Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xiva skrev:At du kører squats i flade sko er ikke årsagen til din manglende hypertrofi.
Angående valg af sko, så er Adistar skoen du skal vælge.

Stener skrev:Xiva skrev:At du kører squats i flade sko er ikke årsagen til din manglende hypertrofi.
Kan man købe dem i DK? er ikke helt sikker på størrelsen

DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?

hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?
Det er sgu ikke det samme, når man snakker stabilitet. Desuden koster et par Mirunz 400-500 kr, altså ca. det samme.

DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?
Det er sgu ikke det samme, når man snakker stabilitet. Desuden koster et par Mirunz 400-500 kr, altså ca. det samme.
Tænker bare at hvis Arnold, og så mange andre, kan træne i converse, og evt. lægge noget under hælen, så kan det vel ikke være helt forkert. Selvfølgelig er der alternativer som er mere optimale, men er forskellen ikke minimal?
Kan man få bedre kvalitet til samme pris, så bør man selvfølgelig gøre det

hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?
Tænker bare at hvis Arnold, og så mange andre, kan træne i converse, og evt. lægge noget under hælen, så kan det vel ikke være helt forkert. Selvfølgelig er der alternativer som er mere optimale, men er forskellen ikke minimal?
Hvis han søger et par specifikke sko til at squatte i, hvorfor så købe nogen som er suboptimale ift. nogen som er lavet til det? I samme prisleje endda. Der er ingen der siger, at det skal være Adipower eller Nike Romalos, mindre kan sagtens gøre det.

DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?
Hvis han søger et par specifikke sko til at squatte i, hvorfor så købe nogen som er suboptimale ift. nogen som er lavet til det? I samme prisleje endda. Der er ingen der siger, at det skal være Adipower eller Nike Romalos, mindre kan sagtens gøre det.
Bodyman har udsolgt :-)
Men ellers enig, det er netop det jeg mener, kan der fås et alternativ til de samme penge som en converse/spezial, så bør man vælge det. Men snakker vi en prisforskel på 500 kr. Så kan et sæt skiver, eller en træ plade vel sagtens gøre det?

Xiva skrev:DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:hr_bjoern skrev:DonKahle skrev:Kan du ikke bare købe et par Converse/adidas spezial og hvis det ikke fungerer så klaske nogle 2,5'ere ind under?
Bodyman har udsolgt :-)
Men ellers enig, det er netop det jeg mener, kan der fås et alternativ til de samme penge som en converse/spezial, så bør man vælge det. Men snakker vi en prisforskel på 500 kr. Så kan et sæt skiver, eller en træ plade vel sagtens gøre det?
Hvorfor er det at folk herinde tror at Converse er en god squat sko? Det er en elendig squat sko, der er ingen lateral støtte!
Jeg har sagt det før, siger det igen. Et squat sko, kan sagtens holde 5-10 år (måske endda længere). Selv om de bliver brugt rigeligt. Prøv at skriv til nogle at styrkeløfterne herinde, hvor lang tid de har haft deres sko. Chancen for at stadig finder et par stykker som bruger Ironworkers II, er der. Jeg bruger stadig sådan et par, og de er på mit 3-4 år og en ven brugte dem før mig. Derfor forstår jeg slet ikke hvorfor folk snakker om at "spare". Og selvøfølgelig kan alle finde 1000 kr til et par sko (AdiPower kan findes til 800 inklusiv fragt, gider ikke linke pga. sidens politik) Ellers så vent til du har pengene. Og køb kvalitet fremfor at skulle lave en løsning med skiverne under hælene.

mgr skrev:Stener skrev:Xiva skrev:At du kører squats i flade sko er ikke årsagen til din manglende hypertrofi.
Kan man købe dem i DK? er ikke helt sikker på størrelsen
Så vidt jeg har forstået produceres AdiStar ikke længere. Og mener at AdiPower har taget over.![]()
Med hensyn til størrelsen bruger jeg samme størrelse om jeg gør med mine Adidas Handball Spezial.
EDIT: Jeg bruger AdiPower. :p

Adipower kan man heller ikke gå helt galt i byen med.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster