Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 68883 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er DoomDuck
Vores medlemmer har i alt skrevet 2049970 indlæg i 100474 emner
0 nye indlæg i dag

Hippo skrev:OBBC er mig bekendt pt den eneste klub du kan stille til stævne for på fyn.
Du skal være velkommen til at komme og hilse på.

Kromann skrev:Jeg skal også gerne give en rundvisning, hvis du på et tidspunkt starter i OBBC

Og et hav af forskellige maskiner. Vægtskiverne er også i rigtig højde (225 mm), og de rigtige 20 kilos stænger (længde på 220 cm, mener jeg vist?) Anyways, der er vægtskiver fra 1,25 og op til 50 kilo.

Nulpunktet skrev:Vil også helt klart anbefale OBBC, nu når du søger et seriøst center.
Der er 6 steder til squat og dødløft + 4-5 bænke (derudover også incline og decline bænke). Håndvægte op til 90 kiloOg et hav af forskellige maskiner. Vægtskiverne er også i rigtig højde (225 mm), og de rigtige 20 kilos stænger (længde på 220 cm, mener jeg vist?) Anyways, der er vægtskiver fra 1,25 og op til 50 kilo.
Synes helt klar til skal starte der.

sund skrev:Håndvægte til 90, tror lige jeg kom i mine tynde underbukser.

Huddi skrev:Tænkte på om det er muligt at lave box jump i obbc

Kromann skrev:sund skrev:Håndvægte til 90, tror lige jeg kom i mine tynde underbukser.
Bliver nødt til at skuffe dig. De går kun til 83..
Dog alligevel nogle store basser at lege med..
CapzBB skrev:Huddi skrev:Tænkte på om det er muligt at lave box jump i obbc
Måske er det muligt i CF hallen

Casper H. skrev:OBBC er et super godt center! træner der selv

Nulpunktet skrev:Du kan melde dig på et Crossfit hold derinde. Der har du højst sandsynlig mulighed for det.

Huddi skrev:Nulpunktet skrev:Du kan melde dig på et Crossfit hold derinde. Der har du højst sandsynlig mulighed for det.
øv havde ellers håbet det var noget som der var mulighed for uden man skulle melde sig til et hold først

jon pall skrev:Casper H. skrev:OBBC er et super godt center! træner der selv
de har den mest seriøse maskin og udstyrs afdeling jeg har set, dog en useriøs doping politik
og en masse dobbeltmoralske medlemmer, men selvfølgelige os en masse flinke imellem

Nulpunktet skrev:jon pall skrev:Casper H. skrev:OBBC er et super godt center! træner der selv
de har den mest seriøse maskin og udstyrs afdeling jeg har set, dog en useriøs doping politik
og en masse dobbeltmoralske medlemmer, men selvfølgelige os en masse flinke imellem
Af ren nygerrighed, kunne jeg godt tænke af vide hvorfor du mener de har en useriøst doping politik, og dobbeltmoralske medlemmer??
Du ved nok noget jeg ikke ved, men ud af til gør de meget for at holde centeret clean. Har f.eks. mange flere dopingtest om året end andre centre i Odense. (Mener har læst de har 10-12 test hvert år, hvor mange har 2)

Lithium skrev:Martin88 <-
Hvordan skal det kunne lade sig gøre at få et "fripas" når dopingkontrollen arriverer uanmeldt ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster