Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

danielbech skrev:Vi kører mavetræning på ben/ryg/biceps dagen da jeg husker at have læst at det er den dag man skal kører det. dog kun 1 øvelse, 5x8 ;)
vi kører desuden med 1 opvarmningssæt (som er med i de 5 sæt)

Vupti skrev:Hvis i får nok mad, søvn osv, skal det sgu nok gå. Ellers må i skære lidt ned

Misterhamper skrev:Hvis han var stor nok ville jeg overveje hans råd
Men efter 23 års træning og han så ikke er andet end "fit" er chancen for han ved noget brugbart om træning ret lille.

danielbech skrev:Træningsdag 1
Bryst
Barbell Bench Press 5x6
Dumbbell Incline Bench Press 5x8
Dumbbell Fly 4x10
Skulder
Barbell Military Press 5x8
Dumbbell Alternating Front Raise 4x10
Triceps
Triceps Dip 5x8
Cable Pushdown 5x8
Træningsdag 2
Ryg
Barbell Deadlift 5x6
Pull ups 4x10
Cable Seated Row 5x8
Ben
Barbell Squat 5x6
Lever Seated Leg Press 5x8
Lying leg curl 5x8
Biceps
Barbell Curl 5x8
Dumbbell Curl 5x8
Til S.K: Han lurede på os netop for at kunne rakke ned på vores teknik, men nej, vi kørte ikke med for tunge vægte og de kom nemlig heller ikke med nogen kommentarer bagefter om vores teknik.

FJ skrev:danielbech skrev:Træningsdag 1
Bryst
Barbell Bench Press 5x6
Dumbbell Fly 4x10
Skulder
Triceps
Triceps Dip 5x8
Cable Pushdown 5x8
Træningsdag 2
Ryg
Barbell Deadlift 5x6
Pull ups 4x10
Cable Seated Row 5x8
Ben
Barbell Squat 5x6
Lying leg curl 5x8
Biceps
Barbell Curl 5x8
Dumbbell Curl 5x8
Til S.K: Han lurede på os netop for at kunne rakke ned på vores teknik, men nej, vi kørte ikke med for tunge vægte og de kom nemlig heller ikke med nogen kommentarer bagefter om vores teknik.
Jeg vil mene det er overkill, specielt når i er nybegyndere. Den er helt galt med antallet af Øvelser/sæt, som rammer front delts hårdt...

Lithium skrev:danielbech skrev:så fortæl hvordan du synes det skulle se ud, du skal huske at det første sæt altid er varm up.
En ikke vedtaget og uskreven regel er at man KUN skriver sine worksets op - det letter forståelsen for programmet at kende den præcise volume for arbejdsvægtene, opvarmning er i den forbindelse mindre relevant.
Derudover er 1 opvarmningsæt dælme ikke meget - nybegynder eller ej

Nørr skrev:Er enig med FJ.
Der er ingen struktur over selve programmet, og hvorfor har du 2 ryg øvelser kontra 4 øvelser der rammer brystet?

danielbech skrev:Nørr skrev:Er enig med FJ.
Der er ingen struktur over selve programmet, og hvorfor har du 2 ryg øvelser kontra 4 øvelser der rammer brystet?
altså umiddelbart har jeg 3 af hver, medmindre der er noget jeg helt har misforstået, og har efterhånden fundet ud af jeg rammer front delts for meget, derfor vil jeg også udskifte front raise med laterial raise, men andet end det kan jeg ikke se der er noget problem? .

Nørr skrev:Dødløft er primært en ben øvelse
...da det er hofteledet og knæledet der er aktive.

Misterhamper skrev:Hvis han var stor nok ville jeg overveje hans råd
Men efter 23 års træning og han så ikke er andet end "fit" er chancen for han ved noget brugbart om træning ret lille.

danielbech skrev:FJ skrev:danielbech skrev:Træningsdag 1
Bryst
Barbell Bench Press 5x6
Dumbbell Fly 4x10
Skulder
Triceps
Triceps Dip 5x8
Cable Pushdown 5x8
Træningsdag 2
Ryg
Barbell Deadlift 5x6
Pull ups 4x10
Cable Seated Row 5x8
Ben
Barbell Squat 5x6
Lying leg curl 5x8
Biceps
Barbell Curl 5x8
Dumbbell Curl 5x8
Jeg vil mene det er overkill, specielt når i er nybegyndere. Den er helt galt med antallet af Øvelser/sæt, som rammer front delts hårdt...
så fortæl hvordan du synes det skulle se ud, du skal huske at det første sæt altid er opvarmning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster