Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Phreak skrev:Hej
Jeg er selv begyndt med et 2 split prog. for kort tid siden, hvis du gerne vil have et regneark eller 2 over det så kan det sagtens ordnes.
Check evt. min log for at se om det har interesse.

JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?

JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?

JohnDoe skrev:Phreak skrev:Hej
Jeg er selv begyndt med et 2 split prog. for kort tid siden, hvis du gerne vil have et regneark eller 2 over det så kan det sagtens ordnes.
Hey. Det minder meget om back to basics som jeg før har kørt. Jeg leder egentlig efter noget andet. I dine excel programmer er der så procentmæssig udregning osv?

Lentz skrev:JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?
Squat max der er under 1.5x sin krops vægt = Nybegynder![]()
Hvis du ikke betragter dig selv som nybegynder, så ved du vel også godt hvad der skal til for at få hypertrofi og derved ved hvad slags program du skal bruge ?

Phreak skrev:JohnDoe skrev:Phreak skrev:Hej
Hey. Det minder meget om back to basics som jeg før har kørt. Jeg leder egentlig efter noget andet. I dine excel programmer er der så procentmæssig udregning osv?
Mit fullbody program eller det program jeg lige er startet på ?
Har begge liggene på hjemmelavede regneark... Men hvad skal du bruge %'er til? hvis du kender dig selv lidt så er det ikke så pokkers svært at finde ud af hvor meget vægt der skal på.

JohnDoe skrev:Lentz skrev:JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?
Hvis du ikke betragter dig selv som nybegynder, så ved du vel også godt hvad der skal til for at få hypertrofi og derved ved hvad slags program du skal bruge ?
Jeg træner som sådan ikke ben. Styrke er ikke lig med ekspert. Ja, jeg ved godt hvad der skal til. Jeg har læst artiklerne herinde fra, men jeg mangler faktisk et program hvor der er et excel-ark tilknyttet, hvor man taster ens max ind og så regner den ud, hvor meget man skal tage.

Lentz skrev:JohnDoe skrev:Lentz skrev:JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?
Jeg træner som sådan ikke ben. Styrke er ikke lig med ekspert. Ja, jeg ved godt hvad der skal til. Jeg har læst artiklerne herinde fra, men jeg mangler faktisk et program hvor der er et excel-ark tilknyttet, hvor man taster ens max ind og så regner den ud, hvor meget man skal tage.
Nej.
Men vil vove den påstand at en person der aldrig har squattet 1.5x sin kropsvægt stadig er nybegynder, da personen aldrig har haft erfaring med sådan vægt...
1.5x BW er på ingen måde svært at komme op på, og ALLE kan komme der op uden de store problemer, (selvfølgelig kan man være handicappet etc)
Det er firkantet sat op, men ikke desto mindre synes jeg det passer 99% af tilfældende ..
Hvis du ved det, så ved du vel også at du selv kan lave et excel ark?
eller at du bare kan bruge en lommeregner?

JohnDoe skrev:Lentz skrev:JohnDoe skrev:Lentz skrev:JohnDoe skrev:I stedet for at flytte den til nybegynder, hvor den i øvrigt ikke hører til, kan du så ikke vise mig et lækkert program og bruge din ekspertise til at hjælpe i stedet?
Nej.
Men vil vove den påstand at en person der aldrig har squattet 1.5x sin kropsvægt stadig er nybegynder, da personen aldrig har haft erfaring med sådan vægt...
1.5x BW er på ingen måde svært at komme op på, og ALLE kan komme der op uden de store problemer, (selvfølgelig kan man være handicappet etc)
Det er firkantet sat op, men ikke desto mindre synes jeg det passer 99% af tilfældende ..
Hvis du ved det, så ved du vel også at du selv kan lave et excel ark?
eller at du bare kan bruge en lommeregner?
Jamen så er jeg nybegynder. Det skal ikke skille os ad. Har du ikke et link til et program, som giver hypertrofi? Det må du jo have:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster