Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

DGammelgaard skrev:Interresant.. Følger lige med her

jensagv skrev:En af de største gutter i mit center drikker en liter minimælk under træningen i stedet for vand. Sikkert ikke nogen dårlig ide.

Fenderbender skrev:Som om det goer en maerkbar forskel

Maldon skrev:Uden at være ekspert, tror jeg, man skal opfatte restitution som en dynamisk, kontinuerlig proces og ikke som noget, der starter og slutter indenfor et bestemt tidsinterval.

DGammelgaard skrev:jensagv skrev:En af de største gutter i mit center drikker en liter minimælk under træningen i stedet for vand. Sikkert ikke nogen dårlig ide.
Ku godt forestille mig den mælk gik hen og blev varm i løbet af en træning

s0enice skrev:DGammelgaard skrev:jensagv skrev:En af de største gutter i mit center drikker en liter minimælk under træningen i stedet for vand. Sikkert ikke nogen dårlig ide.
Tror en liter kakao ville kunne klare ærterne

DGammelgaard skrev:jensagv skrev:En af de største gutter i mit center drikker en liter minimælk under træningen i stedet for vand. Sikkert ikke nogen dårlig ide.

Kathain skrev:DGammelgaard skrev:jensagv skrev:En af de største gutter i mit center drikker en liter minimælk under træningen i stedet for vand. Sikkert ikke nogen dårlig ide.
Uhm varm mælk

s0enice skrev:Maldon skrev:Uden at være ekspert, tror jeg, man skal opfatte restitution som en dynamisk, kontinuerlig proces og ikke som noget, der starter og slutter indenfor et bestemt tidsinterval.
Sådan har jeg også gået at tænkt over det, men musklen har jo brug for næringsstofferne "lige" efter den er blevet brugt, og vel i større omfang end når den restituere i dagligdagen.

Thegame skrev:nakker lige tråden til et spørgsmål.
Jeg spiser for det meste kun store måltider, og som regel kun 2-3 store måltider om dagen. Hvis jeg nu lige har spist aftensmad (typisk 400g oksekød og noget ris og salat.) Behøver jeg så at drikke en shake efter træningen, da der jo stadig bliver optaget protein fra mavesækken?

Jeg spiser for det meste kun store måltider, og som regel kun 2-3 store måltider om dagen. Hvis jeg nu lige har spist aftensmad (typisk 400g oksekød og noget ris og salat.) Behøver jeg så at drikke en shake efter træningen, da der jo stadig bliver optaget protein fra mavesækken?

ck92 skrev:Thegame skrev:nakker lige tråden til et spørgsmål.
Hvis du er i kalorieunderskud, så ja.
Hvis du er i kalorieoverskud, så nej.

Pre Big Bang skrev:Thegame skrev:nakker lige tråden til et spørgsmål.
Hvis du er sikker på at du stadig har protein i kroppen under træning så er det jo mentalt op til dig at bedømme, men om du reelt optager protein fra mavesækken er så noget andet. Jeg ville hellere spise mindre portioner fordelt over døgnet hvis jeg kan end bare at fylde mave sækken op med en stor klump af et måltid mad.
kan bare ikke se hvad forskellen skulle være..
Pre Big Bang skrev:Thegame skrev:nakker lige tråden til et spørgsmål.
Hvis du er sikker på at du stadig har protein i kroppen under træning så er det jo mentalt op til dig at bedømme, men om du reelt optager protein fra mavesækken er så noget andet. Jeg ville hellere spise mindre portioner fordelt over døgnet hvis jeg kan end bare at fylde mave sækken op med en stor klump af et måltid mad.

Thegame skrev:Ja men jeg foretrækker bare at spise stort når jeg spiser..kan bare ikke se hvad forskellen skulle være..

jensagv skrev:Thegame skrev:Ja men jeg foretrækker bare at spise stort når jeg spiser..kan bare ikke se hvad forskellen skulle være..
Mange små måltider holder forbrændingen oppe.

Thegame skrev:jensagv skrev:Thegame skrev:Ja men jeg foretrækker bare at spise stort når jeg spiser..kan bare ikke se hvad forskellen skulle være..
not sure if trolling? eller du har et seriøst videnskabeligt studie til at backe det up med?

NGS skrev:Thegame skrev:jensagv skrev:Thegame skrev:Ja men jeg foretrækker bare at spise stort når jeg spiser..kan bare ikke se hvad forskellen skulle være..
not sure if trolling? eller du har et seriøst videnskabeligt studie til at backe det up med?
Jeg kunne forstille mig det var fordi kroppen bruger energi på at holde fordøjelsen i gang hele tiden så.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster