Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moqensen skrev:Hehe ja, det er ved at være lidt tid siden han blev klippet. Det er røv grimt.
Den starter ellers godt ud med Vic der disser Jays sejr, og Jay der giver tilbage.
Men der sker åbenbart nogle problemer med optagelserne omkring 2:40. Der stopper min i hvert fald. Gør den også det hos jer andre?

Chayen skrev:Moqensen skrev:Hehe ja, det er ved at være lidt tid siden han blev klippet. Det er røv grimt.
Den starter ellers godt ud med Vic der disser Jays sejr, og Jay der giver tilbage.
Men der sker åbenbart nogle problemer med optagelserne omkring 2:40. Der stopper min i hvert fald. Gør den også det hos jer andre?
Min fortsætter hele klippet igennem.
Sjoveste sted i videoen er da Dennis James snakker, og alle falder i søvn
Må blive ved med at afspille den til den fungerer 

Gaxe skrev:Er kai green retarderet ?

AndersHolm skrev:Gaxe skrev:Er kai green retarderet ?
hvorfor tror du det..?
langsomt, som om han ikke rigtig ved hvad han skal sige
men det er måske altsammen for "showet"
haha han ligner en der ikke tænker...

Gaxe skrev:AndersHolm skrev:Gaxe skrev:Er kai green retarderet ?
hvorfor tror du det..?
Fordi han taler sådanlangsomt, som om han ikke rigtig ved hvad han skal sige
Men måske har du ret.. det er jay der er den retarderedehaha han ligner en der ikke tænker...

AndersHolm skrev:Gaxe skrev:AndersHolm skrev:Gaxe skrev:Er kai green retarderet ?
hvorfor tror du det..?
Men måske har du ret.. det er jay der er den retarderedehaha han ligner en der ikke tænker...
Kai Green er en af de mest veltalende blandt BBerne...![]()
Jeg mener nu ikke at Jay er retarderet... Blot at han er tydeligt mærket af diæten, han ser jævnt presset ud.. Men det er heller ikke ligefrem den fedeste dag i konkurrence forberedelserne at have presse konference, ik' i forhold til atleterne i hvert fald...
Men Jay der "sover" og ser kogt ud under det hele... på den måde retarderet at se på 
Gaxe skrev:AndersHolm skrev:Gaxe skrev:AndersHolm skrev:Gaxe skrev:Er kai green retarderet ?
hvorfor tror du det..?
Kai Green er en af de mest veltalende blandt BBerne...![]()
Jeg mener nu ikke at Jay er retarderet... Blot at han er tydeligt mærket af diæten, han ser jævnt presset ud.. Men det er heller ikke ligefrem den fedeste dag i konkurrence forberedelserne at have presse konference, ik' i forhold til atleterne i hvert fald...
måske var retarderet et forkert ord at bruge, er godt klar over de ikke er idioter.. de fremstå bare sådanMen Jay der "sover" og ser kogt ud under det hele... på den måde retarderet at se på

Moqensen skrev:Haha ja AndersHolm. Han ser helt væk ud. Hvilket kun er godt. Tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed

essensen skrev:Moqensen skrev:Haha ja AndersHolm. Han ser helt væk ud. Hvilket kun er godt. Tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed
Som jeg så pointeret på et udenlandsk board da en anden også skrev hvad du skriver; det tegner på han er depleted, men ikke nødvendigvis ripped. De her indsunke og følelsesforladte ansigter man ser skyldes de er helt depleted, men igen - det betyder ikke de er ultra ripped overhovedet.

Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Haha ja AndersHolm. Han ser helt væk ud. Hvilket kun er godt. Tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed
Som jeg så pointeret på et udenlandsk board da en anden også skrev hvad du skriver; det tegner på han er depleted, men ikke nødvendigvis ripped. De her indsunke og følelsesforladte ansigter man ser skyldes de er helt depleted, men igen - det betyder ikke de er ultra ripped overhovedet.
Jeg skrev at det tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed.
Ved sgu da godt at et træt ansigt ikke er lig med at han er ripped. Men han forsøger da at være/blive ripped når at han ser så smadret ud.
Uenig??

Moqensen skrev:essensen skrev:Moqensen skrev:Haha ja AndersHolm. Han ser helt væk ud. Hvilket kun er godt. Tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed
Jeg skrev at det tegner for at han har ripped sig selv til ukendelighed.
Ved sgu da godt at et træt ansigt ikke er lig med at han er ripped. Men han forsøger da at være/blive ripped når at han ser så smadret ud.
Uenig??

Koppel skrev:Man skal godt nok være meget opmærksom på, hvilke ord man vælger at bruge efterhånden. Mht. Mogensens kommentar, så var det jo rimelig klart hvad han mente

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster