Skal til Mallorca på lørdag, og vil godt ha' en bette portion med

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

p0ulsen skrev:ER DET MULIGT at smule - hihi - proteinpulver gennem tolden, uden at skulle gennemsøges og testes og alt muligt?

lassah skrev:p0ulsen skrev:ER DET MULIGT at smule - hihi - proteinpulver gennem tolden, uden at skulle gennemsøges og testes og alt muligt?
Da jeg fløj til Italien med Ryanair, da havde jeg kreatin med i min kuffert.. Det var intet problem.
WannaBeBig skrev:Smid noget i en shaker og tag den med i kufferten. Det burde ikke være noget probleem.

Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..

p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Det var også min første umiddelbare tanke.....

Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
hehe, nåh, spøg til side![]()
Uden at have erfaring med det kan jeg desværre umiddelbart forestille mig at hvis tolderne finder sådan noget hvidt stads, kan de meget vel føle sig nødsagede til at konfiskere det til test. Men skulle da være mærkeligt at de grandsker så meget.

p0ulsen skrev:Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Uden at have erfaring med det kan jeg desværre umiddelbart forestille mig at hvis tolderne finder sådan noget hvidt stads, kan de meget vel føle sig nødsagede til at konfiskere det til test. Men skulle da være mærkeligt at de grandsker så meget.
Er bare nervøs for de tager lortet og jeg skal til alt mulig kontrol osv.

MC skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Proteinpulver er vel ikke ulovligt??

Morrison skrev:MC skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Nej, men de tager nødvendigvis ikke hans ord for hvad det er. Med alt det der har været med Miltbrand og hash og Al-quada, er tolderne sgu blevet lidt vresne.

p0ulsen skrev:lassah skrev:p0ulsen skrev:ER DET MULIGT at smule - hihi - proteinpulver gennem tolden, uden at skulle gennemsøges og testes og alt muligt?
Da jeg fløj til Italien med Ryanair, da havde jeg kreatin med i min kuffert.. Det var intet problem.
Bare åbent i en pose eller hvad? En lukket pose selvfølgelig, men ja..?WannaBeBig skrev:Smid noget i en shaker og tag den med i kufferten. Det burde ikke være noget probleem.
Jamen, hvis de kan se det hvide pulver kunne det da ligeså godt være amf, extacy osv..?

lassah skrev:p0ulsen skrev:lassah skrev:p0ulsen skrev:ER DET MULIGT at smule - hihi - proteinpulver gennem tolden, uden at skulle gennemsøges og testes og alt muligt?
Bare åbent i en pose eller hvad? En lukket pose selvfølgelig, men ja..?WannaBeBig skrev:Smid noget i en shaker og tag den med i kufferten. Det burde ikke være noget probleem.
Jamen, hvis de kan se det hvide pulver kunne det da ligeså godt være amf, extacy osv..?
Jeg havde det bare i min kreatinbøtte..

p0ulsen skrev:Morrison skrev:MC skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Nej, men de tager nødvendigvis ikke hans ord for hvad det er. Med alt det der har været med Miltbrand og hash og Al-quada, er tolderne sgu blevet lidt vresne.
Det er lige præcis det mine tanker går på. Det er selvfølgelig ikke ulovligt, men hvis man bare kan sige det er proteinpulver, så kan enhver idiot komme og sige det, og dele amf ud til alle i næste øjeblik. De er nok lidt strikse

MC skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:MC skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:p0ulsen skrev:Morrison skrev:Put det i mange små poser og gem det rundt omkring på kroppen, gerne i rektum..
Det er lige præcis det mine tanker går på. Det er selvfølgelig ikke ulovligt, men hvis man bare kan sige det er proteinpulver, så kan enhver idiot komme og sige det, og dele amf ud til alle i næste øjeblik. De er nok lidt strikse
Så må du jo bare bevise at det er protein - det kan da ikke være så svært?

Morrison skrev:Nej, men de tager nødvendigvis ikke hans ord for hvad det er. Med alt det der har været med Miltbrand og hash og Al-quada, er tolderne sgu blevet lidt vresne.

Dingo skrev:Hvis de er bange for at det er noget ulovligt, så må de jo bare få en narko hund til at kontrolere.. Den vil jo på ingen måde reagere på det ;)

Charli skrev:Jeg har lige været på mallorca havde en 2kg´s bøtte med i håndbagage jeg blev ikke checket eller noget
Dingo skrev:Hvis de er bange for at det er noget ulovligt, så må de jo bare få en narko hund til at kontrolere.. Den vil jo på ingen måde reagere på det ;)
Tager chancen så

Happy skrev:prøv for sjov at tage et kg chokolade pulver med..)
det gjorde jeg engang. det var skam pakket fint ind.
men nej hvor de gloede noget..
Måtte stå og smage på det for det troede det var rygeherion..hehe

*JJ* skrev:Jeg var i Frankfurt i marts måned i år. Havde også proteinpulver med begge veje - ingen spørgsmål i tolden. Jeg havde mit i den store bagage...

p0ulsen skrev:*JJ* skrev:Jeg var i Frankfurt i marts måned i år. Havde også proteinpulver med begge veje - ingen spørgsmål i tolden. Jeg havde mit i den store bagage...
Det er i hvert fald i aften det sker

*JJ* skrev:p0ulsen skrev:*JJ* skrev:Jeg var i Frankfurt i marts måned i år. Havde også proteinpulver med begge veje - ingen spørgsmål i tolden. Jeg havde mit i den store bagage...
Det er i hvert fald i aften det sker
Do it..Og GL med det..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster