Enten for musikkens skyld eller bare som undskyldning for at klæde sig ud og skabe sig i 6 timer

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Micha Østergaard skrev:Jeg ville lige af interesse høre, om nogle af jer deltager ved Sensation White d. 31. oktober i Parken?![]()
Enten for musikkens skyld eller bare som undskyldning for at klæde sig ud og skabe sig i 6 timer?
Det gaaaaaas.....!

Bundesball skrev:Micha Østergaard skrev:Jeg ville lige af interesse høre, om nogle af jer deltager ved Sensation White d. 31. oktober i Parken?![]()
Enten for musikkens skyld eller bare som undskyldning for at klæde sig ud og skabe sig i 6 timer?
Det ville indebære at jeg skulle flytte til Amager først, og det kan jeg ikke nå.Det gaaaaaas.....!

Gaxe skrev:Bundesball skrev:Micha Østergaard skrev:Jeg ville lige af interesse høre, om nogle af jer deltager ved Sensation White d. 31. oktober i Parken?![]()
Det ville indebære at jeg skulle flytte til Amager først, og det kan jeg ikke nå.Det gaaaaaas.....!
Hvad skal det nu betyde sømand ?
Det var en ganske almindelig harmløs joke, omkring det stereotype billede af amager og techno/elektro/house/jungle/kald det hvad du vil... Ikke nødvendigvis et jeg er 100% enig i, men hey, jeg bor i Vanløse. Der er ikke andet end gamle damer. Seriøst!!! Det vrimler med dem 

Bundesball skrev:Gaxe skrev:Bundesball skrev:Micha Østergaard skrev:Jeg ville lige af interesse høre, om nogle af jer deltager ved Sensation White d. 31. oktober i Parken?![]()
Ventede bare på en eller anden ville kommenterer det...Det var en ganske almindelig harmløs joke, omkring det stereotype billede af amager og techno/elektro/house/jungle/kald det hvad du vil... Ikke nødvendigvis et jeg er 100% enig i, men hey, jeg bor i Vanløse. Der er ikke andet end gamle damer. Seriøst!!! Det vrimler med dem
Og btw, jeg er ikke sømand. Er du?
Men den er non-taken
sømand?! naaa.. men det kunne være meget fedt theme til SW faktisk 

Gaxe skrev:Bundesball skrev:Gaxe skrev:Bundesball skrev:Micha Østergaard skrev:Jeg ville lige af interesse høre, om nogle af jer deltager ved Sensation White d. 31. oktober i Parken?![]()
Ventede bare på en eller anden ville kommenterer det...Det var en ganske almindelig harmløs joke, omkring det stereotype billede af amager og techno/elektro/house/jungle/kald det hvad du vil... Ikke nødvendigvis et jeg er 100% enig i, men hey, jeg bor i Vanløse. Der er ikke andet end gamle damer. Seriøst!!! Det vrimler med dem
Og btw, jeg er ikke sømand. Er du?
MC + Undertegnede plejer bare altid at skulle diskutere dette med karlen og esse, derfor jeg ligekommenterede det. Kan godt se det jokende ikke kom lige så tydeligt frem i min post, som i dinMen den er non-taken
sømand?! naaa.. men det kunne være meget fedt theme til SW faktisk
Og desuden er matros alike tøj vældig moderne, så det er jo win-win 

Moqensen skrev:Der er sgu ikke meget proletar over house musik.

Bundesball skrev:Moqensen skrev:Der er sgu ikke meget proletar over house musik.
Hvem har sagt proletar? Read before posting.![]()
Men hvis du øjeblikkeligt tænker proletar, når du læser Amager, ja så har vi debatten igen

Moqensen skrev:Bundesball skrev:Moqensen skrev:Der er sgu ikke meget proletar over house musik.
Men hvis du øjeblikkeligt tænker proletar, når du læser Amager, ja så har vi debatten igen
Read before posting.
Bork har skrevet det i sjov.

Bundesball skrev:Moqensen skrev:Bundesball skrev:Moqensen skrev:Der er sgu ikke meget proletar over house musik.
Read before posting.
Bork har skrevet det i sjov.
Jeg har et internt Bork filter, det fik jeg efter han blev stærkere end mig, så jeg er lovlig undskyldt.![]()
![]()
Men er desuden enig, der er intet proletar over house musik, men nøøøøj hvor er det kedeligt i længden. Det samme gælder lounge, alt behøves ikke at være nyt og hipt, og fra den franske undergrund som Kjeld Toldstrup ville have sagt det...

Gaxe skrev:OG jeg træner med Joey Moe.. *Ama'r Håndtegn!*

mic skrev:Gaxe skrev:OG jeg træner med Joey Moe.. *Ama'r Håndtegn!*
træner du med yo-yo-drengen?

Gaxe skrev:mic skrev:Gaxe skrev:OG jeg træner med Joey Moe.. *Ama'r Håndtegn!*
træner du med yo-yo-drengen?
Haha nej ikke sådan.. har en underlig tendens til at støde ind i ham på gader og stræder også træner han nogle gange der hvor jeg træner... Det var mere ment som en reference til "hulahop" sangen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster