http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-8736179.html?forside

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fx terrorsager eller røverier eller mord.

Misterhamper skrev:Tænk at der ikke er noget bedre at bruge skattepengene på.Fx terrorsager eller røverier eller mord.

Marle skrev:JSO.
Synes så måske heller de skulle jagte Kokain dealerne, for det er da mere i den verden folk bliver udsat for trulser,tæsk, røveri og mord.
Sgu selv i vild med dans finder de kokain....

Marle skrev:JSO.
Synes så måske heller de skulle jagte Kokain dealerne, for det er da mere i den verden folk bliver udsat for trulser,tæsk, røveri og mord.
Sgu selv i vild med dans finder de kokain....

EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.

Marle skrev:EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.
Er helt enig.
Men synes da bestemt også det er okay at de gør det, for vil sgu gerne se en ren sport.
Ville blot hellere have fjernet alle de stoffer der florer først, men de kan jo fint tage lidt hist og pist.

EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.

schulz skrev:EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.
Tag en sprøjte med noget test i, stik den i dit lår, sprøjt det ind og hiv sprøjten ud. Synes nu det kan sammenlignes meget godt med andre ting narkomaner sprøjter i armene på sig selv.

EL ULTIMO skrev:schulz skrev:EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.
Tag en sprøjte med noget test i, stik den i dit lår, sprøjt det ind og hiv sprøjten ud. Synes nu det kan sammenlignes meget godt med andre ting narkomaner sprøjter i armene på sig selv.
NEJ det er SLET ik det samme. Nu skal det her igen ikke lyde som en peptalk for as men jeg vil aligevel igen sige det kan SLET ik sammenlignes. Tag f.eks en narkoman... Forestil dig du går ned i byen og finder 100 narkomaner hvor mange ud af de 100 tror du så der laver kriminalitet hver dag for at få deres junk (100 tror jeg), hvor mange af dem tror du går på arbejde hver dag (0 tror jeg), hvor mange af dem tror du går i motioncenter og holder sig i god form og har en god fysik og af den grund undgår mange sygdomme mm.(0 tror jeg). Forestil dig så du går ned i byen og finder 100 as brugere hvor mange ud af de 100 tror du så der laver kriminalitet for at få deres as (0 tror jeg), hvor mange af dem tror du går på arbejde hver dag(75 eller flere tror jeg), hvor mange af dem tror du går i motioncenter og holder sig i god form og har en god fysik og af den grund undgår mange sygdomme mm. (100 tror jeg) Sådan som jeg beskrev det der er måske en smule firkantet men også blot en måde at vise på at det slet ikke kan sammenlignes. Narkomaner vil til HVER en tid være meget mere belastende for samfundet end as brugere! Jeg kender faktisk en DEL as brugere som er familiefædre i aldren 35 og op til over 50 år... Og der er sgu ingen af dem der render og laver lort til hverdag de fungerer som ganske normale mennesker med arbejde, familie, børn osv. En helt anden ting er... det er kun et spørgsmål om få år før der kommer skønhedsklinikker her i landet hvor man kan få hgh og test injections for at holde sig ung og smuk... klinikkerne er alerede meget udbredt i USA og MANGE filmstjerner og andre i jetsettet i USA både kvinder og mænd bruger HGH!

Mikkel leicht skrev:EL ULTIMO skrev:schulz skrev:EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.
NEJ det er SLET ik det samme. Nu skal det her igen ikke lyde som en peptalk for as men jeg vil aligevel igen sige det kan SLET ik sammenlignes. Tag f.eks en narkoman... Forestil dig du går ned i byen og finder 100 narkomaner hvor mange ud af de 100 tror du så der laver kriminalitet hver dag for at få deres junk (100 tror jeg), hvor mange af dem tror du går på arbejde hver dag (0 tror jeg), hvor mange af dem tror du går i motioncenter og holder sig i god form og har en god fysik og af den grund undgår mange sygdomme mm.(0 tror jeg). Forestil dig så du går ned i byen og finder 100 as brugere hvor mange ud af de 100 tror du så der laver kriminalitet for at få deres as (0 tror jeg), hvor mange af dem tror du går på arbejde hver dag(75 eller flere tror jeg), hvor mange af dem tror du går i motioncenter og holder sig i god form og har en god fysik og af den grund undgår mange sygdomme mm. (100 tror jeg) Sådan som jeg beskrev det der er måske en smule firkantet men også blot en måde at vise på at det slet ikke kan sammenlignes. Narkomaner vil til HVER en tid være meget mere belastende for samfundet end as brugere! Jeg kender faktisk en DEL as brugere som er familiefædre i aldren 35 og op til over 50 år... Og der er sgu ingen af dem der render og laver lort til hverdag de fungerer som ganske normale mennesker med arbejde, familie, børn osv. En helt anden ting er... det er kun et spørgsmål om få år før der kommer skønhedsklinikker her i landet hvor man kan få hgh og test injections for at holde sig ung og smuk... klinikkerne er alerede meget udbredt i USA og MANGE filmstjerner og andre i jetsettet i USA både kvinder og mænd bruger HGH!
Spørg tidligere misbruger af doping, som ikke stadig benytter, og hør deres vurdering..

8800 skrev:Mikkel leicht skrev:EL ULTIMO skrev:schulz skrev:EL ULTIMO skrev:Jeg har endnu ikke hørt om folk der laver indbrud, stjæler eller laver anden kriminalitet for for at få råd til deres steroider. Men derimod er der HVER dag mange stæder hele landet over folk som gør førnævnte for at få deres stoffer... Ikke fordi jeg vil retfærdiggøre steroider men sys på INGEN måde man kan sammenligne det med stoffer.
Spørg tidligere misbruger af doping, som ikke stadig benytter, og hør deres vurdering..
Mange, der benytter AS sælger vel også for at tjene lidt, synes jeg tit man har hørt om =kriminalitet.
Desuden tror jeg også der er en overvægt af folk, der bruger AS og så begår voldskriminalitet.
Meget generaliserende, I know og er helt enig med EL ULTIMO i at narkomaner, der benytter sig kokain, crack-kokain, heroin osv. er et større problem.

Marle skrev:vilhabadboy det kommer også helt an på personen, for nogen af dem fra mit center, som benytter sig af anaboler er sgu helt stille og rolige, og slet ikke agrassive, tror meget det kommer an på hvad man roder med, og hvordan man normalt er.
Min filosofi er jo lidt den at de folk på AS som begår voldskriminalitet ville altid gerne gøre det, men har ikke har selvtilliden til det, den får de gemmen AS.
Mikkel leicht vi er helt enige bro, ville bare lige sige at hvis jeg kunne bestemme ville jeg have alle stoffer væk først.
Men helt enig alle love skal oerholdes længere er den ikke.!

Marle skrev:Ja men hvordan skal de opdele dem, der er jo som sådan ikke de helt vilde dokumentar for hvad der reelt sker af bivirkninger på lang sigt på hvert enkelt stof.
Men at du skriver at doping midler er være end stoffer, den holder ikke... Doping er trods alt medicin som bliver indtaget i for store mængder iforhold til hvad det er beregnet til.
Mange stoffer er kemisk fremstille i et skummelt lab kun med henblik på at gøre folk underlige i hovdet og skøre.

Mikkel leicht skrev:Marle skrev:Ja men hvordan skal de opdele dem, der er jo som sådan ikke de helt vilde dokumentar for hvad der reelt sker af bivirkninger på lang sigt på hvert enkelt stof.
Men at du skriver at doping midler er være end stoffer, den holder ikke... Doping er trods alt medicin som bliver indtaget i for store mængder iforhold til hvad det er beregnet til.
Mange stoffer er kemisk fremstille i et skummelt lab kun med henblik på at gøre folk underlige i hovdet og skøre.
Det er meget doping også, altså lavet på ukontrollerede måder.. så det argument er lidt ringe :wink:
amfetamtin er også medicin, morfin er også medicin, så den holder heller ikke, igen er det overdosering.. De personer som "lider" af DAMP får blandt andet amfetamin i kontrolleret form til at gøre dem roligere..
Kokain er naturstof, men dette er på lang sigt også farligt.. ligesom visse dopingstoffer.. igen er mængden det der er farligst og ikke de efterfølgende bivirkninger (dog er de psykiske mén man kan få voldsomme, men det er ens for AS, og meget andet)
der er store ligheder mellem de to ting.. faktisk er den eneste forskel jeg umiddelbart kan spotte at det ene er til sjov, og det andet er for forfængeligheden og snyd i sport.. Faktisk er stofbruger på weekendbasis ikke harmfulde over for andre, det er AS da folk snyder sig til sejer..
I sidste ende er de begge ulovlige, så de bør begge blive håndtere af politiet på nogenlunde lige fod..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster