Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dingo skrev:Najzmen SKAL man være klædt helt i hvidt?
Også bukser ?
Sko osv. er vel ligemeget?

Dingo skrev:Skidt, så skal jeg finde hvide bukser![]()
![]()

Haha ja det må det bliveDetorian skrev:I skal bare have fat i et par gode gammeldags hørbukser

Detorian skrev:Kan det passe det ikke officielt er udgivet hvem der kommer og spiller til White? Sidder nemlig lige og snakker med en gammel tramper i gamet, og han kan ikke finde nogen navne udover Fedde Le Grande som hovednavn.

Koppel skrev:Detorian skrev:Kan det passe det ikke officielt er udgivet hvem der kommer og spiller til White? Sidder nemlig lige og snakker med en gammel tramper i gamet, og han kan ikke finde nogen navne udover Fedde Le Grande som hovednavn.
Nej line-uppen er ikke blevet offentliggjort endnu. Det bliver det forhåbeligt samtidig som billetsalget starter - de fleste vil vel vide, hvem der kommer til det arrangement de køber billet til.
Eftersom det bliver afholdt i DK i år, kommer der sikkert også en dansk dj. Det kunne jeg i hvert fald læse mig frem til på djz.dk

Suuuuper!

Dingo skrev:Der kommer faktisk ret mange af mine gamle klassekammerater som også kommer og venner som jeg ikke har snakket med om det, og deltagelsen herinde fra lyder da også helt finSuuuuper!

HurraaaaaaaaKoppel skrev:Dingo skrev:Der kommer faktisk ret mange af mine gamle klassekammerater som også kommer og venner som jeg ikke har snakket med om det, og deltagelsen herinde fra lyder da også helt finSuuuuper!
Og det er perfekt, at der nu er en aldersgrænse på! Da Tiesto var en koncert, var der adgang for alle - også børn på 13-15 år. Men fordi sensation er et show, er der en aldersgrænse på 18![]()
Tror showet bliver SÅ fedt![]()
men hvad vil du så gøre?? Så er dit scorings målgruppe jo ikke til stede?? 

Ved ikke om Black kommer engang, men håber det, fordi er meget mere til Black.. Men vil ikke gå glip af White alligevel!

Dingo skrev:Tror i der er nogen grund til at skynde sig at bestille billetter?

jeg ville ihvertfald komme hvis jeg ikke skal arbejde den dag , er der nogen der ved om de os spiller hard-trance og tech trance ?

Jo kan du sagtensSebastianP skrev:jeg ville ihvertfald komme hvis jeg ikke skal arbejde den dag , er der nogen der ved om de os spiller hard-trance og tech trance ?
Så vidt jeg ved er det primært house og alm trance der bliver spillet til white.. Hvis du skal høre hardtrance er det black du skal til
Mht at trøjen skal være hvid - men at der gerne må være tryk på - kan man så ikke bare tage sin bodybuilding.dk t-shirt på ?![]()

Karl Æg skrev:Dingo skrev:Tror i der er nogen grund til at skynde sig at bestille billetter?
IMO, nej. Tiesto blev svjh aldrig udsolgt og Sensation er vel i samme boldgade? Det er selvfølgelig umuligt at spå om, men personligt har jeg ikke travlt.

Niklas! skrev:igen så fatter jeg ikke man vil betale så mange penge for en bunke dj's haha... tag på en klub og hør det for 80-120kr...
The line-up will be confirmed closer to the date of the event, as Sensation is much more about the show and the performances, but it will be similar to many of our other European shows.
Regards,
Sensation

Koppel skrev:Niklas! skrev:igen så fatter jeg ikke man vil betale så mange penge for en bunke dj's haha... tag på en klub og hør det for 80-120kr...
Kopieret fra et andet fora - et svar på et spørgsmål:The line-up will be confirmed closer to the date of the event, as Sensation is much more about the show and the performances, but it will be similar to many of our other European shows.
Regards,
Sensation
Sensation er ikke bare en koncert, men et show. Et kæmpe kæmpe event

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster