Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nis skrev:Lad være med at læs BT/Ekstrabladet og lignende.

Nis skrev:Lad være med at læs BT/Ekstrabladet og lignende.

?
HommkufH skrev:Nis skrev:Lad være med at læs BT/Ekstrabladet og lignende.
Jamen jeg er enig. Jeg læser heller aldrig aviser, men...
Hvad gør man så, når der er en som kommer hen og stikker den op i hovedet på en og siger "se her! Det er jo det jeg har sagt hele tiden, fedt bliver omdannet til muskler!"?
Og det der irriterer mig ved artiklen er, at nu er der tusinde af mennesker der går rundt med den opfattelse af, at det er rigtigt!

TR88 skrev:HommkufH skrev:Nis skrev:Lad være med at læs BT/Ekstrabladet og lignende.
Hvad gør man så, når der er en som kommer hen og stikker den op i hovedet på en og siger "se her! Det er jo det jeg har sagt hele tiden, fedt bliver omdannet til muskler!"?
Og det der irriterer mig ved artiklen er, at nu er der tusinde af mennesker der går rundt med den opfattelse af, at det er rigtigt!
Det er fordi tusinde af mennesker er totalt idioter og tænker "Når det står i en avis, så må det være rigtigt!"
Folk evner simpelthen ikke at forholde sig kritisk til stoffet og undersøge det. Det er for besværligt. Det er lettere at tro på alt hvad avisen skriver og siger, og fjernsynet for den sags skyld.
sørgeligt, men sandt!

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:"Omdan fedt til muskler" lyder lidt bedre end "Styrketræning er en effektive måde at øge muskelmassen og mindske fedtdepoter".

HommkufH skrev:TR88 skrev:HommkufH skrev:Nis skrev:Lad være med at læs BT/Ekstrabladet og lignende.
Det er fordi tusinde af mennesker er totalt idioter og tænker "Når det står i en avis, så må det være rigtigt!"
Folk evner simpelthen ikke at forholde sig kritisk til stoffet og undersøge det. Det er for besværligt. Det er lettere at tro på alt hvad avisen skriver og siger, og fjernsynet for den sags skyld.
sørgeligt, men sandt!
Men argumenterne står jo stærkt, når det er såkaldte kost og trænings"eksperter" som udtaler sig... Desværre...
Men er der egentaget et sted på nettet hvor man kan få bekræftet, at man ikke kan omdanne fedt til muskler? For det eneste jeg kan finde når jeg søger, er påstande mod påstande, ikke nogle egentlige undersøgelser eller forklaringer..!
Er selvfølgelig 100% af den overbevisning, at man ikke kan omdanne fedt til muskler, men kunne være rart at få noget baggrundsviden, så man kan modargumentere myterytterne...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster