Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Visible Ghost skrev:Har tænkt på at finde en serie jeg kan bruge lidt fritid på engang imellem.
Har aldrig set meget serier, dog sæson 1,2 og 3 af Lost som jeg syntes godt om. Og derudover også Heroes. Men jeg magter ikke rigtigt at vende tilbage til de 2 serier, for så skal jeg starte med at se dem fra starten fordi jeg har glemt en masse. Men hvilke andre serier findes der som er på niveau med Lost og Heroes?

CALE skrev:ved sgu ikke hvad der er på højde med lost, men jeg ved hvad der er bedre. prison break, scrubs,simpsons,southpark,weeds, og bones.
Naveen G skrev:Du mener vel ikke samme genre?
Anyway, jeg kan varmt anbefale Dexter. Super fed serie! Er FULDSTÆNDIG hooked! Jeg lover dig at du ikke bliver skuffet
)Misterhamper skrev:Du kan se recap (afsnit 0) i hver af de 3 sæsoner fx, så behøver du ikke at se det hele.
Men Dexter > LOST
Hvis du er til japansk tegnefilm, er der serier dér som slår det hele hvad plot, karakterer, dybde osv angår.

Visible Ghost skrev:Har tænkt på at finde en serie jeg kan bruge lidt fritid på engang imellem.
Har aldrig set meget serier, dog sæson 1,2 og 3 af Lost som jeg syntes godt om. Og derudover også Heroes. Men jeg magter ikke rigtigt at vende tilbage til de 2 serier, for så skal jeg starte med at se dem fra starten fordi jeg har glemt en masse. Men hvilke andre serier findes der som er på niveau med Lost og Heroes?

)

Misterhamper skrev:Lost afslutteren kommer på Søndag, og ikke TirsdagDet blir så vildt så vildt så vildt
Har sparet 18 år af cheat-meals op til det her øjeblik her, så der skal frådes for vildt!!
Code Geass er den bedste japanske serie jeg har set. Den slår LOST og Dexter med længder imo.

essensen skrev:Min klare favorit: Entourage. Drengerøvsserie så det batterM fyldt med fed humor, dejlige (nøgne for det meste) damer og ballade. Det er altså god underholdning.
Jeg glæder mig så meget til næste sæson.

FirstPost skrev:Spændende mini serie: Dead Set. Zombie serie i det engelske big brother hus. Samlet storyline (5 afsnit kun)
Sjov mini serie: Fur TV. Der er nogle af dem på youtube, de er MEGA sjove. Utroligt de ikke er mere populære. Ikke samlet storeline.
Japansk: Ghost in the shell. Har set begge sæsoner + film. Der er et par seriøst kvaliafsnit imellem. De er opdelt i storyline og ikke storyline episoder. Synes dog det ændrede min tankegang IRL også, så skal ikke overdoseres.
Normalt ender jeg med at se alle afsnit af en serie, hvis jeg begynder og det er noget pis så kvali mini serier er rimelig nice. Blev færdig med Boondocks i dag, som er afro/amr cartoon stil med pis på sorte stereotyper. Ps. hvis du ser for mange afsnit begynder dit engelsk at blive ligesom deres, det lyder dumt i virkeligheden.
Har også set scrubs, men synes min tankegang blev mere som JD's efter at have set på afsnit... det vil du ikke have.
Futurama ok, mere ovre i simpsons kategorien.
South park har også et par gode, men den kender du nok godt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster