Dette er IKKE et angreb på nogen
Men jeg har bare tænkt over hvilke regler der er for doping på holdet og hvordan i vil holde øje med dette?
Også syntes jeg det er et super fedt initiativ!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niklas! skrev:Hej.
Dette er IKKE et angreb på nogen![]()
Men jeg har bare tænkt over hvilke regler der er for doping på holdet og hvordan i vil holde øje med dette?
Også syntes jeg det er et super fedt initiativ!

Bondi skrev:Folkene vi har med bliver som alle andre underlagt DBFF's doping regler. Endvidere skal denne tråd IKKE ende op med en doping debat eller hetz !
Mht. til vores holdninger omkring krudt finder du den her viewtopic.php?t=10325
Og ting vedr. dette SKAL debateres der eller under "doping"

MC skrev:Fandt lige dette indlæg fra Bondi fra et tidligere topic:Bondi skrev:Folkene vi har med bliver som alle andre underlagt DBFF's doping regler. Endvidere skal denne tråd IKKE ende op med en doping debat eller hetz !
Det burde vel være svar nok?

MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.

Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Syntes iøvrigt det er lidt overdrevet med den totale afstand i tager til doping snakken. Hvad er grunden til det? Jeg syntes nu det er meget reelt at det kan debatteres, men selvfølgelig skal vi ikke beskylde nogen for noget det er klart.

Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Syntes iøvrigt det er lidt overdrevet med den totale afstand i tager til doping snakken. Hvad er grunden til det? Jeg syntes nu det er meget reelt at det kan debatteres, men selvfølgelig skal vi ikke beskylde nogen for noget det er klart.

Miguel99 skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Jeg tror ikke at der bliver taget afstand til doping snak - det skal bare gøres i det dertil oprettede forum

Niklas! skrev:MC skrev:Fandt lige dette indlæg fra Bondi fra et tidligere topic:Bondi skrev:Folkene vi har med bliver som alle andre underlagt DBFF's doping regler. Endvidere skal denne tråd IKKE ende op med en doping debat eller hetz !
Det burde vel være svar nok?
Det i fed skrift er vel ok ja. Tak for det. Men da dette ikke var et spørgsmål om der var nogen på holdet der brugte doping så mangler jeg stadig et mere fyldestgørende svar, da jeg ikke lige helt ved hvad det indebærer at være underlagt DBFF's doping regler. Vil gerne høre om i tester atleterne undervejs osv?

MC skrev:Miguel99 skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Jeg tror ikke at der bliver taget afstand til doping snak - det skal bare gøres i det dertil oprettede forum
Lige præcist

Niklas! skrev:MC skrev:Miguel99 skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Lige præcist
Det her handler jo ikke om doping som sådan men mere om hvordan tingene foregår på holdet.

Old Champ skrev:
Hej
Jeg hopper lige ind her og kommer med en forklaring omkring de regler med Dm.
Alle top 3 deltager, dvs Guld, Sølv og Bronce bliver taget med til test lige efter de går fra scenen. Piger som drenge.
Håber det er svar nok :)
mvh
Per

kuglen skrev:et lidt provokerende spørgsmål fra mig til dem der styre dette team:
ville i tage mikale rasmussen ind i elite teamet nu?

Michael har som jeg ser det holdt sig inden for de givne regler. Men han har endnu ikke svaret på vores henvendelser, men mon ikke han dukker op her, hvis han ikke kan få lov at cykle mere 
Old Champ skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Hej
Alle top 3 deltager, dvs Guld, Sølv og Bronce bliver taget med til test lige efter de går fra scenen. Piger som drenge.
Håber det er svar nok![]()
mvh
Per

Jacob skrev:Old Champ skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Hej
mvh
Per
Der er vel også nogle random test's/overraskelsestest i løbet af året?
- ellers er det jo givetvis nemt at snyde med brug af AS etc.

Jacob skrev:Old Champ skrev:Niklas! skrev:MC skrev:Vil lige minde om at vi ikke vil se det der bare minder om dopingbeskyldninger eller andet doping-fnidder! Bare lige for en god ordens skyld.
Hej
mvh
Per
Der er vel også nogle random test's/overraskelsestest i løbet af året?
- ellers er det jo givetvis nemt at snyde med brug af AS etc.

ninjagrenen skrev:Jeg ville da mene at man skulle sige at de kunne komme og lave en random test af deltagerne til dm, når som helst på året. Så kan det så være at det kun bliver til 2-3 tests om året, men det er stadig mere skræmmende end at lave det efter arrangementet hvor man ved at de kommer, og derfor kan nå at gøre det muligt ikke at blive sporet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster