http://www.flexonline.com/videos/ifbb/i ... er-workout

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

essensen skrev:"Unique shoulder workout".. wow, ja - den var godt nok speciel
Det ser man da ikke så tit i et skulderprogram?

RippedInFourWeeks skrev:Er der ikke højt betalte coaches bag Mr. Olympia'ernes træning? Hans skulder workout ser ikke særlig optimalt ud i mine øjne (nu har jeg heller ingen idé om hvordan man skal træne når man er på tons af juice) Men altså, Dorian yates og coleman benyttede sig f.eks. meget mere af tunge vægte ind f.eks. phil

JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:Er der ikke højt betalte coaches bag Mr. Olympia'ernes træning? Hans skulder workout ser ikke særlig optimalt ud i mine øjne (nu har jeg heller ingen idé om hvordan man skal træne når man er på tons af juice) Men altså, Dorian yates og coleman benyttede sig f.eks. meget mere af tunge vægte ind f.eks. phil
hany rambod... og phil heath har aldrig været noget specielt, når det kommer til træning imo

RippedInFourWeeks skrev:JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:Er der ikke højt betalte coaches bag Mr. Olympia'ernes træning? Hans skulder workout ser ikke særlig optimalt ud i mine øjne (nu har jeg heller ingen idé om hvordan man skal træne når man er på tons af juice) Men altså, Dorian yates og coleman benyttede sig f.eks. meget mere af tunge vægte ind f.eks. phil
hany rambod... og phil heath har aldrig været noget specielt, når det kommer til træning imo
Og det er præcis det som undre mig, det er deres levebrød, men de kan alligevel ikke tage sig sammen og fyre en ordenlig træning af. Der er flere hobby bodybuildere som vil få deres træning til at ligne lille Lise til ballet. De bliver båret af tonsvis af krudt og ekstraordinære gener...

JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:Er der ikke højt betalte coaches bag Mr. Olympia'ernes træning? Hans skulder workout ser ikke særlig optimalt ud i mine øjne (nu har jeg heller ingen idé om hvordan man skal træne når man er på tons af juice) Men altså, Dorian yates og coleman benyttede sig f.eks. meget mere af tunge vægte ind f.eks. phil
Og det er præcis det som undre mig, det er deres levebrød, men de kan alligevel ikke tage sig sammen og fyre en ordenlig træning af. Der er flere hobby bodybuildere som vil få deres træning til at ligne lille Lise til ballet. De bliver båret af tonsvis af krudt og ekstraordinære gener...
Han er Mr. O, han har ikke brug for at træne anderledes ser det ud til, og hvad ville det hjælpe? han har den størrelse han skal ha, hårdere træning vil ikke få hans gut til at blive mindre (ja Phil har en gut) .. han er som alle andre begrænset af hans struktur, der kan snart ikke være mere masse på den krop.. ellers blir han et misforster præcis som Branch er blevet

RippedInFourWeeks skrev:JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:JeppN skrev:RippedInFourWeeks skrev:Er der ikke højt betalte coaches bag Mr. Olympia'ernes træning? Hans skulder workout ser ikke særlig optimalt ud i mine øjne (nu har jeg heller ingen idé om hvordan man skal træne når man er på tons af juice) Men altså, Dorian yates og coleman benyttede sig f.eks. meget mere af tunge vægte ind f.eks. phil
Han er Mr. O, han har ikke brug for at træne anderledes ser det ud til, og hvad ville det hjælpe? han har den størrelse han skal ha, hårdere træning vil ikke få hans gut til at blive mindre (ja Phil har en gut) .. han er som alle andre begrænset af hans struktur, der kan snart ikke være mere masse på den krop.. ellers blir han et misforster præcis som Branch er blevet
Jeg pointere bare, at trænings moralen ikke længere er som den har været. Ronnie Coleman og Dorian Yates, det var hardcore. Udsagnet "Shut up and squat!" passede dem perfekt. Når jeg ser på Phil træne, tænker jeg på et udsagn ala. (Shut up and take your insulin!). Det kan være du ikke kan følge mig, og det er også helt i orden, men det er min personlige mening
rigtig mange hobby bodybuildere tager slin efterhånden og har gjort det længe faktisk. så mon ikke også alle pro´erne tager det de skal tage 

MakeMeMonster skrev:essensen skrev:"Unique shoulder workout".. wow, ja - den var godt nok speciel
Den var da speciel i og med der ikke var en eneste overhead press øvelseDet ser man da ikke så tit i et skulderprogram?

Jeg synes ikke, at du kan sammenligne Phils "on the road" træning med Dorians træning. Jeg er ikke tilhænger af Phil, tværtimod, men jeg tror, at det er sværere at få en hardcore intense træning, når man har været ude og snakke må mennesker hele dagen, været til seminar, måske ikke lige fået spist alle sine måltider etc. og så skulle levere en hardcore intense træning kl. 00:00 om natten... MIn pointe er blot, at det er måske lige forhastet at konkludere, at Phil ikke er en hardworker.. Det er trods alt x2 Mr. Olympia, vi snakker om.RippedInFourWeeks skrev:Jeg nævner intet med mængden af deres doping brug, men deres mangel på arbejds moral i centeret. Der er ikke længere hardcore, hvilket jeg synes er synd. Mr. Olympia er jo også "ambassadør" og nærmest repræsentant af bodybuilding, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vinderen faktisk gad træne hårdt...
For at opsummere min pointe;
Mikael skrev:bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?
Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep

Upcomer skrev:Jeg synes ikke, at du kan sammenligne Phils "on the road" træning med Dorians træning. Jeg er ikke tilhænger af Phil, tværtimod, men jeg tror, at det er sværere at få en hardcore intense træning, når man har været ude og snakke må mennesker hele dagen, været til seminar, måske ikke lige fået spist alle sine måltider etc. og så skulle levere en hardcore intense træning kl. 00:00 om natten... MIn pointe er blot, at det er måske lige forhastet at konkludere, at Phil ikke er en hardworker.. Det er trods alt x2 Mr. Olympia, vi snakker om.RippedInFourWeeks skrev:Jeg nævner intet med mængden af deres doping brug, men deres mangel på arbejds moral i centeret. Der er ikke længere hardcore, hvilket jeg synes er synd. Mr. Olympia er jo også "ambassadør" og nærmest repræsentant af bodybuilding, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vinderen faktisk gad træne hårdt...

RippedInFourWeeks skrev:Upcomer skrev:Jeg synes ikke, at du kan sammenligne Phils "on the road" træning med Dorians træning. Jeg er ikke tilhænger af Phil, tværtimod, men jeg tror, at det er sværere at få en hardcore intense træning, når man har været ude og snakke må mennesker hele dagen, været til seminar, måske ikke lige fået spist alle sine måltider etc. og så skulle levere en hardcore intense træning kl. 00:00 om natten... MIn pointe er blot, at det er måske lige forhastet at konkludere, at Phil ikke er en hardworker.. Det er trods alt x2 Mr. Olympia, vi snakker om.RippedInFourWeeks skrev:Jeg nævner intet med mængden af deres doping brug, men deres mangel på arbejds moral i centeret. Der er ikke længere hardcore, hvilket jeg synes er synd. Mr. Olympia er jo også "ambassadør" og nærmest repræsentant af bodybuilding, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vinderen faktisk gad træne hårdt...
Du må gerne finde hvilket som helst videoklip, hvor han træner bare halvt så hårdt som Dorian

Mikael skrev:bodybuilding90 skrev:Hvad sker der for det her indlæg? WOW spillere ind på bodybuilding.dk?
Fordi det er jo fuldstændigt utænkeligt at folk har andre fritidsinteresser udover squat eat sleep

shazam8600 skrev:RippedInFourWeeks skrev:Upcomer skrev:Jeg synes ikke, at du kan sammenligne Phils "on the road" træning med Dorians træning. Jeg er ikke tilhænger af Phil, tværtimod, men jeg tror, at det er sværere at få en hardcore intense træning, når man har været ude og snakke må mennesker hele dagen, været til seminar, måske ikke lige fået spist alle sine måltider etc. og så skulle levere en hardcore intense træning kl. 00:00 om natten... MIn pointe er blot, at det er måske lige forhastet at konkludere, at Phil ikke er en hardworker.. Det er trods alt x2 Mr. Olympia, vi snakker om.RippedInFourWeeks skrev:Jeg nævner intet med mængden af deres doping brug, men deres mangel på arbejds moral i centeret. Der er ikke længere hardcore, hvilket jeg synes er synd. Mr. Olympia er jo også "ambassadør" og nærmest repræsentant af bodybuilding, og derfor kunne jeg godt tænke mig at vinderen faktisk gad træne hårdt...
Du må gerne finde hvilket som helst videoklip, hvor han træner bare halvt så hårdt som Dorian
Ingen kommer i nærheden af dorian
men jeg er nysgerrig hvem af de nuværende pros synes du træner hårdt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster