Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvis du stadig vil fortsætte med at træne dem, så begynd at træn 5x5 i stedet for 3x9, hvis det er det du træner?

jbh0007 skrev:Hvis du stadig vil fortsætte med at træne dem, så begynd at træn 5x5 i stedet for 3x9, hvis det er det du træner?
Hvorfor dog dette ????
Hvis du udelukkende vil fokusere på vedligeholdelses træning så sæt antal af bentræninger ned !

lassah skrev:jbh0007 skrev:Hvis du stadig vil fortsætte med at træne dem, så begynd at træn 5x5 i stedet for 3x9, hvis det er det du træner?
Hvorfor dog dette ????
Hvis du udelukkende vil fokusere på vedligeholdelses træning så sæt antal af bentræninger ned !
Fordi 3x9 giver masse og 5x5 giver styrke. Sådan mener jeg ihvertfald det er. Og så hvis han går over til at træne 5x5 så får han stadig trænet dem, men de vokser ikke så meget som med 3x9.
Kan godt være det er mig der er galt på den!

Karl Æg skrev:lassah skrev:jbh0007 skrev:Hvis du stadig vil fortsætte med at træne dem, så begynd at træn 5x5 i stedet for 3x9, hvis det er det du træner?
Hvorfor dog dette ????
Fordi 3x9 giver masse og 5x5 giver styrke. Sådan mener jeg ihvertfald det er. Og så hvis han går over til at træne 5x5 så får han stadig trænet dem, men de vokser ikke så meget som med 3x9.
Kan godt være det er mig der er galt på den!
Ikke korrekt. 5x5 giver mindst lige så meget masse som 3x9 - det er et spørgsmål om volumen og TUT.
Som jbh siger, minimer dine bentræningspas til 1-2 gange om ugen og skær et sæt eller to fra.

Karl Æg skrev:Smagssag. 5x5 giver lidt mere styrke end 3x9 hvor 3x9 (måske) giver lidt mere masse. Vi responderer selvfølgelig ikke ens på træning og nogen vil have mere gavn af det ene end det andet.

Karl Æg skrev:I grove træk, ja. Men som sagt responderer vi forskelligt, og man har da hørt om nogen, der har fået væsentlig mere masse af at køre eksempelvis 5x5 frem for 3x8. Som sådan vil jeg i de fleste tilfælde anbefale 5x5 (i basisøvelser), fordi det er en rigtig god middelvej mellem meget masse og meget styrke.

Capper skrev:Der skal være symetri! og hvis benene er for store i forhold til resten ser det dumt ud. efter min mening.

Thomas Jagd skrev:Capper skrev:Der skal være symetri! og hvis benene er for store i forhold til resten ser det dumt ud. efter min mening.
Klart, men det er også grimt hvis man render rundt med store arme og bryst, og så en smal og flad ryg, og ben som en stork.
Et billede ville måske være på sin plads

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster