Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke

MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Er nok et lidt dumt spørgsmål, men når du siger work capacity hvad mener du så?

toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Work capacity er hvor meget arbejde din krop kan holde til / hvor meget den kan nå at restituere sig fra

MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Work capacity er hvor meget arbejde din krop kan holde til / hvor meget den kan nå at restituere sig fra
Fair nok, det var også det jeg tænkte
Hvor længe vil du anbefale mig at træne med back 2 basics før jeg går over til det program som du linkede?
Jeg har trænet i snart 3 måneder, og kan alleredet se gode resultater. ( Du kan evt. tjekke mine andre tråde ud så du har en idé om min fremgang osv. )
Er meget taknemmelig for hjælpen!

toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Hvor længe vil du anbefale mig at træne med back 2 basics før jeg går over til det program som du linkede?
Jeg har trænet i snart 3 måneder, og kan alleredet se gode resultater. ( Du kan evt. tjekke mine andre tråde ud så du har en idé om min fremgang osv. )
Afhænger jo af meget. Hvad siger din styrke, højde og vægt?.
Men ud fra min egen work capacity fra da jeg havde trænet så længe som dig, så vil jeg sige at når du har trænet et halvt år længere og har givet back to bacics en seriøs skalle og er steget i styrke og vægt.

Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?

MadsCristian skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?
Er udmærket klar over at det ikke er let, jeg går ben hårdt efter at vinde sådan er min mentalitet bare.
Og ved godt at det ikke er noget der lige sker på et par måneder.
Hvis du har nogle gode råd eller andet du kunne tænke dig at dele med mig, så gør det endelig, alt hjælp kan bruges

Assault skrev:MadsCristian skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?
Er udmærket klar over at det ikke er let, jeg går ben hårdt efter at vinde sådan er min mentalitet bare.
Hvis du har nogle gode råd eller andet du kunne tænke dig at dele med mig, så gør det endelig, alt hjælp kan bruges
Almond skrev:Hvis du trænger til noget nyt, kunne dette være en mulighed: http://news.bodylab.dk/artikler/2100-be ... kelgrupper
Godt solidt program, som helt sikkert vil give dig styrke og masse.

MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Men ud fra min egen work capacity fra da jeg havde trænet så længe som dig, så vil jeg sige at når du har trænet et halvt år længere og har givet back to bacics en seriøs skalle og er steget i styrke og vægt.
Højde: 177cm
Vægt: 62 kg
Jeg vil give back to basics en skalle i et stykke tid, og så se på det program som du linkede, det ser rimelig fornuftigt ud i mine øjne. ;)
Takker endnu engang for hjælpen.

OLB skrev:Hvis manden har 2 måneders træningserfaring, vil et fullbody vel være at foretrække?
Mig bekendt responderer nybegyndere bedst på høj frekvens.

Etrius skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:MadsCristian skrev:toto_G4M3R skrev:Fortsæt med back to bacics til du har fået en bedre work capacity, og kør så evt dette program bagefter: http://news.bodylab.dk/artikler/3465-ra ... -og-styrke
Højde: 177cm
Vægt: 62 kg
Jeg vil give back to basics en skalle i et stykke tid, og så se på det program som du linkede, det ser rimelig fornuftigt ud i mine øjne. ;)
Takker endnu engang for hjælpen.
Hold dig nu til B2B. Det er et fundamentprogram, som virker. Du bygger ikke et fundament på hverken 3 eller 6 måneder. Jeg vil vove pelsen og påstå, at programmet kan benyttes af personer, som har trænet længere tid, og fortsat vil give gode resultater. Hvis du ikke mener, at du får nok ud af programmet, så skyldes det med garanti ikke programmet...

Assault skrev:MadsCristian skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?

MadsCristian skrev:Etrius skrev:Hold dig nu til B2B. Det er et fundamentprogram, som virker. Du bygger ikke et fundament på hverken 3 eller 6 måneder. Jeg vil vove pelsen og påstå, at programmet kan benyttes af personer, som har trænet længere tid, og fortsat vil give gode resultater. Hvis du ikke mener, at du får nok ud af programmet, så skyldes det med garanti ikke programmet...
Får skam gode resultater, ville såment bare høre om der er nogle programmer der er bedre beregnet til mine "mål" altså æstetik.
Men jeg har forstået at jeg bør opbygge noget "work capacity" og så senere hen gå over til nogle af de programmer som er blevet anbefalet.

Mindpump skrev:Assault skrev:MadsCristian skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?
tren hard eat clen

Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?
Får skam gode resultater, ville såment bare høre om der er nogle programmer der er bedre beregnet til mine "mål" altså æstetik.
Men jeg har forstået at jeg bør opbygge noget "work capacity" og så senere hen gå over til nogle af de programmer som er blevet anbefalet.

Borumpas skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?

Mindpump skrev:Borumpas skrev:Mindpump skrev:ved du hvad det kræver at vinde mens physique ?
Masser af roids?
nej, man skal bare acceptere zyzz som en æstetisk gud og lytte til den musik han kunne lide, og råbe fuark u mirin son, så tager man i løbet af få uger i omegnen af 10 kilo ren muskelmasse på. det er det hvad det kræver.

CapzBB skrev:

peter n skrev:Jeg vil gerne nominere denne tråd som en af de værste i år. High-five!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster