Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.

Nders skrev:Helt i orden.
Hvis manden ikke havde noget at skjule havde han nok lukket op.
](./images/smilies/wallbash.gif)

Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.

Lyngsd59 skrev:Er det ikke ulovligt, det han driver ? Læste i et interview, at han da ikke ville ligge skjul på, at de også solgte fra deres shop.. Hvilket er ulovligt.. Han kunne jo bare åbne døren og lade dem komme ind.. Min mening..

Sildokaj skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Det er jo ikke en hashklub, det er en headshop (hvis du ved hvad det er, ellers kan jeg godt lige forklare det for dig). Det er en lovligt registreret virksomhed, med en fysisk butik.
Deres begrundelse for at smadre sig ind og spraye pebberspray i fjæset på ham er, at de ude fra vejen af (i en kørende bil) kunne lugte hashrøg inde fra butikken af (med lukket dør, og han sad nede i kælderen, altså kan deres historie umulig være sand).
Og jo de skal da have en ransagningskendelse til et tilfælde som dette?? Er der ellers nogen med forstand på jura, der lige kan komme på banen?

karlsson1 skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Du har jo tydeligvis intet begreb om dansk lovgivning.
Sildokaj skrev:Lyngsd59 skrev:Er det ikke ulovligt, det han driver ? Læste i et interview, at han da ikke ville ligge skjul på, at de også solgte fra deres shop.. Hvilket er ulovligt.. Han kunne jo bare åbne døren og lade dem komme ind.. Min mening..
Der bliver ikke solgt noget ulovligt derinde. Manden er en provokatør der er ude på at skabe debat

Pind skrev:karlsson1 skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Du taler tydeligvis som du har forstand.Sildokaj skrev:Lyngsd59 skrev:Er det ikke ulovligt, det han driver ? Læste i et interview, at han da ikke ville ligge skjul på, at de også solgte fra deres shop.. Hvilket er ulovligt.. Han kunne jo bare åbne døren og lade dem komme ind.. Min mening..
Der bliver ikke solgt noget ulovligt derinde. Manden er en provokatør der er ude på at skabe debat
Ganske som der heller ikke blev solgt noget sidst de lukkede lortet?

Sildokaj skrev:Pind skrev:karlsson1 skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Du taler tydeligvis som du har forstand.Sildokaj skrev:Lyngsd59 skrev:Er det ikke ulovligt, det han driver ? Læste i et interview, at han da ikke ville ligge skjul på, at de også solgte fra deres shop.. Hvilket er ulovligt.. Han kunne jo bare åbne døren og lade dem komme ind.. Min mening..
Sidst de lukkede lortet? Er det noget du har kilder på? Hvis du kender lidt mere til detaljerne i historien, ville du vide at Narko Bjarne (Storebjarne, Benlås Bjarne, Lortebjarne) har kørt en hetz på Smokenhagen gennem længere tid. Han har truet udlejerne til at stoppe aftalen/kontrakten med Khodr. Hvis det ikke er mafia-metoder, hvad fanden er så? Det er i hvert fald årsagen til, at Headshoppen lukker

hr_bjoern skrev:Juridisk skal politiet have en kendelse, for at få adgang til mandens ejendom.

Bnaz skrev:hr_bjoern skrev:Juridisk skal politiet have en kendelse, for at få adgang til mandens ejendom.
Dette er ikke en sandhed uden undtagelser.

JeppN skrev:Sildokaj skrev:Pind skrev:karlsson1 skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Sidst de lukkede lortet? Er det noget du har kilder på? Hvis du kender lidt mere til detaljerne i historien, ville du vide at Narko Bjarne (Storebjarne, Benlås Bjarne, Lortebjarne) har kørt en hetz på Smokenhagen gennem længere tid. Han har truet udlejerne til at stoppe aftalen/kontrakten med Khodr. Hvis det ikke er mafia-metoder, hvad fanden er så? Det er i hvert fald årsagen til, at Headshoppen lukker
Det virker som om sagen står dig meget nær. Overvej at stil op i politik og gør noget ved lortebjarne, hvis du finder det så forkert

BIG DIX skrev:Grunden til Bjarnes flotte navn:

Sildokaj skrev:BIG DIX skrev:Grunden til Bjarnes flotte navn:
Hehe.. den giver sgu et lille smil på læben ;)

Sildokaj skrev:JeppN skrev:Sildokaj skrev:Pind skrev:karlsson1 skrev:Pind skrev:Kan ikke se noget galt i at forsøge at lukke en hashklub. Derudover mener jeg ikke at en ransagningskendelse er det eneste der giver politiet ret til at påtvinge sig adgang.
Det virker som om sagen står dig meget nær. Overvej at stil op i politik og gør noget ved lortebjarne, hvis du finder det så forkert
Selvfølgelig står sagen mig nær, der burde den sgu da gøre for alle danskere med respekt for sin egen retssikkerhed. Det er jo ikke mig der kalder ham lortebjarne, det er tilfældigvis et af de øgenavne han har tilegnet sig gennem flere års chikane af alm. borgere.
Du lyder forresten som en lille tøsedreng med sådan nogle tøsefornærmede udtalelser, er løsningen på ethvert samfundsproblem at man SELV skal stille op i politik og gøre noget ved det? Er du skribent hos Nationen! eller hvad?
Ja okay.

Sildokaj skrev: er løsningen på ethvert samfundsproblem at man SELV skal stille op i politik og gøre noget ved det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster