i hæren, evt. blive udtaget til sergent-uddannelsen- måske videre uddannelse.
2.Løbe endnu mere, blive klogere omkring styrketræning.
3. Mere impulsiv.
4. Spring faldskærm.
5. Anskaffet mig en tarrentel.
6. ta med til noet mere familie tam tam.![]()
7. Få mere fisse.
8. være mere imødekommende, over for mennesker som virker underlige.
Sat i vilkårlig rækkefølge.
Det var vist det.

JernHenrik skrev:Undtagen de homoseksuelle....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster