Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg er netop startet på nedstående program. Det er et program som en NFL spiller ved navn Winston justice benytter sig af. Jeg spiller selv amerikansk fodbold, og tror at dette program er godt til mig(selvom det er sygt)
#1. Jeg har ikke tænkt mig at sætte 2 dage af til "kun" at træne ben, kan man f.eks. skære ned i ben øvelserne om tirsdagen og flytte hele onsdagen over på tirsdagen - og derved give sig selv en fridag om onsdagen?
Jeg er igennem flere år kørt 2 og 3 dags split programer, hvor der jo dårligt går helt ned til 48 timers hvile mellem man træner den samme muskelgruppe - det jeg fisker efter er om det for lidt kun at træne f.eks. biceps en gang om ugen som det ses i programmet ovenfor..

Old school skrev:punkt 1: hvor ved du fra han har kørt det??
punkt 2: hold dig LANGT væk fra det program, det er ikke optimalt for dig i din situation og kan egentlig ikke komme i tanke om noget det skulle være optimalt til.
Der findes i forvejen masser af programmer på nettet designet til amerikansk fodbold og atleter i det hele taget

uller88 skrev:Old school skrev:punkt 1: hvor ved du fra han har kørt det??
punkt 2: hold dig LANGT væk fra det program, det er ikke optimalt for dig i din situation og kan egentlig ikke komme i tanke om noget det skulle være optimalt til.
Der findes i forvejen masser af programmer på nettet designet til amerikansk fodbold og atleter i det hele taget
#1. Så programmet i bladet Men´s fitness, hvor der efterfølgende var et interviwe med ham.
#2. Kan forstå på mange herinde at det slet ikke er det optimale. så tror jeg vil lave mit eget 3 split program i stedet - hvor jeg også rammer den samme muskel gruppe 2 gange om ugen
Old school skrev:uller88 skrev:Old school skrev:punkt 1: hvor ved du fra han har kørt det??
#1. Så programmet i bladet Men´s fitness, hvor der efterfølgende var et interviwe med ham.
#2. Kan forstå på mange herinde at det slet ikke er det optimale. så tror jeg vil lave mit eget 3 split program i stedet - hvor jeg også rammer den samme muskel gruppe 2 gange om ugen
3 split er IMO ikke optimalt til atleter og hvis du virkelig skal lve programmet her som hjælp til en sport, hvorfor vil du så op og træne 6 dage om ugen??

Old school skrev:imo vil du have ret stor sansynlighed for at brænde ud hvis du træner amerikansk fodbold og 6 dages styrke om ugen.

uller88 skrev:Old school skrev:uller88 skrev:Old school skrev:punkt 1: hvor ved du fra han har kørt det??
3 split er IMO ikke optimalt til atleter og hvis du virkelig skal lve programmet her som hjælp til en sport, hvorfor vil du så op og træne 6 dage om ugen??
Jeg vil også gerne træne 6 dage om ugen:-) - ved bare ikke hvilket program jeg skal bruge før det bliver optimalt - derfor overveje jeg dette program, men bedre forslag modtages med glæde

Densk skrev:uller88 skrev:Old school skrev:uller88 skrev:Old school skrev:punkt 1: hvor ved du fra han har kørt det??
Jeg vil også gerne træne 6 dage om ugen:-) - ved bare ikke hvilket program jeg skal bruge før det bliver optimalt - derfor overveje jeg dette program, men bedre forslag modtages med glæde
Skulle du bruge et program, som både giver dig masse og styrke og noget power du kan bruge til noget, ville jeg f.eks. anbefale WSB. Hvis du vil opnå gode idrætsevner, er det vigtigt at det ikke er din vægttræning, som dominerer. Det skal fordeles, så både football og vægttræningen harmonerer uden at løbe over hinanden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster