Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:jeg har lagt mærke til at nu hvor der var en periode med godt vejr eksploderede det med folk der startede på aas i det center jeg træner.. fra at der var 2-4 stykker jeg havde under mistanke for doping til at der nu er 8-10 personer jeg slet ikke er i tvivl om er på aas... oplever i andre det samme der hvor i træner?

nosebiter92 skrev:kuglen skrev:jeg har lagt mærke til at nu hvor der var en periode med godt vejr eksploderede det med folk der startede på aas i det center jeg træner.. fra at der var 2-4 stykker jeg havde under mistanke for doping til at der nu er 8-10 personer jeg slet ikke er i tvivl om er på aas... oplever i andre det samme der hvor i træner?
Hvordan kan du se om folk tager AAS eller ej? Bare nysgerrig

nosebiter92 skrev:Hvordan kan du se om folk tager AAS eller ej? Bare nysgerrig

kuglen skrev:nosebiter92 skrev:Hvordan kan du se om folk tager AAS eller ej? Bare nysgerrig
som 8800 siger..
der er feks to gutter der træner der hvor jeg træner der er vokset ganske meget i løbet af sommeren... mit bud er at de har gainet 5-8 kg over de sidste 2-3 mdr og deres styrke er steget ret meget.
jeg snakkede med formanden for centeret om det igår, og han sagde at det var meget længe siden add havde været på visit, og at han snart ville rygge dem for at komme, da han havde lagt mærke til en god håndfuld der led af pludseligt vokseværk.. det er 7½ måned siden add var der sidst og de de skal komme 3 gange om året.. det er sq for sølle at de ikke kan komme når de nu galper op om doping problemet!

Jaxe skrev:kuglen skrev:nosebiter92 skrev:Hvordan kan du se om folk tager AAS eller ej? Bare nysgerrig
som 8800 siger..
der er feks to gutter der træner der hvor jeg træner der er vokset ganske meget i løbet af sommeren... mit bud er at de har gainet 5-8 kg over de sidste 2-3 mdr og deres styrke er steget ret meget.
jeg snakkede med formanden for centeret om det igår, og han sagde at det var meget længe siden add havde været på visit, og at han snart ville rygge dem for at komme, da han havde lagt mærke til en god håndfuld der led af pludseligt vokseværk.. det er 7½ måned siden add var der sidst og de de skal komme 3 gange om året.. det er sq for sølle at de ikke kan komme når de nu galper op om doping problemet!
Det vel folks eget problem at de på AS Altså min mening.
De har vel heller ikk meldt dig for at gå over for rødt eller kørt forstærkt, hellere be dem om at finde et andet center, eller lign så.

kuglen skrev:nosebiter92 skrev:Hvordan kan du se om folk tager AAS eller ej? Bare nysgerrig
som 8800 siger..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster