Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Anita Rye skrev:Hvad med valgmuligheden "efter træning" ?

Anita Rye skrev:Hvad med valgmuligheden "efter træning" ?

Odysseus skrev:Tager kun en shake efter træning, eller hvis jeg mangler æg til morgenmaden, hvilket jeg gør idag
Min post workout shake består af følgende:
2 scoops bodylab whey 80
1 scoop cell tech hardcore (er udelukkende for at få hurtige carbs, et gammelt fejlkøb hehe)
og til morgenmaden er det bare 1½ scoop whey

Pind skrev:Anita Rye skrev:Hvad med valgmuligheden "efter træning" ?
Præcis.

cj8000 skrev:Odysseus skrev:Tager kun en shake efter træning, eller hvis jeg mangler æg til morgenmaden, hvilket jeg gør idag
2 scoops bodylab whey 80
1 scoop cell tech hardcore (er udelukkende for at få hurtige carbs, et gammelt fejlkøb hehe)
Du burde klart bruge whey (shake) til morgen som fast indtag. Da du har brug for hurtig optagelige proteiner (+carbs) om morgenen efter en nat i catabolsk tilstand. Dine æg er os fine, men ret langsomme i optagelsen

Odysseus skrev:cj8000 skrev:Odysseus skrev:Tager kun en shake efter træning, eller hvis jeg mangler æg til morgenmaden, hvilket jeg gør idag
2 scoops bodylab whey 80
Du burde klart bruge whey (shake) til morgen som fast indtag. Da du har brug for hurtig optagelige proteiner (+carbs) om morgenen efter en nat i catabolsk tilstand. Dine æg er os fine, men ret langsomme i optagelsen
De varer til gengæld længere, men ja evt man skulle skære ned til 2-3 æg istedet for 5 også supplere med en whey shake, så får jeg heller ikke så mange blommer, det er nok en meget gode idé, tak for det cj ;)

cj8000 skrev:Odysseus skrev:cj8000 skrev:Odysseus skrev:Tager kun en shake efter træning, eller hvis jeg mangler æg til morgenmaden, hvilket jeg gør idag
2 scoops bodylab whey 80
De varer til gengæld længere, men ja evt man skulle skære ned til 2-3 æg istedet for 5 også supplere med en whey shake, så får jeg heller ikke så mange blommer, det er nok en meget gode idé, tak for det cj ;)
De holder længere ja, og stadig fornuftige at have med. Men smid en whey shake ind oven i. Så du både får hurtige og langsomme proteiner

Dansemus skrev:Hey. tak for de hurtige svar :b,
- og undskyld og kan også godt selv se at jeg mangler den "efter træning" tænkte jeg ikke lige over,
, Men jeg kan altså godt blande mine shakes om morgnen og drikke dem om aften hvis det er den tid jeg træner ?. så selve virkning holder ?

Bay skrev:Dansemus skrev:Hey. tak for de hurtige svar :b,
- og undskyld og kan også godt selv se at jeg mangler den "efter træning" tænkte jeg ikke lige over,
, Men jeg kan altså godt blande mine shakes om morgnen og drikke dem om aften hvis det er den tid jeg træner ?. så selve virkning holder ?
Hvorfor ikke bare blande den i centeret?

cj8000 skrev:Bay skrev:Dansemus skrev:Hey. tak for de hurtige svar :b,
Hvorfor ikke svare på hvad han spør´om ?![]()
JA du kan sagtens blande den om morgen og drikke den om aftenen...

Bay skrev:cj8000 skrev:Bay skrev:Dansemus skrev:Hey. tak for de hurtige svar :b,
Der er bare ingen ide i det - medmindre man kan lide en lunken shake

Optimisten skrev:Bay skrev:cj8000 skrev:Bay skrev:Dansemus skrev:Hey. tak for de hurtige svar :b,
Der er bare ingen ide i det - medmindre man kan lide en lunken shake
kø-le-skab
Hvorfor indtager du forresten SÅ mange proteiner Bay? det er 100g, foruden normal kost - det lyder helt vildt..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster