Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Hej
Når jeg laver dips, og er færdig med et sæt, og hopper ned fra stativet, har jeg relativ svært ved at trække vejret, og må trække vejret meget stille og roligt, med små bitte indåndinger. Det varer kun ca. 30 sek, så er det normalt igen, men jeg er alligevel lidt urolig, da gør ondt i lungerne, og følels som om, at hvis jeg tog en dyb indånding, så ville mine lunger eksploderer.
Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Critter skrev:Pzyrex skrev:Hej
Når jeg laver dips, og er færdig med et sæt, og hopper ned fra stativet, har jeg relativ svært ved at trække vejret, og må trække vejret meget stille og roligt, med små bitte indåndinger. Det varer kun ca. 30 sek, så er det normalt igen, men jeg er alligevel lidt urolig, da gør ondt i lungerne, og følels som om, at hvis jeg tog en dyb indånding, så ville mine lunger eksploderer.
Nogen der ved hvad det kan skyldes?
Har du oplevet det samme i andre sammenhænge? feks ved løb og lignende?

Anker skrev:Hvor lang tid har det stået på?

lassah skrev:Det lyder ikke rart!![]()
Gå til læge med det hvis du er bekymret for at det er noget alvorligt. Du vil aldrig få stillet en rigtig diagnose på et online forum.

Aceo1 skrev:Jeg har ved dips oplevet smerte omkring lungerne. Det viste sig at være en skade, som kiropraktoren rev fra hinanden og efter nogle uger var det væk. Jeg har dog ikke dipped siden.

Pzyrex skrev:Aceo1 skrev:Jeg har ved dips oplevet smerte omkring lungerne. Det viste sig at være en skade, som kiropraktoren rev fra hinanden og efter nogle uger var det væk. Jeg har dog ikke dipped siden.
Aha. Kan du prøve at beskrive "rev fra hinanden" lidt nærmere? :-)
Mortron21 skrev:Det lyder rimeligt suspekt hvis det er lungerne der gør ondt. Det har jeg svært ved at tro.
Jeg har selv oplevet at have ekstremt ondt i kravebenet efter dips. Bare i fem sekunder eller sådan, men kunne det evt. være det? Ellers vil jeg umiddelbart tro at det er ribbenene der gør ondt. Det tyder på forkert teknik eller at du mangler noget styrke et eller andet sted. Mine smerter ved dips blev i hvert fald mindre efter at have trænet mere bryst og skuldre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster