Jeg har i forbindelse med en "konkurrence" fået tildelt en personlig træner/kostvejleder (online coach) i ca. 3 mdr, gratis!
I den forbindelse har jeg valgt, at lave en lille log over hele forløbet, mest for min egen skyld. Men fedt hvis der er nogen som har lyst til at følge med
Hele forløbet kommer til at foregå online og over tlf. Jeg tror at dette bliver en udfordrende, men også spændene måde at arbejde på. Så jeg glæder mig til at komme igang!
Jeg er en pige på 23 år, som har dyrket styrketræning og cardio (i form af løb og spinning) i ca. 4 år. Dog har jeg indenfor det sidste halve år været meget seriøs omkring det, med fast træningsprogram og nogenlunde fast kostplan. jeg synes selv, at resultaterne og fremgangen er nogenlunde. Men den kunne være bedre
Højde:
178 cm.
Vægt:
69,5 kg.
Jeg køre lige nu et to-splits program 2 gange om ugen, dette er meget inspireret af B2B, som mange af jer kender
Derudover køre jeg cardiotræning i form af enten intervalløb eller en spinningstime på mine "off-dage" (de dage jeg har tid).Mit program ser sådan ud: (Undskyld min vekslen mellem danske og engelske termer)
Dag 1/3:
Squat (4 sæt af 6-8 gentagelser) 65 kg.
Dødløft (4 sæt af 6-8 gentagelser) 70 kg.
pullups 0 kg.
1 x 7 gentagelser
1 x 6 gentagelser
Seated calf press (4 sæt af 10 gentagelser) 60 kg.
Dumbell curls (4 sæt af 5-7 gentagelser) 14 kg.
Bent-over barbell rows (4 sæt af 6-8 gentagelser) 38 kg.
Leg curls (4 sæt af 6-8 gentagelser) 40 kg.
Dag 2/4:
Decline bænkpres (4 sæt af 6-8 gentagelser) 47,5 kg.
Incline dumbbell press (4 sæt af 6-8 gentagelser) 16 kg.
Triceps cable (4 sæt af 6-8 gentagelser) 25 kg.
Weighted abs (4 sæt af 6-8 gentagelser) 12 kg.
Weighted dips (3 sæt af 6 gentagelser) 5 kg.
Military press (4 sæt af 6-8 gentagelser) 25, 5 kg.
Bent over side laterals (4 sæt af 6-8 gentagelser) 10 kg.
Min kostplan ser ca. således ud: (igen den er ikke fast endnu)
Mit mål med denne 3 mdr's coaching er, at få mere struktur omkring min kost, og få lagt en 100% fast kostplan som giver mening for mig! Derudover vil jeg gerne tabe de sidste par kilo, selvfølgelig helst i fedtprocent, og derved bibeholde min muskelmasse. Tilsidst i forløbet kunne jeg godt tænke mig at tage en smule på i muskelmasse også
Dog er alt det her bare mine ideer, men poster selvfølgelig mit "nye" træningsprogram og kostplan når jeg har fået det.Tilslut kommer der lige nogle billeder af min nuværende form (taget d. 1/10-2013.):

Så uploader dem lige senere 

(Til jer der ikke skal i skole....)
Dog har jeg da en lille forbedring i squat og død, hvilket egentlig er okay
heldigvis er smerten forsvundet nu...
FUCK!