Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1449
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Opførsel i det offentlige rum

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

I youtube tråden blev denne video postet, som nok får mange op i det røde felt på bekostning af mandens fuldstændig hjernedøde måde at snakke til folk på

However, så var der (ved den første video) denne tekst:

"Kort beskrivelse af hændelsen:

Ved indstigning til toget vælger en ældre dame at parkere sin cykel helt forrest hvilket forståeligt irriterede manden i klippet, da de forreste parkeringer er beregnet til mountainbikes, som den han havde.

Han beder hende pænt om at vælge en anden plads (vognen var tom) hvilket hun nægtede. Han valgte derfor den anden mountainbike pakeringsplads. Kort efter valgte hun at stå mellem hendes egen cykel og væggen, det fik hendes cykel til at komme i kontakt med hans cykel, hvilket han var stærkt utilfreds med. Han bad hende igen pænt om at flytte sig så hendes cykel ikke ramte hans. Hun nægtede igen. LETS GET READY TO RUMBLE!

Efter lidt mundhuggeri blander adskillige andre passagerer sig helt unødvendigt, og hælder mere benzin på bålet."

Mange kommenterede i youtube tråden og sandyFrink skrev bla.
Der er mange ældre og/eller kvinder som ikke kan gebærde sig i den offentlige trafik fordi alt kører i slow-motion for dem. I s-toget er det konsekvent middelaldrende kvinder der ikke kan regne ud at baghjulet skal i dækholderen først, med det resultat at deres cykler sejler rundt og rammer nabocyklerne uden de fatter eller gider at fatte hvad der foregår.
Manden overreagerer kraftigt, men vi ser heller ikke hvad der skete før, og kvinder og/eller ældre spekulerer ofte i at være særligt undskyldt eller ikke skulle indordne sig som andre. Bare se supermarkedet når de åbner en ny kasse og dem bagerst i køen løber hen til den nye kasse foran dem der kom først, uden rimeligvis at tilbyde at dem foran at gå først. Her spænder den modne kvinde over til den nye kasse ligesom den unge møgunge gør det.

Kvinder og ældre er også livsformer der er i konkurrence med alle andre.

osv osv..

Når jeg ser videoen igen, og sammenholder den med teksten om hvad der gik forud for hele scenen, så tænker jeg lidt blandede tanker..

Han mister selvfølgelig fuldstændig besindelsen og skal liiiige skrue ned for charmen. Men jeg bliver virkelig også irriteret over den ældre dames væremåde og den måde hun faktisk også er ret smart i tonen overfor ham.

Det skal ikke undre mig hvis hun er kommet ind med sin cykel og ikke lige har kunne finde en plads, og så bare har møvet den ind, på bekostning af at have mast til andre cykler.
Derudover beretter kameramanden også om hvordan manden faktisk spurgte pænt nogle gange om den ældre dame ikke godt ville passe lidt på og rykke sig, hvor det lyder som om hun har haft den typiske gamle-dame hat på og sagt "Næ, jeg må godt være her, jeg har været med til at bygge dette samfund, din unge lømmel". Så var jeg sgu også blevet sur.

Hvad synes i? Skal man beholde sit happy face på og bare smile mens andre (unge eller gamle), egoistisk maser deres cykler og barnevogne gennem en fuldstændig proppet togvogn (selvom de egentlig burde have ventet på næste tog, som man faktisk skal gøre efter reglerne hvis toget er fyldt), eller må man godt svare igen (selvfølgelig på en måde der er et par takker under hvad han præsterer i klippet) ?

Hvis vi nu for et øjebliks stund leger at manden IKKE var gakket sådan ud, men blot svaret hende lidt mere bestemt igen, er det så faktisk ikke den gamle dame der er idioten i dette scenarie?
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (18)
Kostplan: Vis kostplan

Og inden vi går igang, så lad os holde et ordentligt sprog og lad os samtidig holde racisme og andet gøgl ude af tråden, selvom man nok skriver et indlæg mens vreden pumper i tindingen efter man har set klippet :lol:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

når jeg ser klippet alene synes jeg manden er idiot. Men med den forhistorie der bliver fortalt kan jeg godt forstå at manden bliver sur. Men han havde ikke behøvet råbe af folk (bla. at hun var en fed so)

Reputation point: 0

Galleri: Intet galleri

Damen er racistisk, og manden snakker grimt :) Men man skulle nok have været der for egentlig at sige hvem der er tumpen :)
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

Ud fra det beskrevne har kvinden handlet så det også ville kunne irritere mig noget..
Mandens reaktion er dog langt over grænsen og set fra hans synsvinkel også ganske uhensigtsmæssig.. Ved at opføre sig ukontrolleret og råbende formår han at udstille sig selv som værende the bad guy..Den rette måde at handle på ville være at forsøge at argumentere overfor den gamle dame og såfremt hun er uden for pædagogisk rækkevidde kan man blive nødt til at trække lidt på skuldrende over at hun åbenbart ikke er modtagelig for argumenter.. Jeg tror dog de fleste vil lytte efter såfremt man møder en person høfligt frem for at være agressiv. Mødes man agressivt er det naturligt at indtage er en offensiv position hvilket ikke er hensigtsmæssigt. Der er i hvert fald ikke nogen grund til at hidse sig så meget op, folk dør at sult, krig og cancer i massevis hver eneste dag så mon ikke man skal gøre sig selv den tjeneste ikke at lade sig gå så meget på af at en andens cykel støder på min..

Reputation point: 65

Logbog: Ingen logbog

Dingo skrev:I youtube tråden blev denne video postet, som nok får mange op i det røde felt på bekostning af mandens fuldstændig hjernedøde måde at snakke til folk på

Ved indstigning til toget vælger en ældre dame at parkere sin cykel helt forrest hvilket forståeligt irriterede manden i klippet, da de forreste parkeringer er beregnet til mountainbikes, som den han havde.

Han beder hende pænt om at vælge en anden plads (vognen var tom) hvilket hun nægtede. Han valgte derfor den anden mountainbike pakeringsplads. Kort efter valgte hun at stå mellem hendes egen cykel og væggen, det fik hendes cykel til at komme i kontakt med hans cykel, hvilket han var stærkt utilfreds med. Han bad hende igen pænt om at flytte sig så hendes cykel ikke ramte hans. Hun nægtede igen. LETS GET READY TO RUMBLE!

Efter lidt mundhuggeri blander adskillige andre passagerer sig helt unødvendigt, og hælder mere benzin på bålet."

Der er mange ældre og/eller kvinder som ikke kan gebærde sig i den offentlige trafik fordi alt kører i slow-motion for dem. I s-toget er det konsekvent middelaldrende kvinder der ikke kan regne ud at baghjulet skal i dækholderen først, med det resultat at deres cykler sejler rundt og rammer nabocyklerne uden de fatter eller gider at fatte hvad der foregår.
Manden overreagerer kraftigt, men vi ser heller ikke hvad der skete før, og kvinder og/eller ældre spekulerer ofte i at være særligt undskyldt eller ikke skulle indordne sig som andre. Bare se supermarkedet når de åbner en ny kasse og dem bagerst i køen løber hen til den nye kasse foran dem der kom først, uden rimeligvis at tilbyde at dem foran at gå først. Her spænder den modne kvinde over til den nye kasse ligesom den unge møgunge gør det.

osv osv..

Når jeg ser videoen igen, og sammenholder den med teksten om hvad der gik forud for hele scenen, så tænker jeg lidt blandede tanker..

Han mister selvfølgelig fuldstændig besindelsen og skal liiiige skrue ned for charmen. Men jeg bliver virkelig også irriteret over den ældre dames væremåde og den måde hun faktisk også er ret smart i tonen overfor ham.

Det skal ikke undre mig hvis hun er kommet ind med sin cykel og ikke lige har kunne finde en plads, og så bare har møvet den ind, på bekostning af at have mast til andre cykler.
Derudover beretter kameramanden også om hvordan manden faktisk spurgte pænt nogle gange om den ældre dame ikke godt ville passe lidt på og rykke sig, hvor det lyder som om hun har haft den typiske gamle-dame hat på og sagt "Næ, jeg må godt være her, jeg har været med til at bygge dette samfund, din unge lømmel". Så var jeg sgu også blevet sur.

Hvad synes i? Skal man beholde sit happy face på og bare smile mens andre (unge eller gamle), egoistisk maser deres cykler og barnevogne gennem en fuldstændig proppet togvogn (selvom de egentlig burde have ventet på næste tog, som man faktisk skal gøre efter reglerne hvis toget er fyldt), eller må man godt svare igen (selvfølgelig på en måde der er et par takker under hvad han præsterer i klippet) ?

Hvis vi nu for et øjebliks stund leger at manden IKKE var gakket sådan ud, men blot svaret hende lidt mere bestemt igen, er det så faktisk ikke den gamle dame der er idioten i dette scenarie?

Ved ik med damen, men er lidt på ham mandens side selvom han råber og skriger og snakker grimt. Mest af alt fordi alle angriber ham, som hvis det kun var ham. Forstår godt han begynder at sige fuck jer alle, jo ik fedt at alle i toget skal stå og fortælle en hvad man skal og man ikke skal. De burde ikke blande sig, det jo ik fordi han tæsker hende at de skulle hoppe ind imellem. Hende damen har tydeligvis provokeret manden. For slet ikke at snakke om hende racisten, og ja jeg siger racisten. Når hun siger, det er ikke særlig dansk det der så er det racistisk. Latterligt at alle de folk skal blande sig og køre på ham.
veni, vidi, vici.!

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Kostplan: Ingen kostplan

Adnano skrev:
Dingo skrev:I youtube tråden blev denne video postet, som nok får mange op i det røde felt på bekostning af mandens fuldstændig hjernedøde måde at snakke til folk på

osv osv..

Ved ik med damen, men er lidt på ham mandens side selvom han råber og skriger og snakker grimt. Mest af alt fordi alle angriber ham, som hvis det kun var ham. Forstår godt han begynder at sige fuck jer alle, jo ik fedt at alle i toget skal stå og fortælle en hvad man skal og man ikke skal. De burde ikke blande sig, det jo ik fordi han tæsker hende at de skulle hoppe ind imellem. Hende damen har tydeligvis provokeret manden. For slet ikke at snakke om hende racisten, og ja jeg siger racisten. Når hun siger, det er ikke særlig dansk det der så er det racistisk. Latterligt at alle de folk skal blande sig og køre på ham.

Det er da ikke særlig "dansk" at råbe og skrige af folk? Jeg kan ikke sige om hun er racist eller ej, men jeg kunne f.eks. ikke se den gennemsnitlige dansker råbe og skrige sådan. Jeg syntes også at hende damen er noget af en klaphat, men at kalde hende racist, for at sige noget ikke er dansk, som ikke er det, kan vi/du ikke tillade dig :)

Reputation point: 5

@RippedInFourWeeks
Der er sgu da masserer af old danskere der råber, skriger, slår folk etc. "Fede ko" det er da så dansk som det kan blive. Når hun kalder det udansk, så vil jeg næsten tro hun kun siger det for at gøre opmærksom på hun er dansk, og ikke ny dansker som ham manden :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg synes heler ikke man kan dømme manden ud fra det man ser her!! Vi ved ikke hvad der er sket forud for det her!! Selvfølgelig er det ikke i orden at kalde nogen for fede ko og hund!! Jeg arbejder selv i et supermarked og har MASSERE af erfaring med gamle dammer som tror de kan føre sig frem og behandle andre folk som de vil! :(

Geografisk sted: Vestjylland

Jeg synes at han overreagerer, og burde have løst problemet diplomatisk, når han kunne se hun ikke ville ændre mening. Men jeg synes da også, at hun er en stædig irriterende dame, og forstår fuldt ud hans irritation.

Det er ikke særlig behageligt at stå i den situation, som han står i, når flere passagerer siger hvad han skal gøre, og ikke skal gøre. At en anden kvinde, siger at han opfører sig "udansk" er fuldstændig latterligt, alle kan sgu da blive sur og irriteret. Hun er racistisk i hendes udtale, det er sgu da klart.
There are no shortcuts to any place worth going
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Atletklubben Jyden

MaNyRa skrev:Jeg synes heler ikke man kan dømme manden ud fra det man ser her!! Vi ved ikke hvad der er sket forud for det her!! Selvfølgelig er det ikke i orden at kalde nogen for fede ko og hund!! Jeg arbejder selv i et supermarked og har MASSERE af erfaring med gamle dammer som tror de kan føre sig frem og behandle andre folk som de vil! :(

Og det er især i supermarkeder :x Dog findes der også søde gamle damer :dance:
Brugeravatar

Styrkeliste

Dingo skrev:Hvis vi nu for et øjebliks stund leger at manden IKKE var gakket sådan ud, men blot svaret hende lidt mere bestemt igen, er det så faktisk ikke den gamle dame der er idioten i dette scenarie?

Selvfølgelig, men når nu han i praksis opfører sig som den ubetinget største idiot af de to, er det jo klart, han får al opmærksomheden. Han kunne sagtens have fremstået som the good guy i det her scenarie, hvilket bare gør hans adfærd så meget desto mere idiotisk.

For nu at citere mig selv fra youtubetråden:

Folk vil naturligt nok vende sig mod den person, som begår det største brud på de gældende sociale normer. Det kunne meget vel have været den lidt langsomt opfattende ældre dame, som tilsyneladende var lidt forvirret over, hvordan man bør positionere sig med sin cykel i s-toget, hvis hun stadig ikke gad flytte sig efter, at han stille og roligt havde forklaret hende problematikken, men ved i stedet at te sig som en aggressiv stodder, som i kraft af sin højlydte adfærd generer hele kupéen, kan det jo ikke overraske, at folk intervenerer til fordel for den ældre dame.

Så hans opførsel fremstår bestemt idiotisk - ikke blot fordi han ved sin overreaktion eskalerer situationen unødigt og generer en hel kupé - men fordi han ville have langt mere held med sit forehavende, som synes at have været at beskytte sin cykel og få den ældre dame til at flytte sig - ved at bevare fatningen fra starten.

Han kan meget vel have ret i substansen i sin pointe, men denne undermineres fuldstændigt, når han ikke formår at formidle den klart men i stedet gør sig til en langt større belastning for sine medmennesker, end den gamle kone nogensinde var. Det er derfor hans opførsel er irrationel og uhensigtsmæssig og ikke pga. noget appeal to nature fra min side.

MaNyRa skrev:Jeg arbejder selv i et supermarked og har MASSERE af erfaring med gamle dammer som tror de kan føre sig frem og behandle andre folk som de vil! :(

Med mindre der er tale om åbenlyse sociale tabere eller Brian-typer - er de eneste "normale" mennesker jeg ser opføre sig sådan faktisk konsekvent kvinder i overgangsalderen og opefter. Jeg gad godt vide hvorfor :-k
Sidst rettet af ntp9 16. jul 2011, 20:31, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

NGS skrev:@RippedInFourWeeks
Der er sgu da masserer af old danskere der råber, skriger, slår folk etc. "Fede ko" det er da så dansk som det kan blive. Når hun kalder det udansk, så vil jeg næsten tro hun kun siger det for at gøre opmærksom på hun er dansk, og ikke ny dansker som ham manden :)

Kunne ikke have sagt det bedre selv :)
veni, vidi, vici.!

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Enten var det i den "originale" tråd, eller også en af kommentarerne til den første upload af videoen, men læste i hvert fald et sted, at det hele var opsat som led i et internt satire-projekt hos DR.

Det er selvfølgelig stadig relevant at diskutere "Opførsel i det offentlige rum" - om så videoen er opsat eller ej. :)

On topic: Jeg synes også der er gået sport i at ældre, især kvinder måske, er de helt store helgener i samfundet.
Jeg kan tit blive irriteret over den opfattelse og opførslen, som nogle af dem ligger for dagen - måske fordi de ved, at de kan tillade sig lidt mere, men jeg viser alligevel altid hensyn over for ældre - selvfølgelig.
Det bunder nok i, at man kommer til at tænke på, hvordan ens egne bedsteforældre færdes rundt og sikkert er til gene for nogen, men hvis en idiot stod og råbte "dumme ko" af ens farmor, ville enhver person vel brænde af over for ham?
Sidst rettet af Jobs 16. jul 2011, 22:09, rettet i alt 1 gang.
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.

Reputation point: 73

Steve90210 skrev:Enten var det i den "originale" tråd, eller også en af kommentarerne til den første upload af videoen, men læste i hvert fald et sted, at det hele var opsat som led i et internt satire-projekt hos DR.

Det er selvfølgelig stadig relevant at diskutere "Opførsel i det offentlige rum" - om så videoen er opsat eller ej. :)

Det var vist en joke på bekostning af Ekstrabladets community: Nationen!

Men for min skyld, kan vi da godt ændre samtaleemnet til fx biografetikette :P
Brugeravatar

Det er da uden tvivl ham, der er idioten. Han farer op og opfører sig meget truende overfor damen, der tydeligvis også bliver chokeret over hans fremtræden. At han så også går amok på den mand, der lige påpeger at ”fede ko” ikke hører til i en debat, er endnu mere åndsvagt. Han råber af denne mand, og siger de skal slås udenfor. Det er ikke bare udansk, det er overhovedet ikke civiliseret menneskelig adfærd. Det kan da på ingen måde forsvares, at manden opfører sig så truende, fordi en dame ved et uheld har ramt hans cykel.

yikluhj skrev:Det er da uden tvivl ham, der er idioten. Han farer op og opfører sig meget truende overfor damen, der tydeligvis også bliver chokeret over hans fremtræden. At han så også går amok på den mand, der lige påpeger at ”fede ko” ikke hører til i en debat, er endnu mere åndsvagt. Han råber af denne mand, og siger de skal slås udenfor. Det er ikke bare udansk, det er overhovedet ikke civiliseret menneskelig adfærd. Det kan da på ingen måde forsvares, at manden opfører sig så truende, fordi en dame ved et uheld har ramt hans cykel.

Hvornår siger han lige de skal slås udenfor?
Brugeravatar

Styrkeliste

NGS skrev:Hvornår siger han lige de skal slås udenfor?

Som jeg husker det, var det faktisk henvendt til hende den ældre dame :lol:

Edit:
2:47, men formuleringen er jo langt mere tvetydig end som så.
Sidst rettet af ntp9 16. jul 2011, 22:45, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

ntp9 skrev:

Har slet ikke hørt han sagde de skulle slås, men han skal sgu passe på, hvad nu hvis hende damen havde lidt Chuck Norris kamp teknik i sig :shock:
Brugeravatar

Styrkeliste

Synes generelt folk hidser sig op over småting. Det kan da godt være at damens cykel er væltet over i hans fine dyre mountainbike, men man må sgu lige finde besindelsen en gang og prøve med lidt almen dialog først. Det er jo klart, at alle går mod ham når han står og råber og virker truende i sin adfærd, også selvom han måske har ret. Havde han nu taget det stille og roligt og snakket pænt, og damen så stadig var kommet med en racistisk bemærkning, ja så stod han med alle de gode kort og folks sympati...
Brugeravatar

ntp9 skrev:

Til sidst: ud med dig din hund! hvis du vil et eller andet...

Synes nu ikke der er meget at tage fejl af, han truer denne mand.

Pretty much, Burn. :)

NGS skrev:
ntp9 skrev:

Har slet ikke hørt han sagde de skulle slås, men han skal sgu passe på, hvad nu hvis hende damen havde lidt Chuck Norris kamp teknik i sig :shock:

Der kommer en lidt tvetydig bemærkning fra ham 2:47, men det var ikke helt en direkte opfordring til at slås så ved ikke om det var det, ham tidligere i tråden tænkte på. Og ja, man skal passe på med sådan nogle gamle mennesker. De har skillz. Tænk bare på Yoda eller Mr. Myiagi :8
Brugeravatar

ntp9 skrev:Pretty much, Burn. :)

NGS skrev:
ntp9 skrev:

Der kommer en lidt tvetydig bemærkning fra ham 2:47, men det var ikke helt en direkte opfordring til at slås så ved ikke om det var det, ham tidligere i tråden tænkte på. Og ja, man skal passe på med sådan nogle gamle mennesker. De har skillz. Tænk bare på Yoda eller Mr. Myiagi :8

Netop de 2 er jo pragt eksempler på gamle, langsomme og gråhåret ældre, der først i kampens hede pludselig går fuldstændigt bananas :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Det kan selvfølgelig have en betydning, at jeg er fra området omkring Skive. Men mine empiriske opfattelser er: at hans opførsel er yderst dansk? Den er vel næsten så dansk den kan være. Danskere har bestemt også tilbøjelighed til at holde på deres ret, ligeledes til at påpege andres overtrædelser af disse rettigheder / regler. Nu så jeg kun ca. halvdelen af klippet, men at true andre passagerer med tæsk er heller ikke et udenlandsk fænomen. Det klarer etniske danskere fint selv.

OT: Mandens opførsel er for voldsom. Omvendt er det faktisk let behøvet. Ældre mennesker også delt i forskellige grupper: Nogle flinke, andre.. hmm, "situationsbestemte" og ogle opfører sig generelt ubehøvlet (med Dingos nævnte attitude). Desuden er der mange, der kunne opføre sig bevidst dårligt overfor en ikke etnisk dansker (såfremt de ikke flygtede, da de så ham).

Reputation point: 60

Til tråden synes jeg det er lidt interessant, når man ser reaktionen på den. Folk er hurtige til at dømme manden, trods de ikke kender hele historien.

Er tilbøjelig til at være enig med flertallet herinde - Damen er irriterende meget på tværs og manden overreagerer. Kan dog sagtens forstå mandens irritation.

ntp9 skrev:Med mindre der er tale om åbenlyse sociale tabere eller Brian-typer - er de eneste "normale" mennesker jeg ser opføre sig sådan faktisk konsekvent kvinder i overgangsalderen og opefter. Jeg gad godt vide hvorfor

Det startede med, at en mand gav sin kvinde for lang lænke.. Så flyttede hun sig fra køkkenet og herfra eskalerede problemet :twisted:

Spøg til side - Jeg har undret mig over samme.
Sidst rettet af Monin 16. jul 2011, 23:21, rettet i alt 1 gang.
http://www.facebook.com/fitprojectdk - Matcher klienter med personlige trænere i hele Danmark
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens

Træner her: WT Center
Fitness World Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 235.00

Monin skrev:Jeg har undret mig over samme.
Spøg til side -
Det startede med, at en mand gav sin kvinde for lang lænke.. Så flyttede hun sig fra køkkenet og herfra eskalerede problemet :twisted:

/fixed.
Brugeravatar

jeg vil nu holde på det er manden der er en kæmpe nar her uanset hvad. Kan godt være den gamle dame bære en del af skylden men det retfærdiggør ikke at han ter sig som en idiot, råber og skriger og delvist deler trusler ud til folk, ud over det er jeg utroligt træt af "indvandre" trækker "racist" eller "diskriminations" kortet hver gang der er nogle der siger noget til dem.

clauzen skrev:jeg vil nu holde på det er manden der er en kæmpe nar her uanset hvad. Kan godt være den gamle dame bære en del af skylden men det retfærdiggør ikke at han ter sig som en idiot, råber og skriger og delvist deler trusler ud til folk, ud over det er jeg utroligt træt af "indvandre" trækker "racist" eller "diskriminations" kortet hver gang der er nogle der siger noget til dem.

Var det ikke lidt racistisk at kalde ham udansk :)?
Brugeravatar

Styrkeliste

NGS skrev:
clauzen skrev:jeg vil nu holde på det er manden der er en kæmpe nar her uanset hvad. Kan godt være den gamle dame bære en del af skylden men det retfærdiggør ikke at han ter sig som en idiot, råber og skriger og delvist deler trusler ud til folk, ud over det er jeg utroligt træt af "indvandre" trækker "racist" eller "diskriminations" kortet hver gang der er nogle der siger noget til dem.

Var det ikke lidt racistisk at kalde ham udansk :)?

Nej kan ikke se det racistiske i det... kan godt se det er en upassende kommentar og den slet ikke høre inde i den disksution, men at påstå folk er racistiske fordi de siger til folk det er udansk er sq langt ude...

Jeg synes det er lidt småfedt at folk, kan få deres pis i kog, over sådan en ligegyldig video. Sådan nogle ting sker hver evig eneste dag, og det er vist langt fra første gang, at en indvandrere går amok, og langt fra første gang en ældre kvinde opføre sig decideret idiotisk, og det er nok langt fra sidste gang.

Men altså, jeg syntes det er latterligt, at han går så meget amok, og så på en ældre dame, nærmest "lige meget" hvad hun har gjort. Var det en araber dame, havde vi nok ikke set denne opførelse på videoen.

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster