Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1292
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

pige øvelser

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

er der nogle der kender nogle rigtige pige øvelser som er halvvejs sjove og hjælper med at holde motivationen oppe.

det fordi en pige som jeg kender vil gerne starte i fitness og jeg er bange for at det ender som alle andre som jeg kender er endt med at glo ud i luften og lave ingenting. så nogle øvelser der kan hjælpe med at holde motivationen oppe.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du vil have noget ud af det, så find et program herinde fra, f.eks. back to basics og brug det :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World
Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Min gamle centerleder fortalte mig, at han, når han lavede programmer til kvinder, altid puttede adductor og abductor ind, fordi hvis damerne kunne føle at deres "inderlår" og "yderlår" arbejdede og blev trænet, så ville de komme igen, mens de nok ikke ville komme igen hvis man bare satte dem til at squatte.

Tl;dr, få hende til at samle og sprede benene på de maskiner, der er beregnet til det
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Kostplan: Ingen kostplan

Træn glutes.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

nååååååååååååårgh det er derfor kvinderne altid bruger den maskine.

programmet skal ikke være ufatteligt effektiv det skal bare være med til at bevare motivation.

jeg tror knap nok at b2b er egnet det mere ala fullbody
Brugeravatar

Styrkeliste

Skinkelyn94 skrev:Hvis du vil have noget ud af det, så find et program herinde fra, f.eks. back to basics og brug det :)

læste du overhovedet hvad jeg havde skrevet
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er en relativ hård opgave, du har sat dig for, hvis du allerede inden start har på fornemmelsen at hun mister motivationen og har brug for 'sjove' øvelser? #-o når, godt nok er jeg utrolig engageret og seriøs omkring min træning, men jeg er nu engang pige og jeg finder det klart fedest at træne med Db, Bb og kabler! Når jeg kan mærke at jeg er presset og ikke at maskinen gør halvdelen af arbejdet for mig ;-) bare hold øvelserne simple! dertil kan du jo så få lov at være spotter, hvilket kun er en win win, går jeg ud fra? :D
But it ain’t about how hard you hit - it’s about how hard you can get hit and keep moving forward
Brugeravatar

Reputation point: 40

Geografisk sted: Østerbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

KristineC skrev:Det er en relativ hård opgave, du har sat dig for, hvis du allerede inden start har på fornemmelsen at hun mister motivationen og har brug for 'sjove' øvelser? #-o når, godt nok er jeg utrolig engageret og seriøs omkring min træning, men jeg er nu engang pige og jeg finder det klart fedest at træne med Db, Bb og kabler! Når jeg kan mærke at jeg er presset og ikke at maskinen gør halvdelen af arbejdet for mig ;-) bare hold øvelserne simple! dertil kan du jo så få lov at være spotter, hvilket kun er en win win, går jeg ud fra? :D

Yep, tea bag hende når hun kører bænkpres :mrgreen: evt tag hende på yveret mens du siger "det er skide godt, dine brystmuskler arbejder virkelig" :whistle:
Brugeravatar

Eltelemundo skrev:
KristineC skrev:Det er en relativ hård opgave, du har sat dig for, hvis du allerede inden start har på fornemmelsen at hun mister motivationen og har brug for 'sjove' øvelser? #-o når, godt nok er jeg utrolig engageret og seriøs omkring min træning, men jeg er nu engang pige og jeg finder det klart fedest at træne med Db, Bb og kabler! Når jeg kan mærke at jeg er presset og ikke at maskinen gør halvdelen af arbejdet for mig ;-) bare hold øvelserne simple! dertil kan du jo så få lov at være spotter, hvilket kun er en win win, går jeg ud fra? :D

Yep, tea bag hende når hun kører bænkpres :mrgreen: evt tag hende på yveret mens du siger "det er skide godt, dine brystmuskler arbejder virkelig" :whistle:

^this

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

hun er ikke lækker og hun er en venninde jeg har kendt i 10 år og hun har sku et skide dårligt knæ så hun kan ikke være med til skole idræt men vil stadigvæk holde sig i OK form. så jeg vil hjælpe med at hun bliver ved det.

min træning skal fandeme ikke forstyrres når jeg træner er jeg et asocial røvhul der kun tænker på sig selv og ingen andre.
Brugeravatar

Styrkeliste

mati96 skrev:

hun er ikke lækker og hun er en venninde jeg har kendt i 10 år og hun har sku et skide dårligt knæ så hun kan ikke være med til skole idræt men vil stadigvæk holde sig i OK form. så jeg vil hjælpe med at hun bliver ved det.

min træning skal fandeme ikke forstyrres når jeg træner er jeg et asocial røvhul der kun tænker på sig selv og ingen andre.

pics or she's hot :mrgreen:

Man kan altid tage en pige på brysterne, også de grimme piger :whistle:
Brugeravatar

Ok, du ved nærmest på forhånd, at hun vil miste motivationen. Hvorfor så overhovedet prøve? Smid hende på et body-pump hold i stedet, det er der mange piger der bliver mere motiverede af, end ren vægttræning...
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar

Reputation point: 60

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub

Prøv at spørge ind til de piger du ser der træner og snak lidt om hvad de vil opnå og hvordan de træner, der er typisk forskel på mænd og kvinder medhensyn til målsætninger og så spiller det jo også ind det med hormonerne kvinde og mand er så forskellige rent fysisk/hormonelt så man kan jo ikke ligefrem forvente at en pige der træner clean kan blive et voldsomt muskelbund :D

Logbog: Ingen logbog

Pre Big Bang skrev:Prøv at spørge ind til de piger du ser der træner og snak lidt om hvad de vil opnå og hvordan de træner, der er typisk forskel på mænd og kvinder medhensyn til målsætninger og så spiller det jo også ind det med hormonerne kvinde og mand er så forskellige rent fysisk/hormonelt så man kan jo ikke ligefrem forvente at en pige der træner clean kan blive et voldsomt muskelbund :D

Og nok nere relevant: hvad vil TS' veninde opnå ned træningen? Der står jo kun skrevet, at hun gerne vil starte til fitness...
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar

Reputation point: 60

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub

Tilbage til Begynder forum