Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Battman skrev:Jeg vil gerne opnå at ligene ham her, eller noget i samme stil, men er det muligt på 7 måneder ?
Starter ud med Fullbody og bulker ?

Battman skrev:Altså mit udgangspunkt er = 0
I front squat løfter jeg 30 kg, og det samme i RDL. Min vægt ligger omkring 73.5 kg og med en højde på 184, og jeg er 16 år.

Barry skrev:Hvad skal du da om 7 måneder og hvad gør du hvis du ikke har nået dit mål på de 7 måneder?

thaden skrev:Det kan man godt opnå på 7 måneder : - )

Battman skrev:Jeg vil gerne opnå at ligene ham her, eller noget i samme stil, men er det muligt på 7 måneder ?
Starter ud med Fullbody og bulker ?

asdf skrev:Jeg er helt enig.. Hvis du bulker helt vildt igennem det næste år og cutter ned efterfølgene, så kan du godt nå den form der. Men så skal du også droppe byturene, passe din sengetid og ligge i kcal overskud HVER dag.
Ud fra min opfattelsesevne ligner det, at ham på videoen har omkring ca 37cm arme, ca 110cm over brystet, ca 55 cm lår og en talje på omkring 82. Det burde godt kunne opnåes på et år.. Det kommer selvfølgelig an på dit udgangspunkt. Hvis du står med 27cm arme, 80 over brystet og vejer 50kg, så kan det selvfølgelig ikke nåes..

Dulli skrev:asdf skrev:Jeg er helt enig.. Hvis du bulker helt vildt igennem det næste år og cutter ned efterfølgene, så kan du godt nå den form der. Men så skal du også droppe byturene, passe din sengetid og ligge i kcal overskud HVER dag.
Ud fra min opfattelsesevne ligner det, at ham på videoen har omkring ca 37cm arme, ca 110cm over brystet, ca 55 cm lår og en talje på omkring 82. Det burde godt kunne opnåes på et år.. Det kommer selvfølgelig an på dit udgangspunkt. Hvis du står med 27cm arme, 80 over brystet og vejer 50kg, så kan det selvfølgelig ikke nåes..
Bulke helt vildt igennem?
Så ville det da være mere optimalt med leanbulk, så TS ikke skal til at bruge flere måneder på at cutte alt fedtet væk igen.

Minimi skrev:Rule #1: you can do it!
Ignore what other people say

Dingo skrev:Minimi skrev:Rule #1: you can do it!
Nu siger folk jo ikke hvad de siger for at være onde eller skyde hans drøm ned, men ind i mellem må man også være realist. Jeg kunne også sætte et mål om at smide 50 kg på min bænkpres på 4 måneder, men det ville folk nok også være kritiske omkring. Det har intet at gøre med at være negativt indstillet.
Selvfølgelig skal han da bare give den fuld æde og kæmpe sig så meget op som han kan, men vi skal heller ikke fylde ham med forhåbninger der måske ikke indfries..

Minimi skrev:Dingo skrev:Minimi skrev:Rule #1: you can do it!
Nu siger folk jo ikke hvad de siger for at være onde eller skyde hans drøm ned, men ind i mellem må man også være realist. Jeg kunne også sætte et mål om at smide 50 kg på min bænkpres på 4 måneder, men det ville folk nok også være kritiske omkring. Det har intet at gøre med at være negativt indstillet.
Selvfølgelig skal han da bare give den fuld æde og kæmpe sig så meget op som han kan, men vi skal heller ikke fylde ham med forhåbninger der måske ikke indfries..
Helt OK Dingo
Jeg skrev det fordi ungsteren ikke har nogen stats, mål eller billeder på sit indlæg
Så der er ingen her der kan sige noget om det kan lykkedes eller ej..
Der skal han bare tro på det, og give den max gas.. i stedet for at spilde sin tid på at skrive og læse kommentar herinde
Udsagnet kan bruges som regel for en del herinde..
Rule #1: you can do it! (If you train and eat hardcore)
Redigeret: Nåå så nu han havde postet stats.. Nej det bliver nok svært![]()
Men giv den nu bare gas, så skal du nok komme et stykke af vejen.. Brug meget af din tid på kosten.. og resten af tiden på vægtene.. Du er lærling i det her, så fokuserer på at lave/lære tingene rigtigt fra starten af og lyt kun til de største

Battman skrev:er det muligt på 7 måneder ?
asdf skrev:Jeg er helt enig.. Hvis du bulker helt vildt igennem det næste år og cutter ned efterfølgene, så kan du godt nå den form der. Men så skal du også droppe byturene, passe din sengetid og ligge i kcal overskud HVER dag.

Vindruen skrev:Ved godt din post er ment godt, men synes bare lige jeg ville ændre på den sidste sætning, så han ikke går ud og tager en eller anden uviden krudtugles råd omkring kost el. træning

Minimi skrev:Vindruen skrev:Ved godt din post er ment godt, men synes bare lige jeg ville ændre på den sidste sætning, så han ikke går ud og tager en eller anden uviden krudtugles råd omkring kost el. træning
Vindruen ;-) Måske lidt ironi i min sidste linie, Fløjte smiley
Men ironi må jo ikke benyttes ved svar til nybegyndere, så du har ret... Selvfølgelig de klogeste!
De er bare så svære at udpege i centeret

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster