Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SSTC.GFX skrev:kunne være fedt med 4 timer ekstra i døgnet.. bliver bare lidt svært at få lov at sove 20 min i skolen

Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet

SSTC.GFX skrev:hey allesammen..
nogen som har set Praxis her til aften?

Fik det lige set. Har selv tit problemer med at sove, er inde i en periode nu hvor jeg ikke har sovet overhovedet de sidste 3 nætter og dage. Kan simpelthen bare ikke falde i søvn, og det er utroligt eftersom jeg er virkelig, virkelig træt. Har det også pænt elendigt med kvalme, svimmelhed og hovedpine.

SSTC.GFX skrev:kunne være fedt med 4 timer ekstra i døgnet.. bliver bare lidt svært at få lov at sove 20 min i skolen

Sonic444 skrev:Fik det lige set. Har selv tit problemer med at sove, er inde i en periode nu hvor jeg ikke har sovet overhovedet de sidste 3 nætter og dage. Kan simpelthen bare ikke falde i søvn, og det er utroligt eftersom jeg er virkelig, virkelig træt. Har det også pænt elendigt med kvalme, svimmelhed og hovedpine.
PMS er en grim ting, min ven!

Fik det lige set. Har selv tit problemer med at sove, er inde i en periode nu hvor jeg ikke har sovet overhovedet de sidste 3 nætter og dage. Kan simpelthen bare ikke falde i søvn, og det er utroligt eftersom jeg er virkelig, virkelig træt. Har det også pænt elendigt med kvalme, svimmelhed og hovedpine.
PMS er en grim ting, min ven !
ikke forstået.

joey T skrev:SSTC.GFX skrev:kunne være fedt med 4 timer ekstra i døgnet.. bliver bare lidt svært at få lov at sove 20 min i skolen
Du kan da tage det store spise frikvarter, og har jeres skole ikke sådan et "læsehjørne"/sofaer?

Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm

+Faktor skrev:Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm
Jeg mener selvfølgelig i forhold til restitution og forøgelse af muskelmasse. Godt nok er det i off-topic, men vi er da stadigvæk på bb.dk

SSTC.GFX skrev:+Faktor skrev:Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm
Jeg mener selvfølgelig i forhold til restitution og forøgelse af muskelmasse. Godt nok er det i off-topic, men vi er da stadigvæk på bb.dk
nu testede de det godt nok ikke, men nogle af tingene var blevet forbedret med den type søvn rutine, og der så ikke ud til at være nogle ulemper ved det, (hvilket lægerne ikke forstod)

SSTC.GFX skrev:+Faktor skrev:Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm
nu testede de det godt nok ikke, men nogle af tingene var blevet forbedret med den type søvn rutine, og der så ikke ud til at være nogle ulemper ved det, (hvilket lægerne ikke forstod)

hjarsoe skrev:SSTC.GFX skrev:+Faktor skrev:Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm
Jeg kunne altså heller ikke helt forstå hvordan at det hang sammen

SSTC.GFX skrev: nu ved jeg godt nok ikke lige hvad uddannelse du har. men du ved nok hvad jeg mener

essensen skrev:Jeg sover så elendigt i hverdagen at jeg virkelig seriøst overvejer at give det sindssyge approach et forsøg. Jeg kan nærmest lige så godt prøve da mit nuværende søvnmønster næppe kan blive meget værre.

SSTC.GFX skrev:hjarsoe skrev:SSTC.GFX skrev:+Faktor skrev:Sonic444 skrev:Indeed, men det sværeste bliver da uden tvivl at få lov til at vokse, hvis du kun sover 4 timer i døgnet
Øhm
Jeg kunne altså heller ikke helt forstå hvordan at det hang sammen
også bare for at understrege at de proffe ikke kan forstår det, nu ved jeg godt nok ikke lige hvad uddannelse du har. men du ved nok hvad jeg mener

essensen skrev:Jeg sover så elendigt i hverdagen at jeg virkelig seriøst overvejer at give det sindssyge approach et forsøg. Jeg kan nærmest lige så godt prøve da mit nuværende søvnmønster næppe kan blive meget værre.

btw.. der er en blog om det her:

Skunq skrev:Har læst at en del bruger taurin til at falde i søvn på, da det skulle virke ret afslappende. Hvor sundt det er ved jeg ikke. Jeg har sjældent de store problemer med at falde i søvn.

essensen skrev:Ja, det skal jeg nok.. jeg ville have gået igang med det nu hvis ikke det havde været for mit arbejde (sent arbejde fra 11-00 til 5-6 om morgenen) i weekenden, jeg kan ikke rigtig se hvordan jeg skal få det til at fungere med konceptet.

Pzyrex skrev:
Valium kan desuden anbefales mod søvnløshed. Dét virker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster