Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

evtallan skrev:Læste om en klog mand her på siden, at hvis man ikke tog de 500 g på hver uge, så skulle man bare spise en pose peanuts mere hver dag - eller drikke en liter kakaomælk.
Og så kom jeg straks til at tænke på peanut butter, det må vel give nogenlunde det samme som en pose peanuts? - men hvordan får man peanut butter til at indgå i sin kost?
Nogle gode opskrifter, evt? (:
OMG, det er jo håbløst det her. I am out, lav i jeres 5000 mavebøjninger og drik jeres cult shaker efter træning godluck

kwarzon skrev:Peanutbutter er alt for dyrt synes jeg. Køber den der hedder greenchoice og det smager af bæ.

kwarzon skrev:Peanutbutter er alt for dyrt synes jeg. Køber den der hedder greenchoice og det smager af bæ.

mic skrev:kwarzon skrev:Peanutbutter er alt for dyrt synes jeg. Køber den der hedder greenchoice og det smager af bæ.
![]()
![]()
![]()
![]()
Green Choice er ren gude-spise!!!
BB-Judas....

Bavian skrev:kwarzon skrev:Peanutbutter er alt for dyrt synes jeg. Køber den der hedder greenchoice og det smager af bæ.
Forkert. Green Choice smager da fantastisk![]()
En rugbrødsmad med peanutbutter og banan på...årrrrh så er man på toppen

BB4Life1984 skrev:Jeg købte 5 glas økologisk machandel peanut butter sidst jeg var i Netto. Mener jeg gav 17 kr pr glas. Jeg synes smagen er magen til Green Choice som koster det dobbelte. De består jo også begge bare af ca. 99% jordnødder og havsalt, så kan ikke se hvorfor man skulle give det dobbelte for stort set samme produkt

NielsNN skrev:Peanutbutter er alt for dyrt synes jeg. Køber den der hedder greenchoice og det smager af bæ.

evtallan skrev:Nogle gode opskrifter, evt? (:

BHedegaard skrev:BB4Life1984 skrev:Jeg købte 5 glas økologisk machandel peanut butter sidst jeg var i Netto. Mener jeg gav 17 kr pr glas. Jeg synes smagen er magen til Green Choice som koster det dobbelte. De består jo også begge bare af ca. 99% jordnødder og havsalt, så kan ikke se hvorfor man skulle give det dobbelte for stort set samme produkt
Enig, køb Macandel i Netto, det er super ! Men ellers plejer jeg at købe Green Choice i Super Brugsen, det har også været på bud her på det seneste, men ellers er det ret dyrt, så når der er tilbud er det bare med at stacke up !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster