Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Hey guys.
Så er det nybegynderen der er i gang igen... Jeg har lavet mit program helt om og puttet en masse basis øvelser ind. Nu er der bare ét stort problem; efter en af øvelserne (jeg tror det var military press) har jeg en ubehagelig smerte i min lænd. Den er ikke konstant og er hovedsageligt i den venstre side. Den komme kun når jeg laver nogle bestemte bevægelser, men gør til gengæld super nas. Jeg har aldrig haft en nerve i klemme før, men kan det være noget i den retning?

MortenJermiin skrev:Du kan evt sætte dig på en bænk med ret ryglæn , det kan godt aflaste din ryg lidt

triple skrev:Hvorfor ikke tage den siddende? Udover at man ikke kan hjælpe til med benene.

TJ skrev:triple skrev:Hvorfor ikke tage den siddende? Udover at man ikke kan hjælpe til med benene.
Man træner kroppen mere ved at skulle presse den op over hovedet stående da man skal balancere med vægten. Derudover hjælper man heller ikke vægten op med benene i military press.

triple skrev:TJ skrev:triple skrev:Hvorfor ikke tage den siddende? Udover at man ikke kan hjælpe til med benene.
Man træner kroppen mere ved at skulle presse den op over hovedet stående da man skal balancere med vægten. Derudover hjælper man heller ikke vægten op med benene i military press.
Ved jeg godt. Mente også at hvis det bliver for tungt så kan man jo lige pushpresse den sidste rep.

Starpen skrev:En anden ting; prøvede for første gang med squat i onsdags (har ikke lavet andet end leg extensions før) og mine ben er fuldstændig fucked... Torsdag kunne jeg knap nok komme op af trapperne til min lejlighed på første sal og det var næsten det samme fredag. Nu er det lørdag og jeg skal træne igen, men jeg kan stadig sagtens mærke mine meget ømme ben. Det er blevet meget bedre siden torsdag, men kan det passe den er så hård første gang? Jeg har haft muskelsmerter før og har haft super nas når jeg starter en ny øvelse, men intet som det her!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster