Faldt bla. over denne:
PGCL"A new drug that's 10 times more anabolic to muscle than Long-R3 IGF-1 and totally resistant to liver destruction. Oh, and burns fat almost as well as DNP! few days on it is like being 6 months on hgh at high doses ! ( actual testimony from user , not advertising BS ) New
Det lyder sku godt nok som kræs børstige sager. Kender ikke selv stoffet. Men lyder sku til dem der vil kører det nærmest er rene forsøgs kaniner.
Dog tror jeg ikke på hvad de skriver om gains osv - hvilket også får mig til at stille spørgsmåls tegn omkring farligheden og bivirkninger ved produktet !
Hvis "produktet" dog virker bare lidt hen af det beskrevne - skal man endvidere have i baghovedet at gains og birvikninger som oftes følges ad. Dvs. jo kraftigere virkning jo farligere er "produktet"
Så vil på det kraftigeste opfordre folk til at holde fingerne fra dette stads og kender i nogen der vil forsøge sig med dette vil jeg opfordre jer til, at snakke dem fra det. Skal man gøre noget dumt ved sig selv (dette ikke en opfording) findes der gamle afprøvet midler hvor man i det mindste kender de fleste bivirkninger.
Nogen kloge hoveder der ved noget mere om PGCL, farligheden af dette og hvad det præcist gør ved kroppen. Altså læge videnskabelige fakta og ikke det man kan læse på diverse forums ???