Jeg er ude efter en ny vægt, efter at vores gamle herhjemme er gået i stykker.
Har i nogle idé om det er dumt at købe en til f. eks 100 kr hvis den går hurtigt i stykker?
Kom gerne med nogle input om hvor i har købt jeres, og hvad prisen er.
.
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
.

FNG skrev:Jeg hijacker lige tråden.
http://www.harald-nyborg.dk/p2035/badev ... 0kg-fedtpr
Er det legit nok at købe en vægt til så få penge, der påstår at kunne fedt- vand og muskel? Eller skal man have en bedre vægt før det vil være præcist nok?

Desuden har den præsteret at få mig til at veje det samme hver dag i en uge, indtil jeg rykkede vægten 1 meter den ene vej, så vejede jeg pludselig noget andet - hvilke vægte vejer PRÆCIST? ELLER i hvert fald ikke svinger fra det ene sekund til det andet...?

alllstar skrev:Køber personligt aldrig en vægt til under 300 kr mere. Synes simpelthen ikke det holder. Så heller betale lidt ekstra, og så have den i nogle år længere. Angående vægte med fedtprocemtsmåling, er det noget bras - specielt de billige. Købte en engang, og det de skulle kunne er, at estimere ens pct. når den sender impulser gennem fødderne. Men det variere meget dag til dag og tidspunkt, hvor meget den siger. I midt tilfælde fra 3-25 fedt pct. (Det var så også en billig model) Brug i stedet spejlet og alm. Vægtfunktion, det lyver ikke.

KasperS12 skrev:Er sådan set bare ude efter en vægt der vil fungere i nogle år, så jeg ikke skal ud igen om 2 måneder.
Har du eventuelt et link til en vægt som kunne være fornuftig at investere i

110811 skrev:Desuden har den præsteret at få mig til at veje det samme hver dag i en uge, indtil jeg rykkede vægten 1 meter den ene vej, så vejede jeg pludselig noget andet - hvilke vægte vejer PRÆCIST? ELLER i hvert fald ikke svinger fra det ene sekund til det andet...?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster