Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Hej
hvordan er det med det at få større arme, hvis man kun er interesseret i armenes størrelse og ikke styrke? Det er selvfølgelig noget med at lave en masse arm-øvelser, de siger sig selv, men er det vigtigt at have meget vægt, og kun kunne tage 5-8 reps, eller hvordan gør man det?

jamand skrev:Du skal bare spille en hel masse pik...

jamand skrev:Du skal bare spille en hel masse pik...
Ej... Fokuser på store basisøvelser der involvere armene, fx Rows og Bænkpres, og supler så med lidt isoleret biceps og lidt mere isoleret triceps. Sørg også for at træne ben for testerstoron frigivelsen.
Hold dig på en 8-12 gentagelser, og så korte pauser som muligt.

lassah skrev:jamand skrev:Du skal bare spille en hel masse pik...
Ej... Fokuser på store basisøvelser der involvere armene, fx Rows og Bænkpres, og supler så med lidt isoleret biceps og lidt mere isoleret triceps. Sørg også for at træne ben for testerstoron frigivelsen.
Hvorfor skal han holde sig til 8-12 gentagelser? Er det sådan du tror det er bedst eller hvad?
Det er mere for at pointere at de godt kan vokse af andet, så han ikke misforstår det

jamand skrev:lassah skrev:jamand skrev:Du skal bare spille en hel masse pik...
Hvorfor skal han holde sig til 8-12 gentagelser? Er det sådan du tror det er bedst eller hvad?
Det er mere for at pointere at de godt kan vokse af andet, så han ikke misforstår det
Det var bare for at give et cirka tal. Som jeg ser det, så er det vigtigste bare nogle få øvelser med stor volumen. Det er vist også sådan større arme på x antal ugers programmet er bygget op...

Pzyrex skrev:Nå men tak for jeres svar, jeg sprøger nemlig fordi jeg har en ven, som stort set KUN laver armøvelser, næsten kun biceps tror jeg, og han har en meget mærkelig arm. Hans biceps er KÆMPE i forhold til resten af hans arm, kan I forstille jer det? Det ligner der ligger et æbel inde under hans hud

Pzyrex skrev:Det er derfor jeg elsker det her forum, I er der med det samme, har knap nok oprettet tråden før der er 5 svar - genialt.
Nå men tak for jeres svar, jeg sprøger nemlig fordi jeg har en ven, som stort set KUN laver armøvelser, næsten kun biceps tror jeg, og han har en meget mærkelig arm. Hans biceps er KÆMPE i forhold til resten af hans arm, kan I forstille jer det? Det ligner der ligger et æbel inde under hans hud
intet er grimmere end når man har kæmpe bicep og lille tricep. De to skal gerne følges ad, og tricep må gerne være dominerende imo

S.K skrev:han har sikkert glemt alt om at der faktisk sidder en 3-hovedet muskel på den anden side af bicep som hedder tricepintet er grimmere end når man har kæmpe bicep og lille tricep. De to skal gerne følges ad, og tricep må gerne være dominerende imo

lol !
Misterhamper skrev:jamand skrev:Du skal bare spille en hel masse pik...
Det er derfor, JBH har 50 cm arme

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster