Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Definer succes

moretti12 skrev:siger det ikke sig selv?
bedste resultater: muskeltilvækst, styrkeforøgelse osv.

Casper.S skrev:moretti12 skrev:siger det ikke sig selv?
Nej det gør det på ingen måde. Jeg kan selvfølgelig godt regne ud hvad succes betyder for dig, men det betyder ingenlunde at muskeltilvækst er relevant for f.eks. en fodboldsspiller eller racerkører.

Dingo skrev:Lige under navnet på det her forum står der
"Post din vurdering af et program du har kørt".
/Flyttet

moretti12 skrev:Casper.S skrev:moretti12 skrev:siger det ikke sig selv?
Nej det gør det på ingen måde. Jeg kan selvfølgelig godt regne ud hvad succes betyder for dig, men det betyder ingenlunde at muskeltilvækst er relevant for f.eks. en fodboldsspiller eller racerkører.
Nu er det her jo et bodybuilding forum

moretti12 skrev:Casper.S skrev:moretti12 skrev:siger det ikke sig selv?
Nu er det her jo et bodybuilding forum
moretti12 skrev:Dingo skrev:Lige under navnet på det her forum står der
"Post din vurdering af et program du har kørt".
/Flyttet
det gør der jo ikke..
der står: Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

moretti12 skrev:Ups sorry

dige skrev:Så kan de jo bare skrive hvad der har virket i forhold til deres succeskriterier.
Der kan man virkelig mærke at kroppen får nogle tæsk. Men fik som sagt ikke kørt programmet færdigt, så kan ikke sige om det ville have givet mig masse eller styrke fremgang.
Illisher skrev:jesus kristus... i skal da også have hjælp til alt. Definer dit.. ellers flueknepper jeg dig helt du du har rettet det og skrevet det i nutid, datid og fortid..
Jeg tror simpelthen ikke på at der ikke er nogen der ved hvad han mener? Så svar da ud fra jeres bedste overbevisning på mandens spørgsmål. Der er ret så trættende at se så meget flueknep her på siden efterhånden..
dige skrev:Så kan de jo bare skrive hvad der har virket i forhold til deres succeskriterier.
NEMLIG![]()
Jeg har haft god succes da jeg skiftede til 5x5 i de store øvelser. Det gav godt med styrke, og synes da også massen fulgte med. Men den var muligvis nok kommet selvom jeg ikke havde skiftet.
SDH var også godt at prøve, selvom jeg dog blev nød til at stoppe midt i det, grundet sygdomDer kan man virkelig mærke at kroppen får nogle tæsk. Men fik som sagt ikke kørt programmet færdigt, så kan ikke sige om det ville have givet mig masse eller styrke fremgang.
Dog synes jeg at man gik rundt og var pumpet hele tiden, og det var da også rigtig fedt. Synes klart det et forsøg værd hvis ikke du har prøvet det.

Illisher skrev:jesus kristus... i skal da også have hjælp til alt. Definer dit.. ellers flueknepper jeg dig helt du du har rettet det og skrevet det i nutid, datid og fortid..
Jeg tror simpelthen ikke på at der ikke er nogen der ved hvad han mener? Så svar da ud fra jeres bedste overbevisning på mandens spørgsmål. Der er ret så trættende at se så meget flueknep her på siden efterhånden..
NEMLIG![]()
Jeg har haft god succes da jeg skiftede til 5x5 i de store øvelser. Det gav godt med styrke, og synes da også massen fulgte med. Men den var muligvis nok kommet selvom jeg ikke havde skiftet.
SDH var også godt at prøve, selvom jeg dog blev nød til at stoppe midt i det, grundet sygdomDer kan man virkelig mærke at kroppen får nogle tæsk. Men fik som sagt ikke kørt programmet færdigt, så kan ikke sige om det ville have givet mig masse eller styrke fremgang.
Dog synes jeg at man gik rundt og var pumpet hele tiden, og det var da også rigtig fedt. Synes klart det et forsøg værd hvis ikke du har prøvet det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster