Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

jonasln skrev:Har skam en fin holdning til min krop, men det kan jo altid blive bedre.

jonasln skrev:Det var på ingen måde ment som troll!
Men tak for svarene, jeg vil æde, æde og så æde lidt mere de næste måneder!

Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.

Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Ville jeg nok også umiddelbart også mene. Men det altså også røv irriterende at familie og kolleger siger man er tynd og bliver næsten set som en som har spise forstyrrelse .

Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Ville jeg nok også umiddelbart også mene. Men det altså også røv irriterende at familie og kolleger siger man er tynd og bliver næsten set som en som har spise forstyrrelse .

Lucas1994 skrev:Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Styrketræner du ved siden af Taekwondo-træningen?

ThomasLaursen skrev:Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Man skal lade være med at gøre muskelopbygning til den helt store videnskab. Det handler i sin enkelthed om træning, kost og restitution.
Der findes det fysiologiske faktum, at hvis du vil opbygge muskelmasse, skal du være lidt i kalorieoverskud (bulk). - Det optimale er selvfølgelig at være i kaloriebalance, så der ikke sker en ophobning af fedt, men det kan i praksis ikke undgås.
- I nævner begge, at cutte inden bulk, for at spare tid når i skal cutte igen? Det giver ingen mening. Tværtimod. Når man har bygget sin muskelmasse op under bulk-fasen, så øger man også sin forbrænding. Større muskelmasse = højere forbrænding. Så derfor vil man altså forbrænde den samme mængde fedt hurtigere med stor muskelmasse end med lille muskelmasse. Og den mængde fedt du har på kroppen er vidst ikke noget der giver anledning noget som helst, andet end at komme i gang med en god omgang træning og en god kostplan med fokus på de rigtige måltider på de rigtige tidspunkter. Og så husk at få den nødvendige søvn!! Det er når vi sover, at kroppen regenererer og opbygger sig selv.

Taekwondo body skrev:Lucas1994 skrev:Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Ja har trænet 3 gange Taekwondo og 3 gange styrke , men nu er jeg gået ned til 2 gange styrke

Lucas1994 skrev:Taekwondo body skrev:Lucas1994 skrev:Taekwondo body skrev:Cilius skrev:Altså jeg ville personligt cutte det sidste fedt af, for derefter at bulke i lang tid. Det kommer jo bare til at tage længere tid, at cutte fedtet væk bagefter.
Ja har trænet 3 gange Taekwondo og 3 gange styrke , men nu er jeg gået ned til 2 gange styrke
Husk at når du træner Taekwondo forbrænder du en helvedes masse, vi kører i hvert fald med intens opvarmning.
Sørg for at spise "nok" og med nok mener jeg at du nok skal lidt ud over dine grænser, hvis du har svært ved at tage på så handler det om at spise noget mere. Hvilket styrkeprogram kører du?

Taekwondo body skrev:Men med min højde på 183 har jeg altså valgt cutte ned til 68 kg også bulk 6 kg på 5 måneder. Men køre et fullbody af billstarr

biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:Men med min højde på 183 har jeg altså valgt cutte ned til 68 kg også bulk 6 kg på 5 måneder. Men køre et fullbody af billstarr
Er et BMI på 20 ikke ret lavt for en dreng der styrketræner?

Taekwondo body skrev:biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:Men med min højde på 183 har jeg altså valgt cutte ned til 68 kg også bulk 6 kg på 5 måneder. Men køre et fullbody af billstarr
Jo det er lavt. Men når jeg ligger på en vægt af 70 kg i en kamp føler jeg at jeg svæver over gulvet og er vanvittigt hurtig
Men bulker fra i morgen og frem til maj til en vægt på 73 kg ca så kan jeg lige nå at cutte fedtet væk inden kampen midten i juni måned

biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:Men med min højde på 183 har jeg altså valgt cutte ned til 68 kg også bulk 6 kg på 5 måneder. Men køre et fullbody af billstarr
Jo det er lavt. Men når jeg ligger på en vægt af 70 kg i en kamp føler jeg at jeg svæver over gulvet og er vanvittigt hurtig
Men bulker fra i morgen og frem til maj til en vægt på 73 kg ca så kan jeg lige nå at cutte fedtet væk inden kampen midten i juni måned
Fair nok... Prøvede lige google taekwondo - Er det seriøst at det internationale taekwondo forbund hedder WTF?

Taekwondo body skrev:biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:biggerthanlife skrev:Taekwondo body skrev:Men med min højde på 183 har jeg altså valgt cutte ned til 68 kg også bulk 6 kg på 5 måneder. Men køre et fullbody af billstarr
Fair nok... Prøvede lige google taekwondo - Er det seriøst at det internationale taekwondo forbund hedder WTF?
Ja der er 2 ITF og WTF jeg er med i den der hedder WTF:-) hvad ville du undersøge?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster