Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Garik skrev:Hvad har du gjort? Det gør det lidt nemmere at hjælpe.

Bizcom skrev:Garik skrev:Hvad har du gjort? Det gør det lidt nemmere at hjælpe.
Ej, jeg mener godt I kan komme med råd til en god undskyldning og en god måde at vise, at jeg er glad for mine kæreste på, uden at jeg behøver gå i detaljer med hvad jeg har gjort. Jeg har dummet mig ret meget, mere behøver I ikke vide.

Bizcom skrev:Ej, jeg mener godt I kan komme med råd til en god undskyldning og en god måde at vise, at jeg er glad for mine kæreste på, uden at jeg behøver gå i detaljer med hvad jeg har gjort. Jeg har dummet mig ret meget, mere behøver I ikke vide.

MKjeldsen skrev:drop det sensitive - hvis du først begynder at skulle give hende gaver fordi hun er sur og ked af det, så har du lavet en selvskreven ond cirkel! Så kan hun sgu finde på at blive sur, bare så hun kan få gaver![]()
Kvinder er ikke værd at samle på, kunne aldrig finde på at gå ned på knæ på den måde du gør - når du gør det, viser du hende at hun kan styre dig, sno sig om sin lillefinger - og tro mig, hun vil udnytte det!
men held og lykke, både med kæresten, og med at finde din selvrespekt igen

MKjeldsen skrev:drop det sensitive - hvis du først begynder at skulle give hende gaver fordi hun er sur og ked af det, så har du lavet en selvskreven ond cirkel! Så kan hun sgu finde på at blive sur, bare så hun kan få gaver![]()
Kvinder er ikke værd at samle på, kunne aldrig finde på at gå ned på knæ på den måde du gør - når du gør det, viser du hende at hun kan styre dig, sno sig om sin lillefinger - og tro mig, hun vil udnytte det!

ckp2906 skrev:MKjeldsen skrev:drop det sensitive - hvis du først begynder at skulle give hende gaver fordi hun er sur og ked af det, så har du lavet en selvskreven ond cirkel! Så kan hun sgu finde på at blive sur, bare så hun kan få gaver![]()
Jesus -.-'
Hvis han elsker hende, og det virker som om han virkelig har fucket op... Så er der intet i vejen i en ordenlig undskyldning..

Bizcom skrev:Garik skrev:Hvad har du gjort? Det gør det lidt nemmere at hjælpe.
Ej, jeg mener godt I kan komme med råd til en god undskyldning og en god måde at vise, at jeg er glad for mine kæreste på, uden at jeg behøver gå i detaljer med hvad jeg har gjort. Jeg har dummet mig ret meget, mere behøver I ikke vide.

Lund88 skrev:Hvorfor ikke bare tage hende i hånden, kigge hende i øjnene og sige undskyld, at du har dummet dig så grusomt, og at du fortryder det så vanvittig meget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster