Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Selleri skrev:Der står 8 i videoen?

Misterhamper skrev:Selleri skrev:Der står 8 i videoen?
Nej der står 10![]()
Det er den øvelse alle pros laver når de siger de kører flies ihvertifald

Misterhamper skrev:Selleri skrev:Der står 8 i videoen?
Nej der står 10![]()
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Selleri skrev:Misterhamper skrev:Selleri skrev:Der står 8 i videoen?
Nej der står 10![]()
"8 kg for hand" betyder det 10?
Ellers skal jeg vist i seng hehe

Selleri skrev:"8 kg for hand" betyder det 10?
Ellers skal jeg vist i seng hehe

Andersbr skrev:Men hvorfor lade en 4 årig dreng træne? Hans forældre må være de største idioter (for at bruge et populært ord)....

Niels1 skrev:Power flies? Fly presses?
We'll never know.

Misterhamper skrev:Niels1 skrev:Power flies? Fly presses?
We'll never know.
Han kører sine øvelser som en pro, han får sig nok en heftig fremtid indenfor bb

:D surrealistisk men sjov tanke synes jeg:D

Dingo skrev:Jeg bifalder det ikke, men hvad så med 4-5 årige der spiller fodbold...... ? Er det også forkasteligt?

Cykelmyggen Egon skrev:Dingo skrev:Jeg bifalder det ikke, men hvad så med 4-5 årige der spiller fodbold...... ? Er det også forkasteligt?
lige præcis jeg tænker det samme, jeg tror at der er en tendens til at overreagere en smule når det kommer til unormale levevilkår for børn

Andersbr skrev:Men hvorfor lade en 4 årig dreng træne? Hans forældre må være de største idioter (for at bruge et populært ord)....

*** WATCHES TRUE IMPOSSIBLE ! ***** THE CHILD WITH ARMS OF STEEL , AT ONLY 4 YEARS OLD! ***** I AM ITS FATHER,GIULIANO TRAIN AT HOME
WHEN A STREET INCIDENT IN MOTORCYCLE HAS CUT ME NEARLY THE LIFE LEAVING ME IN A WHELL CHAIR FOR APPROXIMATELY 1 YEAR.I COME FROM ROMANIA AND I LIVE IN ITALY FROM APPROXIMATELY WHEN I HAD 20 YEARS OLD.NOW I TEACH TO MY SONS THE GOOD THINGS FROM THE LIFE BECAUSE I AM PROUD OF MY SPORT EXPERIENCE.IF GIULIANO ITS

Dingo skrev:Cykelmyggen Egon skrev:Dingo skrev:Jeg bifalder det ikke, men hvad så med 4-5 årige der spiller fodbold...... ? Er det også forkasteligt?
lige præcis jeg tænker det samme, jeg tror at der er en tendens til at overreagere en smule når det kommer til unormale levevilkår for børn
Misforstå mig ikke, jeg synes al sport på for højt plan er skidt for børn i for tidlig en alder.. Selvfølgelig skal de lave noget fysisk aktivt, men det skal være på "for sjov " plan imo.. De skal for fanden have lov til at være børn. De fleste børn er jo også rigeligt aktive i forvejen når de løber rundt og leger..
Kan bare ikke se hvad der er så kriminelt ved vægttræning vs fodbold/håndbold/de andre "almindelige" sportsgrene..

Cykelmyggen Egon skrev:hvis det skal være, tror jeg lige præcis vægttræning er en god ting selvom det er på et højt plan, det kræver højst et pat timers træning om dagen plus sund kost (endnu et plus) der skal nok være god plads til at være barn i.
nu skal du tænke på, at selvom det er på et højt plan (hvilket i ikke ved om det er i dette tilfælde) er det på ingen måde ensbetyende med at det ikke er sjovt, eller at barnet ikke bryder sig om det. jeg synes det er lidt en standartholdning det der med at børn der dyrker sport på eliteplan, er en dårlig ide. jeg tror i de fleste tilfælde at børnene elsker det, og på længere sigt er taknemmelige over at folk har spottet og udviklet deres talent.
jeg skal selvfølgelig lige sige at jeg ikke bryder mig om børn som tvinges ud i noget de ikke har lyst til, som man har set tilfælde på.

SørenDP skrev:Cykelmyggen Egon skrev:hvis det skal være, tror jeg lige præcis vægttræning er en god ting selvom det er på et højt plan, det kræver højst et pat timers træning om dagen plus sund kost (endnu et plus) der skal nok være god plads til at være barn i.
nu skal du tænke på, at selvom det er på et højt plan (hvilket i ikke ved om det er i dette tilfælde) er det på ingen måde ensbetyende med at det ikke er sjovt, eller at barnet ikke bryder sig om det. jeg synes det er lidt en standartholdning det der med at børn der dyrker sport på eliteplan, er en dårlig ide. jeg tror i de fleste tilfælde at børnene elsker det, og på længere sigt er taknemmelige over at folk har spottet og udviklet deres talent.
jeg skal selvfølgelig lige sige at jeg ikke bryder mig om børn som tvinges ud i noget de ikke har lyst til, som man har set tilfælde på.
Der er bare det med vægttræning, at det (i dette tilfælde i hvert fald) bare bliver barnet og det's far, der arbejder alene på det derhjemme mange timer om dagen. Man skulle da tro, at der i den alder var vigtigere ting og værdier at lære, end en så ekstremt individuel sport, hvor der ikke umiddelbart er nogle sociale relationer.

Dingo skrev:Jeg bifalder det ikke, men hvad så med 4-5 årige der spiller fodbold...... ? Er det også forkasteligt?

Kromann skrev:Dingo skrev:Jeg bifalder det ikke, men hvad så med 4-5 årige der spiller fodbold...... ? Er det også forkasteligt?
Nej, for der ødelægger de ikke deres muskler.. det gør ham her fordi de stadig skal vokse så meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster