Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1261
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1258

Følg bodybuilding.dk på

Seriøs start anno 2013

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa, vil nu dedikere 2013 til min passion, nemlig styrketræning.
Mit nytårsfortsæt var ingen alkohol i 2013 så det er en start eftersom jeg førhen lå i hegnet hver weekend.

Nu hvor jeg endelig vil give det alt vil det være rart at få det fundamentale på plads ud fra motion-online er mit totale energiforbrug pr . dag 3.330 kcal om dagen så vil det ikke være optimal at jeg går 500 kcal over det og er på 3800 om dagen? (søger hypertrofi)
Kosten skal jeg også have styr på og omkring 2-2,5 g protein pr 1 kg.
Hvis jeg starter med GT 10x10 er det så mere at tilføje eller er det bare lige ud af landevejen.

// Håber på noget respons så jeg kan ændre min krop og min livsstil til noget forhåbentlig bedre og en masse respons og gode råd fra jer.

- Har 1 ½ års træningserfaring on/off hvor jeg har kørt B2B og B2B round II men vil gerne prøve noget nyt.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

"Nu hvor jeg endelig vil give det alt vil det være rart at få det fundamentale på plads ud fra motion-online er mit totale energiforbrug pr . dag 3.330 kcal om dagen så vil det ikke være optimal at jeg går 500 kcal over det og er på 3800 om dagen? (søger hypertrofi)" - Jo, de fleste går 500 kalorier over deres ligevægtsindtag, når de bulker. :)
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog

Der er mange veje til rom...
Men det ser ud til at du er godt på vej! :wink:
Hvis du virkelig vil fremad, så er det godt, hvis du kan alliere dig med en, der har mere erfaring og viden.
Denne person kan jo holde øje med dig jævnligt, og i kan sammen tilpasse din kost og træning, så den passer til dig.
Held og lykke med det! :D
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Jeg forstår ikke din alkoholpolitik, med to modsætninger - Ingen alkohol vs. Hegnet. En mellem ting vil ikke have dårlig indflydelse på din styrketræning. Et glas whisky eller et par fadøl med drengene er ikke dét, som koster dig en god fysik. Nu vil jeg ikke holde dig fra holde et drukfrit 2013, det kan der komme meget positivt ud af; flere penge til mad, mere til at slappe af og andre kvaliteter, men det er mere for at gøre dig opmærksom på, at man godt kan opretholde en nogenlunde socialkadence mellem venner og alkolholvaner, og samtidig få en god fysik.
Det vigtigste er god træning, god kost, god restitution, og måske vigtigst af alt, vedholdenhed. Og mindre vigtigt er det om nul eller fire guldøl om ugen.
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

Som nævnt tidligere, så skader det ikke at nyde noget alkohol.. F.eks har man set, at den Victor Martinez har drukket 2 drinks omkring 10 uger fra mr. Olympia.. Men jeg synes, at du skal sætte dig ned, og så bare læse her på siden.. Evt. Se nogle seminar fra Georgr Farah, Chris Nicholis, Hanni rambod etc. De kan deres skidt. Ellers så kan jeg klart anbefale flexonline.com, de har nogle rigtig gode artikler om det fundamentale indenfor styrketræning og kost.

Ellers så bare spørg, hvis du er i tvivl om noget.
If I were going to give people one clue as to how to achieve true happiness, it would be this: Find something you would die for, and live for that.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 105.00

Hey, så har jeg fået bikset en kostplan sammen, men det ville være rart med noget respons :-) min plan er at bulke og køre GT 10x10 :)

Mvh :D

/rettet.

kostplan
Sidst rettet af chestbrah123 3. jan 2013, 22:43, rettet i alt 1 gang.

Der er noget galt med din havregryn, og husk at være obs på ris kogt / ukogt
Brugeravatar

Reputation point: 10

bump.

hr_bjoern skrev:Jeg forstår ikke din alkoholpolitik, med to modsætninger - Ingen alkohol vs. Hegnet. En mellem ting vil ikke have dårlig indflydelse på din styrketræning. Et glas whisky eller et par fadøl med drengene er ikke dét, som koster dig en god fysik. Nu vil jeg ikke holde dig fra holde et drukfrit 2013, det kan der komme meget positivt ud af; flere penge til mad, mere til at slappe af og andre kvaliteter, men det er mere for at gøre dig opmærksom på, at man godt kan opretholde en nogenlunde socialkadence mellem venner og alkolholvaner, og samtidig få en god fysik.
Det vigtigste er god træning, god kost, god restitution, og måske vigtigst af alt, vedholdenhed. Og mindre vigtigt er det om nul eller fire guldøl om ugen.

True story.. Lavede pr's efter nytårsaften med heftig druk og junkfood dagen derpå.. Og intet er ændret i spejlet :D

Hvis det bare er en sjælden gang eller 2 om året, så sker der intet ved det :)
Brugeravatar

Min holdning til kosten:

Syntes der mangler carbs lige efter træning og jeg ville også putte lidt mere pulver i shaken. 40-50g pulver og 70-100g carbs
Der mangler helt klart carbs i måltidet efter træning.
Ville fjerne carbs så meget som muligt fra måltidet inden sengetid og kun få prot. + fedt.

hvis kcal ikke passer længere så ville jeg justere ned i de måltider mellem morgenmad og pre wo

Mvh

Geografisk sted: Skive

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster