Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1407
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1404

Følg bodybuilding.dk på

SRP - Steroider

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Jeg er i gang med SRP om anabole steroider, og jeg ville gerne høre om i havde nogle gode hjemmesider hvor jeg kan få information om virkningen af anabole steroider i leveren, kredsløbet og i det reproduktive system, og steroiders virkning på muskelceller. Virkningen på muskelceller, der leder jeg efter mere end bare "steroider øger muskelmassen", vil gerne helt ind omkring hvad der sker.

Tak på forhånd! =D>

Ps i må endelig ikke bruge tid på google søgning, jeg er allerede i fuld sving!, vil bare høre hvis i kender nogle steder i forvejen.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Anti doping Danmark har nogle gode objective holdninger, og udbygger deres viden af undersøgelser som er analyseret til bunden. De uddyber sig også ret godt.

For at være lidt seriøst, så bare Google dig frem til nogle engelske undersøgelser.

F.eks. study regarding roid rage as a side effect by anabolic steroids.
Så burde der komme noget frem. Om du så må konkludere andet end hvad der er normen i Danmark er en anden sag.

Reputation point: 25

Thelittleone skrev:Anti doping Danmark har nogle gode objective holdninger, og udbygger deres viden af undersøgelser som er analyseret til bunden. De uddyber sig også ret godt.

For at være lidt seriøst, så bare Google dig frem til nogle engelske undersøgelser.

Så burde der komme noget frem. Om du så må konkludere andet end hvad der er normen i Danmark er en anden sag.

Du mener forhåbentligt ikke at ADD er objektive?? Det svarer til at sige at en islamist er objektiv vedr. Israel..
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Plitarko skrev:Jeg er i gang med SRP om anabole steroider, og jeg ville gerne høre om i havde nogle gode hjemmesider hvor jeg kan få information om virkningen af anabole steroider i leveren, kredsløbet og i det reproduktive system, og steroiders virkning på muskelceller. Virkningen på muskelceller, der leder jeg efter mere end bare "steroider øger muskelmassen", vil gerne helt ind omkring hvad der sker.

Tak på forhånd! =D>

Ps i må endelig ikke bruge tid på google søgning, jeg er allerede i fuld sving!, vil bare høre hvis i kender nogle steder i forvejen.

kilder omkring hormonal respons.

Long YC, Widegren U, zierath. Exercise-induced mitogenactivated protein kinase signalling in skeletal muscle, 2004

Kraemer WJ, Marchitelli L, Gordon SE, et al. Hormonal and growth factor responses to heavy resistance exercise protocols. J Appl Physiol 1990

Piwien-Pilipuk G, Huo JS, Schwartz J. Growth hormone signal transduction. J Pediatr Endocrinol Metab 2002

Kraemer WJ, Marchitelli L, Gordon SE, et al. Hormonal and growth factor responses to heavy resistance exercise protocols. J Appl Physiol 1990

Kraemer WJ, Gordon SE, Fleck SJ, et al. Endogenous anabolic hormonal and growth factor responses to heavy resistance exercise in males and females. Int J Sports Med 1991
Sidst rettet af Peter SH 6. dec 2013, 22:59, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Du finder ikke noget objektivt her, eller hos add.
Wauw. Much strong, such power...
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 232.50
- Squat: 265.00
- Dødløft: 287.50

1tonfisk skrev:Du finder ikke noget objektivt her, eller hos add.

Sikke noget vrøvl. ADD har sjovt nok IKKE som udgangspunkt at de har henvisninger knyttet til påstandene på deres deres "oplysende" hjemmesider. Her er der rent faktisk folk der henviser eller kan henvise til videnskabelig litteratur. Udgangspunktet for objektiv oplysning er i øvrigt langt bedre på en side som denne, da ingen har aflagt ed i antidopingens navn angående at cherry-picke information. Der er præsenteret langt mere materiale angående doping, inklusiv videnskabelige undersøgelser, på bb.dk end ADD nogensinde har vist.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Miguel99 skrev:
Thelittleone skrev:Anti doping Danmark har nogle gode objective holdninger, og udbygger deres viden af undersøgelser som er analyseret til bunden. De uddyber sig også ret godt.

Du mener forhåbentligt ikke at ADD er objektive?? Det svarer til at sige at en islamist er objektiv vedr. Israel..

Hvis ikke du kan læse det ud af hans retorik, så kan du få et lille hint. :-)

(Det er markeret med fed)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Har jeg udtalt mig om hvorvidt add er mere objektiv end siden her? Ret lige dit indlæg så det kan læses.

Jeg mener ikke siden er habil, dels fordi den er sponsoreret af et kæmpe kosttilskudsfirma, og dels fordi enhver kan postulere hvad som helst afhængig af personens lyst til at forsvare sine egen handlinger.
Wauw. Much strong, such power...
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 232.50
- Squat: 265.00
- Dødløft: 287.50

Du skrev: "Du finder ikke noget objektivt her", og det er sludder og vrøvl. Browse alene de indlæg Incognito har skrevet. Eller Smeden. Trods en mere eller mindre uformel tone på siden er det ikke ideologi der styrer deres input, men evidens.
Hvad mener du med "siden her"? "Siden", som i BB.dk og folkene bag, har knap produceret noget indhold om doping. Der er nogle enkelte artikler. Hvad relevans har kosttilskudsfirma i den forbindelse? Med siden her må du mene brugergeneret indhold. Jeg er endnu ikke stødt på at mods har censureret evidensbaserede indlæg der er positive eller negative omkring brugen af doping. "Fordi enhver kan postulere hvad som helst". Og hvad så? Det er der ikke tale om. FAKTUM er at vi er flere herinde der opfordret eller uopfordret kommer med henvisninger til videnskab evidens. Din posthistorik in mente (1)forventer jeg ikke dette budskaber trænger igennem, men til andre er det værd at fremhæve at dopingdiskussioner herinde er ganske nuancerede.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

He he så er fisken (1tonfisk) i gang igen =;
Jeg husker godt sidste debat omkring dette emne, der måtte du trække dig da argumenterne slap op, er du nu sikker på at du er klar denne her gang.... O:)
Billede
Brugeravatar

ThomasNielsen skrev:
Miguel99 skrev:

Hvis ikke du kan læse det ud af hans retorik, så kan du få et lille hint. :-)

(Det er markeret med fed)

Hvis jeg havde kunnet læse det, havde jeg nok ikke svaret, som jeg gjorde. :?
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

Miguel99 skrev:

Læs resten af hans post. Jeg var også selv ret skeptisk, men så så jeg sarkasmen.

Noise skrev:He he så er fisken (1tonfisk) i gang igen =;
Jeg husker godt sidste debat omkring dette emne, der måtte du trække dig da argumenterne slap op, er du nu sikker på at du er klar denne her gang.... O:)

Ingen relevans overhovedet.
her er et par links om roids effekter på muskler og styrke (og lidt om andet bævl):
http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NE ... 7043350101
http://www.steroidology.com/forum/anabo ... erone.html
huh, troede jeg havde én til
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00