Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

cgq76hny skrev:Stop det gøjl med at æde protein, i stedet kan jeg varmt anbefale en go gammeldags hash-muffin, den er både sjovere og det smager bedre.
hilsen Ganjalover
Ps. hvis du følger dette råd er du dum

cgq76hny skrev:Stop det gøjl med at æde protein, i stedet kan jeg varmt anbefale en go gammeldags hash-muffin, den er både sjovere og det smager bedre.
hilsen Ganjalover

hilsen Ganjalover

hilsen Ganjalover

cgq76hny skrev:håber du lærte lidt om ganja, ellers så spørg, eller bliv medlem af dcfonline.dk (dansk canabis forum)

cgq76hny skrev:hehe går ud fra du ikke er den store smoker når du ikke ved hvad ganja er, ganja er en af de mange udtryk for hash ligesom Weed, græs, bønne, canabis, hamp, marihuana, fjolle/fnise tobak osv. disse udtryk er udelukkende kun for hash, mange blander pot, skunk og hash sammen, og det er ikke helt det samme, det gir samme virkning da de alle 3 indeholder stoffet THC, som er det man bliver skæv af, men hash er det man kender som en hård brun masse, der ofte fås i plader på størrelse med en chokolade plade, og det kan man så smuldre i noget tobak og smoke, pot er hashen hvor man ikke har sorteret plante bladende fra, hvilket gør at det bliver grønlig, og er lidt ligesom tørret græs, og det kan ryges rent. Til sidt skunk det minder meget om pot. sidst men ikke mindst kan man lave hash oli'er, som man blandt andet bruger i kager, men så bliver det advanceret hehe.
håber du lærte lidt om ganja, ellers så spørg, eller bliv medlem af dcfonline.dk (dansk canabis forum)

TheFatboy skrev:cgq76hny skrev:hehe går ud fra du ikke er den store smoker når du ikke ved hvad ganja er, ganja er en af de mange udtryk for hash ligesom Weed, græs, bønne, canabis, hamp, marihuana, fjolle/fnise tobak osv. disse udtryk er udelukkende kun for hash, mange blander pot, skunk og hash sammen, og det er ikke helt det samme, det gir samme virkning da de alle 3 indeholder stoffet THC, som er det man bliver skæv af, men hash er det man kender som en hård brun masse, der ofte fås i plader på størrelse med en chokolade plade, og det kan man så smuldre i noget tobak og smoke, pot er hashen hvor man ikke har sorteret plante bladende fra, hvilket gør at det bliver grønlig, og er lidt ligesom tørret græs, og det kan ryges rent. Til sidt skunk det minder meget om pot. sidst men ikke mindst kan man lave hash oli'er, som man blandt andet bruger i kager, men så bliver det advanceret hehe.
håber du lærte lidt om ganja, ellers så spørg, eller bliv medlem af dcfonline.dk (dansk canabis forum)
Øhm... mest offtopic spørgsmål til dato, men kender du noget til den form for olie, man udvinder af hashen ved at lægge den i blød i en form for syre (tror jeg), så der efter et par dage stort set kun er ren THC tilbage?
Min ven som er erfaren hashryger røg det på et tidspunkt, og aldrig har jeg set et menneske så wasted

the-QB skrev:egentlig sjovt, at når det handler om steroider, så bliver der smidt posts ud fra moderatorer etc., om at hvis det ikke stopper nu, så låses trådene, men at der intet bliver gjort ved denne....

TheFatboy skrev:Nu havde topicstarter jo fået svar på sit spørgsmål

the-QB skrev:TheFatboy skrev:Nu havde topicstarter jo fået svar på sit spørgsmål
det kan da være lige meget.. ulovlige stoffer er vel ulovlige stoffer?

TheFatboy skrev:the-QB skrev:TheFatboy skrev:Nu havde topicstarter jo fået svar på sit spørgsmål
det kan da være lige meget.. ulovlige stoffer er vel ulovlige stoffer?
Mods skal da være velkomne til at trashe emnet, jeg spurgte kun af ren nysgerrighed

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster