Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ja selvfølgelig er det da det. Jeg kan ikke finde på en eneste god ting ved at ryge.Er det bedst ikke at ryge når man træner??

MS skrev:rygning sænker appetitten??? tror jeg ska ryge mere. for jeg er sulten altid!!

Krøger skrev:He he.. Oki fair nok.
Jeg har fattet budskabet. Nu ryger smøgerne sgu på hylden...
Vil man træne kan man lige så godt gøre det seriøst fra starten af...
Tak for hjælpen drenge..

Marle skrev:ja tænk på de penge i sparer ved at stoppe med at ryge, dem kan i bruge på vitamin tilskud, så er de penge sgu godt givet ud!

zzzleepy: desuden mindsker smøger ik også appetiten ?
personligt har jeg rimelig svært ved at spise "nok" til at gaine..

jbh0007 der fik jeg sgu min A38 i gal hals, hvad er det dog for noget at foreslå..... og hvor ved du sådanne ting fra???

erikhangberg skrev:Personligt tror jeg heller ikke på, at rygning og træning er en god kombination. Derfor er jeg lidt keen på at prøve e-cigaretten. Er der nogen, der har nogle erfaringer? Jeg har fundet denne hjemmeside: [url]http://www.dampshop.dk/pages/hvad-mener-danskerne-om-e-cigaretter[/url], men ved ikke helt, hvad der er godt eller skidt og om det i det hele taget virker. Har nogen af Jer prøvet dem?
MVH Erik

erikhangberg skrev:Personligt tror jeg heller ikke på, at rygning og træning er en god kombination. Derfor er jeg lidt keen på at prøve e-cigaretten. Er der nogen, der har nogle erfaringer? Jeg har fundet denne hjemmeside: [url]http://www.dampshop.dk/pages/hvad-mener-danskerne-om-e-cigaretter[/url], men ved ikke helt, hvad der er godt eller skidt og om det i det hele taget virker. Har nogen af Jer prøvet dem?
MVH Erik

United skrev:erikhangberg skrev:Personligt tror jeg heller ikke på, at rygning og træning er en god kombination. Derfor er jeg lidt keen på at prøve e-cigaretten. Er der nogen, der har nogle erfaringer? Jeg har fundet denne hjemmeside: [url]http://www.dampshop.dk/pages/hvad-mener-danskerne-om-e-cigaretter[/url], men ved ikke helt, hvad der er godt eller skidt og om det i det hele taget virker. Har nogen af Jer prøvet dem?
MVH Erik
Den er ... awesome! Jeg er rigtigt glad for min! Efter jeg stoppede med at ryge tjald, steg mit (mis)brug af smøger eksplosivt, og røg fra ca. 20 til 30-35 stykker dagligt. Købte en af de der sataner og nu ligger jeg på 10-15 stykker, uden egentlig at være voldsomt motiveret
Bare husk at køb en med display! Nu gjorde jeg det i første omgang, men jeg tvivler på det er særlig sjovt at stå i byen uden smøger, uden batteri på e-cigaretten

bose skrev:Jeg har et par fredag aftener trænet umiddelbart efter ca. 10-12 øl og en masse smøger.. det ligemeget bare nogle bananer osv ned.. så kører det

jsauerberg skrev:Nu er der blevet snakket meget omkring om det er usundt at ryge ved siden af ens træning, men jeg synes egentlig ikke at kunne finde et HVORFOR det egentlig er? (No offense)
Jeg er selv ryger, og jeg har pt de lede gains i min træning og det går skam rigtig fint, det samme hvad angår min kondition den går fremad (Selvfølgelig vil den være bedre hvis jeg ikke røg, det er jeg slet ikke i tvivl om!![]()
Men hæmmer det noget i selve ens træning? Styrkemæssigt, Kropsmæssigt?
Og hvor stor en forskel gør det?
Personligt, kan jeg ikke se hvorfor der skulle være en konkret forskel på ens træning. :-)
Mvh

The EctoLion skrev:Lille update herfra - Nu har jeg jeg ikke røget i over en måned, og har stadigvæk ikke haft trang til en cigaret.
Jeg bruger kun damperen inden jeg skal i seng, og når jeg står op, og dampen er vel og mærke stadigvæk uden nikotin.
Jeg regner desuden med at stoppe med at bruge den helt fra på mandag af.
Som Poul er inde på er der ufattelig megen grund til at lade være med at ryge, jeg kan mærke et større energi overskud
allerede, samt under mine sæt går der væsentlig kortere tid før at jeg får pusten igen. Derudover smager ting bedre,
Smøg skoder stinker af helveds til!, har en større appetit, og min hud er blevet friskere at se på. Alt dette efter kun en måned!
Den eneste (bivirkning) jeg har oplevet ind til nu er hoste,og atter hoste, men det er vel blot et tegn på at udrensningen er begyndt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster