Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Weekendwarrior skrev:hej mig og min mate er startet på en søvn diet det går ud på at sove 20min hver 4 time det er thuff det der er meningen med det er at de 20min du får blvier rent REM søvn og så spare du den forholdvis ubrulige søvn væk. mit spørgsmål er bare på hvilke punkter går 2 timer søvn i døgnet ud over min træning jeg f¨år jo lige så meget hvis ikke mere REM søvn end normalt.

Weekendwarrior skrev:hej mig og min mate er startet på en søvn diet det går ud på at sove 20min hver 4 time det er thuff det der er meningen med det er at de 20min du får blvier rent REM søvn og så spare du den forholdvis ubrulige søvn væk. mit spørgsmål er bare på hvilke punkter går 2 timer søvn i døgnet ud over min træning jeg f¨år jo lige så meget hvis ikke mere REM søvn end normalt.

Weekendwarrior skrev:undersøgte det på internettet finder linket frem senere er på arbejde nu, og vi får alt det rem søvn altså den dybe søvn som hvis man sover normalt den anden søvn er jo mere eller mindre ubruglig det jo en pause mellem dine REM søvn og man er ca i stand til at komme i rem søvn hver 4 time det er derfor den virker og hvorfor? fordi så ha man mere tid man sover jo kun 2 timer i døgnet på den her måde

Henriksen skrev:lyder altså køligt nok. Tag lige et billed af dig selv i hoved på dag 1. og så efter 3-4 dage. Vil gerne lige se hvor store rander man enlig kan få under øjnene.![]()
Men lyder meget spændene

Simon1990 skrev:Hej Mate.
Læste lige din artikelnice nok.
Jeg læste også lige på en hjemmeside at hvis man spiser 50 rødbeder om dagen så får man røde kinder, og da jeg gerne vil have endnu mere røde kinder end hvad jeg har forvejen spiser jeg det på daglig basis FORDI DET STÅR PÅ NETTET..

Weekendwarrior skrev:simon90 held og lykke med din kur ;) og sig tak til dine forældre..
hvis min krop ikke kan holde til det så falder jeg nok i søvn i langtid på et tidspunkt.. Jeg høre efter hvad i siger og jeg tager det også til mig, men jeg vil prøve det og det kan lade sig gøre.. og kan godt lide jeg har 22 timer i døgnet.
men hvad gør for lidt søvn? jeg spiser jo 9 gange på døgnet 3 gange om natten mens man burde sove for at holde energien op.

Støttrup skrev:Weekendwarrior skrev:simon90 held og lykke med din kur ;) og sig tak til dine forældre..
hvis min krop ikke kan holde til det så falder jeg nok i søvn i langtid på et tidspunkt.. Jeg høre efter hvad i siger og jeg tager det også til mig, men jeg vil prøve det og det kan lade sig gøre.. og kan godt lide jeg har 22 timer i døgnet.
men hvad gør for lidt søvn? jeg spiser jo 9 gange på døgnet 3 gange om natten mens man burde sove for at holde energien op.
- http://da.wikipedia.org/wiki/Rapid_Eye_Movement
Jeg ved ikke om du har hørt om det før, men flere der prøver at holde sig vågne (blandt andet ved LAN-parties) er altså døde pga. søvnmangel... Du risikere jo det samme hvis du laver dette stunt igennem længere tid... Uanset hvor meget du spiser

Illisher skrev:Støttrup skrev:Weekendwarrior skrev:simon90 held og lykke med din kur ;) og sig tak til dine forældre..
Jeg ved ikke om du har hørt om det før, men flere der prøver at holde sig vågne (blandt andet ved LAN-parties) er altså døde pga. søvnmangel... Du risikere jo det samme hvis du laver dette stunt igennem længere tid... Uanset hvor meget du spiser
Det næppe pga. søvnmangel de dør ;) Man kan godt klare en uge uden søvn, og længere endda uden at dø.
WIKI: Man skal lige huske på at det er ganske almendelige folk der skrver på wiki, så der kan nemt være fejlagtige oplysninger.

TJ skrev:Illisher skrev:Støttrup skrev:Weekendwarrior skrev:simon90 held og lykke med din kur ;) og sig tak til dine forældre..
Det næppe pga. søvnmangel de dør ;) Man kan godt klare en uge uden søvn, og længere endda uden at dø.
WIKI: Man skal lige huske på at det er ganske almendelige folk der skrver på wiki, så der kan nemt være fejlagtige oplysninger.
Synes også at LAN-døden lyder lidt vild, men mener at have læst et sted at 10 døgn uden søvn kan være dødeligt. Men til den tid er man jo også så træt at man besvimer mens man går.
Er kun under ekstremt truende og forstyrrende forhold man kan holde sig vågen i så lang tid, tror jeg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster