Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Friche skrev:Synes du hans stemme er ret dyb? Ham i videoen? Var det dansk eller engelsk? Og kan du huske noget af teksten?

junjer skrev:http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&oid=&dd=&mm=&yyyy=&cidName=P3
kan du tidspunket kan du finde den

Gaxe skrev:
?

junjer skrev:playlisten for idag er ikk kommet? den viser den ikk her ved mig..

kofoed skrev:Gaxe skrev:
?
nej, den blev nemlig spillet lige før eller efter den, kan ikke lige huske.. men den er ikke på playlisten .. og har tjekket en gang før hvor jeg også skrev tidspunktet ned.. forstår det ikke ;s

Friche skrev:Var det kun en mand der sang?

Gaxe skrev:kofoed skrev:Gaxe skrev:
?
nej, den blev nemlig spillet lige før eller efter den, kan ikke lige huske.. men den er ikke på playlisten .. og har tjekket en gang før hvor jeg også skrev tidspunktet ned.. forstår det ikke ;s
hmm skriv til adam og sara.. de har jo alligevel verdens største brevkasse, så mon ikke dit spørgsmål er en kandidat dertil ?

Friche skrev:
Den er ret ny, og ret depeche mode?

kofoed skrev:Friche skrev:
det der er jo netup depeche mode, det er sangen jeg tænker på ikke (: og det er slet ikke electro house..
er der ikke nogen her på boardet der hørte radio ved 12 tiden da !?!?

kofoed skrev:Friche skrev:
det der er jo netup depeche mode, det er sangen jeg tænker på ikke (: og det er slet ikke electro house..

Chayen skrev:kofoed skrev:Friche skrev:
Bare en enkel sætning fra sangen ville være en stor hjælp til at sortere de mange sange fra..

kofoed skrev:Chayen skrev:kofoed skrev:Friche skrev:
Bare en enkel sætning fra sangen ville være en stor hjælp til at sortere de mange sange fra..
jeg prøvet at få det frem, men det er sgu svært!

Chayen skrev:kofoed skrev:Chayen skrev:kofoed skrev:Friche skrev:
jeg prøvet at få det frem, men det er sgu svært!
Hehe lige en her fra mig så, før jeg smutter i seng ;) (nok ikke den du søger, men kunne være en erstatning lol)

Kimsen skrev:Ved godt hvad det er for en du har hørt, men kender desværre ikke artisten, men ved at det er noget remix/mix af en kunstner der vist nok hed noget med "Michael bla bla bla feat./vs. bla bla".. Jeg har hørt den to-tre gange på P3, og alle tre gange har jeg tjekket deres playlister men ingen af gangene er den blevet skrevet på.. De gange jeg har hørt den, mener jeg det har været deres "Smag på P3" program der har sendt den..
Mvh Kim
PS; Leder selv med lys og lygte efter den!

Kimsen skrev:Hah, tror sku jeg har den!
Er ret sikker på det er denne;
Editors - Papillon (Tiësto Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=FPJ0aldeNW0

kofoed skrev:Kimsen skrev:Hah, tror sku jeg har den!
Er ret sikker på det er denne;
Editors - Papillon (Tiësto Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=FPJ0aldeNW0
det var sgu den, hvor faen mon tiesto har taget den fra, han kan jo ikke lavet noget godt selv
men takker !

Kimsen skrev:Haha, igen problem!
Der spiller også et andet nummer som de heller ikke smider op på deres playliste, men har bare ingen ide om hvad fanta det hedder.. Det er også noget dance/trance, men er HELT på bar røv der!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster