Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

vestergaard_ skrev:Problemet er at jeg ikke kan vedhæfte videoen af mit dødløft

vestergaard_ skrev:DjingsIt skrev:Hvad er ideen med at dødløfte i de sko du gør? Det virker uhensigtsmæssigt.
Hvilke sko ville du anbefale ?

vestergaard_ skrev:Bnaz skrev:Er du stiv kan det være fint med sko med hæl. Prøv at se positionen i dine skuldre ifht. stangen - du starter "bag" stangen, og løfter først i stangen, når skuldrene er længere fremme. Prøv at finde en udgangsposition, du kan løfte fra, og hvor du har et godt træk fra baglårene. Jeg tror en time med en dygtig træner kunne gøre underværker her.
Har ikke haft de bedste oplevelse med fitness world's trænere, kan i anbefale nogle. Jeg bor i København på Christianshavn.

Pind skrev:vestergaard_ skrev:Bnaz skrev:Er du stiv kan det være fint med sko med hæl. Prøv at se positionen i dine skuldre ifht. stangen - du starter "bag" stangen, og løfter først i stangen, når skuldrene er længere fremme. Prøv at finde en udgangsposition, du kan løfte fra, og hvor du har et godt træk fra baglårene. Jeg tror en time med en dygtig træner kunne gøre underværker her.
Har ikke haft de bedste oplevelse med fitness world's trænere, kan i anbefale nogle. Jeg bor i København på Christianshavn.
Perfekt tispunkt til at finde et nyt center så. Man bliver kun bedre af at færdes blandt kompentente mennesker. Der er flere centre i Kbh som er langt bedre end ShitnessWorld og ShitnessDK, hvor du kan få hjælp med dit problem.

vestergaard_ skrev:Men så for at komme tilbage til udgangspunktet, kan høre jeg har brug for bedre teknik. Men jeg føler også selv, at jeg er lidt stiv i kroppen, så hvilke øvelser kan i anbefale.

RuneB skrev:senior_builder du er enormt med off med dit indlæg. det er noget rod med fokus på hagen pladsering når ryggen er enormt krum og en diskos prolaps venter rundt om hjørnet.

senior_builder du er enormt med off med dit indlæg. det er noget rod med fokus på hagen pladsering når ryggen er enormt krum og en diskos prolaps venter rundt om hjørnet.

Pind skrev:Nu får han ikke specielt godt forklaret "chin tuck". Det ændre dog ikke på, at stillingen på hovedet er forkert. Hele rygsøjlen bør holdes i neutral under løftet. Det gøres ikke ved at kigge op.
Der er dog andre og mere presserende ting, man bør tage fat på først.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster