Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Bare en ide jeg har tumlet med. Hvis vi nu siger at man bruger 2400kcal om dagen, bruger man jo gennemsnittelig 100kcal i timen, ikk? Hvis vi så siger man at i timerne efter træning, hvor proteinsyntesen er hævet, spiser f.eks. 150kcal i timen, må man teoretisk set bygge mere muskel, fordi der er mere næring til proteinsyntesen.

wg skrev:hmm..okay, men vil overskydet have stor betydning hvor meget mere man vokser, end hvis man ikke var i overskud?

Smeden skrev:Bare en ide jeg har tumlet med. Hvis vi nu siger at man bruger 2400kcal om dagen, bruger man jo gennemsnittelig 100kcal i timen, ikk? Hvis vi så siger man at i timerne efter træning, hvor proteinsyntesen er hævet, spiser f.eks. 150kcal i timen, må man teoretisk set bygge mere muskel, fordi der er mere næring til proteinsyntesen.

wg skrev:så det handler altså om milimeter?

wg skrev:hehe, jeg mener altså i højden

wg skrev:Så man bliver overhovedet ikke højere hvis man er i overskud mens man er i teenageårene og man gror?

wg skrev:Så man bliver overhovedet ikke højere hvis man er i overskud mens man er i teenageårene og man gror?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster