Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1510
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1508

Følg bodybuilding.dk på

Søger en god flaske til at blande min proteinshake

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hejsa allesammen

Jeg søger en god robust flaske, som er velegnet til at indtage sin proteinshake efter træning.

Jeg har hidtil blot benyttet mig af bodylabs gratis shaker http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-shaker-198p.html og denne er jeg bestemt ikke tilfreds med.

Materialet er ikke godt nok, det er for plastik agtigt og låget er ofte svært at skrue ordentlig på.

- Så jeg søger en lignende flaske, blot af bedre kvalitet. Selv er jeg vild med Sigg's drikkedunke: http://www.sigg.com/, da kvaliteten er super og det fungerer bare.

Dette mærke er dog ikke velegnet til proteinshakes, men jeg søger noget lignende.

Det behøves ikke være alt muligt fansigt, jeg har ikke noget problem med at blande pulveret, så det er selve flaskenkvalitet jeg er på udgik efter.

Nogle gode bud? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Billede

Jeg har sådan en, bare 600ml og den er udmærket.
Har også plads til pulver til 3 shakes, eller piller eller hvad det nu er man skal have med på farten.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvad mener du med "plastik agtigt"? Nogle gange er jeg nødaget til at banke på bordkanten med shakeren for at få alle godterne med, uden der er sket noget som helst. Er låget på, er den virkelig robust. Låget havde jeg også problemer med engang, det er umiddelbart et problem der er fixet, da jeg ikke oplever det mere - hvor gammel er din shaker? :)
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 200.00

Er heller ikke den store fan at den der model, som man kan få gratis med ved bestilling.

Personligt syntes jeg helt bestemt at den her model er bedre ( & pænere :) ) ..
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-smar ... -535p.html
The only place where "succes" comes before "work" is in the dictionary !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Træner her: Team Danmark Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 190.00

Tak for jeres hurtige svar :)

Måske jeg har udtrykt mig lidt forkert med 'plastik agtig'. Jeg er ikke nervøs for at der går hul på den eller lignende og ja, den holder sikkert til at du banker den ned i bordet. Jeg er bare træt af låget, det fungerer ikke ordentlig og jeg har flere af slagsen (forholdsvis nye) og jeg søger altså bare noget bedre.

Har godt kigget på denne: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-smar ... -535p.html

Jeg er ligeglad med om den er pæn, den skal bare fungere og kunne gå nemt i opvaskemaskinen. Jeg er også ligeglad med om den kan have piller, opbevare pulver og andet stads; dette bruger jeg ikke.

Har fundet nogle bud her: http://forum.bodybuilding.com/showthrea ... 191&page=1

Men derfor kunne det jo godt være at I også havde nogle (er allerede kommet nogle) :)

Jeg har haft samme oplevelse, indtil jeg tænkte over, at altid var efter en opvask, der var problemer - plastik kan bøjes og formes, når det er varmt.

Derfor:

Efter jeg har vasket shakeren - uanset om det er i hånden eller i opvaskemaskinen - tørrer jeg lynhurtigt både shaker og låg af, mens begge dele stadig er varmt. Skru herefter låget godt på. BUM - Så har låg og flaske formet sig perfekt til hinanden :)

Vær dog opmærksom på, at du skal lade selve drikkeanordningen stå åben, for at undgå at varmen og fugten ødelægger shakeren..

Josepigen skrev:Har godt kigget på denne: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-smar ... -535p.html

Jeg er ligeglad med om den er pæn, den skal bare fungere og kunne gå nemt i opvaskemaskinen. Jeg er også ligeglad med om den kan have piller, opbevare pulver og andet stads; dette bruger jeg ikke.

Den kan i hvert fald varmt anbefales. Der er jo ikke nogen der siger at man behøver at bruge opbevaringsbøtterne til den .
The only place where "succes" comes before "work" is in the dictionary !!
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Træner her: Team Danmark Aarhus

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 190.00

Mulbjerg skrev:
Josepigen skrev:Har godt kigget på denne: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-smar ... -535p.html

Den kan i hvert fald varmt anbefales. Der er jo ikke nogen der siger at man behøver at bruge opbevaringsbøtterne til den .

+1
Jeg bruger opbevaringsbøttene sjældent, men hvis jeg skal træne og på farten bagefter hvor jeg ikke har mulighed for en måltid så er det fedt at kunne have en ekstra portion pulver og havregryn med.

Hvis ikke man har brug for det kan man bare pille dem af, nemt og hurtigt.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Sigg laver nogle kvalitets drikkeflasker, men så længe du putter andet end vand i, så er Siggs aluminiumsflasker en dårlig løsning. Det bliver klamt.
Brugeravatar

Træner her: SPH GYM

link slettet laver nogle pænt solide nogle :) jeg får en med hver gang og de fejler intet. Ellers er der jo smartshaker som er solide :)

Aggermam skrev:Jeg har haft samme oplevelse, indtil jeg tænkte over, at altid var efter en opvask, der var problemer - plastik kan bøjes og formes, når det er varmt.

Derfor:

Efter jeg har vasket shakeren - uanset om det er i hånden eller i opvaskemaskinen - tørrer jeg lynhurtigt både shaker og låg af, mens begge dele stadig er varmt. Skru herefter låget godt på. BUM - Så har låg og flaske formet sig perfekt til hinanden :)

Vær dog opmærksom på, at du skal lade selve drikkeanordningen stå åben, for at undgå at varmen og fugten ødelægger shakeren..

Super godt tip! Det vil jeg tage til mig og gøre med min fremtidige flaske (nu må vi se hvilken en det bliver).

Og til jer andre, tak for alle jeres mange gode bud og svar - det er værdsat :)

PS: Har I forresten et godt bud også på en vandflaske? Jeg plejer også bare at drikke vand af en bodylab gratis shaker og der kunne jeg godt ønske en lidt bedre model. Det skal være nemt at drikke af den, eksempelvis hvis du står med magnesium på hænderne.

Billede
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Omkring at låget kan være svært at få på, på bodylabs dunke: kør en kniv eller lign rundt i kanten af låget, der hvor toppen af dunken skal ind, og gør den lille revne lidt større. Så er lortet lige til at få på igen.

Det tog mig dog også mange utætte shakes og frustrationer over at skulle prøve 20 gange før låget kom på, før jeg fangede det.
tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Josepigen skrev:
Aggermam skrev:Jeg har haft samme oplevelse, indtil jeg tænkte over, at altid var efter en opvask, der var problemer - plastik kan bøjes og formes, når det er varmt.

Derfor:

Super godt tip! Det vil jeg tage til mig og gøre med min fremtidige flaske (nu må vi se hvilken en det bliver).

Og til jer andre, tak for alle jeres mange gode bud og svar - det er værdsat :)

PS: Har I forresten et godt bud også på en vandflaske? Jeg plejer også bare at drikke vand af en bodylab gratis shaker og der kunne jeg godt ønske en lidt bedre model. Det skal være nemt at drikke af den, eksempelvis hvis du står med magnesium på hænderne.

Jeg har aldrig haft en bedre drikkedunk, end dén jeg har nu - fra fresh fitness...seriously! :lol: :lol: :mrgreen: God at holde på, ca. 750 ml, let at åbne og lukke, holder tæt, rigtig nem at drikke af. Koster 29 kr.
---

Udstyrsløft
Bænk: 130 kg Squat:222,5 kg Dødløft: 245 kg
Brugeravatar

Reputation point: 60

Geografisk sted: Odense

Træner her: OBBC
Horsens Styrkeløfter Klub

Jeg var i USA for et par måneder siden, hvor jeg købte en Blender Bottle. Det er den absolutte bedste shaker, jeg nogensinde har haft. Den er desuden BPA-fri, hvilket bare er endnu et plus.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Jyllinge

Gundsø Vægttrænings Klub

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 280.00

Jeg har en fra Nutriamino, som jeg har købt i fitness world til 35 kr. Den ligner den fra BodyLab på en prik, men har ikke det samme 'gummi' låg som ellers kan drille lidt.
Den kan jeg klart anbefale.

http://www.kampudstyr.dk/123-356-large/ ... -700ml.jpg

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 120.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online