Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BigHungry skrev:Man "smadrer" ikke nødvendigvis sine knæ med squat. Tværtimod. Find en, der har forstand på det, og få vedkommende til at teste dine knæ og lave et ordentligt programmeret program til dig.

Hans råd til mig var blot, at jeg ikke skulle have mit knæ for langt udover foden ved en squat
eller hæve hælen ved at stå på nogle 1,25/2,5kg skiver.

Jmt skrev:Hans råd til mig var blot, at jeg ikke skulle have mit knæ for langt udover foden ved en squateller hæve hælen ved at stå på nogle 1,25/2,5kg skiver.
Modstridende råd. Det ene fordrer mindre knævandring, det andet medfører øget knævandring.
Der findes adskillige split squat øvelser du kan lave med fokus på prehab og at øge muskelmassen. DB split squat, FFE DB split squat, RFE DB split squat, bulgarian DB split squat, step ups varianter. Husk baglårstræning. Stiff leg DL, rumænsk DL, goodmornings, leg curls. Suppler med stræk af lægge.

fyforenskefuld skrev:Jmt skrev:Hans råd til mig var blot, at jeg ikke skulle have mit knæ for langt udover foden ved en squateller hæve hælen ved at stå på nogle 1,25/2,5kg skiver.
Modstridende råd. Det ene fordrer mindre knævandring, det andet medfører øget knævandring.
Der findes adskillige split squat øvelser du kan lave med fokus på prehab og at øge muskelmassen. DB split squat, FFE DB split squat, RFE DB split squat, bulgarian DB split squat, step ups varianter. Husk baglårstræning. Stiff leg DL, rumænsk DL, goodmornings, leg curls. Suppler med stræk af lægge.
"Hans råd til mig var blot, at jeg ikke skulle have mit knæ for langt udover foden ved en squat, eller hæve hælen ved at stå på nogle 1,25/2,5kg skiver"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster