Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikael skrev:En fast plan er kedeligt

katouler skrev:Måltid 5 - natmad: fem æg.

Kidd skrev:Til Redrum:
Jeg så din anden post, og nu denne. Jovist, det er vigtigt at få spist ordentligt i forhold til ens mål, men husk nu ikke at gøre det mere besværligt end det bør være. Få det til at indgå med resten af din hverdag, som hovedmål.
Det her er min hobby og nu skruer jeg op for niveauet. Hvis du har fulgt med ville du kunne se, at mit hovedformål med at udrette den her kostplan, er at lave en langsigtet og flexibel kostplan, med langt mindre arbejde når det først skydes igang/tages i brug.Mikael skrev:spis det du har lyst til og tilpas det efter dine macros. Husk at spise grønt. En fast plan er kedeligt
RedRum skrev:I øvrigt syntes jeg det er rigtigt træls, at folk ikke bare kan arbejde med strømmen her og :
Poste et eksempel på deres kostplan for 1 dag ...
Det er trådens formål, ikke diverse tips og fifs om at jeg giver min kostplan for meget opmærksomhed og jeg bør tage den mere afslappet med kosten.
Gør i dét, og så lad mig om at være besat af den her for en stund ;)
Tak til de som gider deltage og smide deres eget eksempel op, flere af dem !

Kidd skrev:
I sidste ende gør det nok ikke nogen forskel at have præcis kcal og makrotal på alle måltider, medmindre du kører hårdt vægttab/konkurrence diæt.

.

Bosse101 skrev:I dag:
Morgen:
Ca. 100 gram havregryn med minimælk (ikke sukker, da jeg ikke kan lide sukker på havregryn).
Et glas sødmælk med fløde. En kop kaffe.
Middag:
Fem frikadeller, fire skriver toastbrød stegt i olie, to spejlæg, to skiver kødpålæg.
En kvart liter sødmælk med fløde. En dåsecola.
Aften:
Et kvart fad flødekartofler (lavet med 1/4 l. fløde og 1/4 l. 36 % mornay), et kvart kg oksekød (som kødboller). En liter sødmælk og 1/4 liter fløde (blandet).
Sen aften:
En liter sødmælk, evt. popcorn.
Mellemmåltider: Gulerødder.

Mikael skrev:Bosse101 skrev:I dag:
Morgen:
Ca. 100 gram havregryn med minimælk (ikke sukker, da jeg ikke kan lide sukker på havregryn).
Et glas sødmælk med fløde. En kop kaffe.
Middag:
Fem frikadeller, fire skriver toastbrød stegt i olie, to spejlæg, to skiver kødpålæg.
En kvart liter sødmælk med fløde. En dåsecola.
Aften:
Et kvart fad flødekartofler (lavet med 1/4 l. fløde og 1/4 l. 36 % mornay), et kvart kg oksekød (som kødboller). En liter sødmælk og 1/4 liter fløde (blandet).
Sen aften:
En liter sødmælk, evt. popcorn.
Mellemmåltider: Gulerødder.
Hvor mange kcal skyder du efter i gennemsnit?
Der ryger sgu noget sødmælk indenbords.

JeppN skrev:har ca noget fast,
morgenmad: cream of rice, pulver
måltid2: havregryn pulver
3: proteinbrød, kylling
4: ris og oksekød
same as 4
kommer lidt an på hvornår jeg har fri, men så er det ofte cream of rice, kylling pre workout og havregryn pulver efter træning
senere noget proteinbrød og pålæg af en art
og inden sengetid æg og peanutbutter
der ryger lidt træstammer og andet ned hen af dagen

Mikael skrev:JeppN skrev:har ca noget fast,
morgenmad: cream of rice, pulver
måltid2: havregryn pulver
3: proteinbrød, kylling
4: ris og oksekød
same as 4
kommer lidt an på hvornår jeg har fri, men så er det ofte cream of rice, kylling pre workout og havregryn pulver efter træning
senere noget proteinbrød og pålæg af en art
og inden sengetid æg og peanutbutter
der ryger lidt træstammer og andet ned hen af dagen
spiser du ingen grøntsager?

Maximus skrev:questbar og en Nocco drik
200 gram kylling
250 gram kød
500 gram skyr

Træningsduden skrev:Maximus skrev:questbar og en Nocco drik
200 gram kylling
250 gram kød
500 gram skyr
Det lyder som en dyr diæt, men det er nok fordi jeg selv er på SU og ville ønske jeg kunne spise kød 2x om dagen og en masse skyr + proteinbarer - det er ligesom slik jo ;)

JeppN skrev:Træningsduden skrev:Maximus skrev:questbar og en Nocco drik
200 gram kylling
250 gram kød
500 gram skyr
Det lyder som en dyr diæt, men det er nok fordi jeg selv er på SU og ville ønske jeg kunne spise kød 2x om dagen og en masse skyr + proteinbarer - det er ligesom slik jo ;)
1 kg skyr = 16,-
kød? går ud fra det er oksekød..500g 20,- 8-12%
kylling, den er lidt værre

Stener skrev:JeppN skrev:Træningsduden skrev:Maximus skrev:questbar og en Nocco drik
200 gram kylling
250 gram kød
500 gram skyr
1 kg skyr = 16,-
kød? går ud fra det er oksekød..500g 20,- 8-12%
kylling, den er lidt værre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster